Hulp gezocht: is een jaarpas interessant voor ons?

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je jaarkaart geldt een jaar vanaf de datum van aanschaf.
Op de Nederlandse website kun je ze inderdaad niet bestellen, maar zelf heb ik het via de Belgische site gedaan. Je kunt gewoon je adres in Nederland ingeven.
Kies je voor online aanschaf heb je 6 maanden de tijd om je e-ticket in het park in te wisselen voor een definitieve jaarkaart. En deze gaat dan in op de dag dat je hem in het park gebruikt/inwisselt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annet schreefCOLONJe jaarkaart geldt een jaar vanaf de datum van aanschaf.
Op de Nederlandse website kun je ze inderdaad niet bestellen, maar zelf heb ik het via de Belgische site gedaan. Je kunt gewoon je adres in Nederland ingeven.
Kies je voor online aanschaf heb je 6 maanden de tijd om je e-ticket in het park in te wisselen voor een definitieve jaarkaart. En deze gaat dan in op de dag dat je hem in het park gebruikt/inwisselt.
Hier staat de link waar je online jaarkaarten mee kan bestellen http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =66&t=1975
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

Ona1991 schreefCOLONVoor een definitieve prijs moet je de reserveringslijn bellen. Normaal moet je wel een pasnummer opgeven van je jaarpas, maar misschien als je uitlegt dat je aan het vergelijken bent en overweegt om er te kopen dat ze je wel een prijs willen geven. Je kan deze dan wel nog niet boeken zonder jaarpas. Vroeger ging dit wel, maar tegenwoordig worden ze hier moeilijker in en kan je pas RO boeken als je je pas hebt. Soms staan ze het wel toe en dan vragen ze wel om eerst je jaarpassen op te halen bij BPA en daarna pas in te checken, zodat je je jaarpas kan voorleggen bij het inchecken. Maar dat hangt een beetje af van wie je aan de lijn krijgt.

Als je zeker bent dat je altijd Disney hotels neemt, kan je best voor 1 iemand een dreampas aanschaffen en voor de rest fantasy passen.
Annet schreefCOLONJe jaarkaart geldt een jaar vanaf de datum van aanschaf.
Op de Nederlandse website kun je ze inderdaad niet bestellen, maar zelf heb ik het via de Belgische site gedaan. Je kunt gewoon je adres in Nederland ingeven.
Kies je voor online aanschaf heb je 6 maanden de tijd om je e-ticket in het park in te wisselen voor een definitieve jaarkaart. En deze gaat dan in op de dag dat je hem in het park gebruikt/inwisselt.
Hoi samen,

We wikken en wegen ons suf hier hahaha, en heb nog een vraagje over jullie info hier boven...

Stel dat ik via de BE site jaarkaarten aanschaf, dan krijg ik dus een e-ticket die ik in het park moet omwisselen... Dat e-ticket geeft me dus de eerste keer toegang tot het park om naar het jaarkaart-bureau te gaan toch? En bevat het e-ticket dan ook mijn jaarpas-nummer, wat ik nodig heb om een Room-Only kamer te kunnen boeken?

En tot slot: het is toch het slimste om voor 1 van ons gezin de Dream-kaart te kopen, en de andere volwassene en de 2 kids een Classic-kaart? Ona1991 gaf hierboven aan: 1 Dream en 3 Fantasy, maar die Fantasy is niet nodig toch? Of mis ik iets :) Wij zouden overigens veel/altijd in een van de Disney hotels verblijven.

Dank!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Met de tijdelijke jaarkaart kan je normaal geen room only boeken.
Wat je wel kan doen is het uitleggen aan de telefoon en hopen dat het lukt. Je zegt dan dat je eerst de jaarkaart gaat afhalen voor het inchecken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

mikkelnl schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONVoor een definitieve prijs moet je de reserveringslijn bellen. Normaal moet je wel een pasnummer opgeven van je jaarpas, maar misschien als je uitlegt dat je aan het vergelijken bent en overweegt om er te kopen dat ze je wel een prijs willen geven. Je kan deze dan wel nog niet boeken zonder jaarpas. Vroeger ging dit wel, maar tegenwoordig worden ze hier moeilijker in en kan je pas RO boeken als je je pas hebt. Soms staan ze het wel toe en dan vragen ze wel om eerst je jaarpassen op te halen bij BPA en daarna pas in te checken, zodat je je jaarpas kan voorleggen bij het inchecken. Maar dat hangt een beetje af van wie je aan de lijn krijgt.

Als je zeker bent dat je altijd Disney hotels neemt, kan je best voor 1 iemand een dreampas aanschaffen en voor de rest fantasy passen.
Annet schreefCOLONJe jaarkaart geldt een jaar vanaf de datum van aanschaf.
Op de Nederlandse website kun je ze inderdaad niet bestellen, maar zelf heb ik het via de Belgische site gedaan. Je kunt gewoon je adres in Nederland ingeven.
Kies je voor online aanschaf heb je 6 maanden de tijd om je e-ticket in het park in te wisselen voor een definitieve jaarkaart. En deze gaat dan in op de dag dat je hem in het park gebruikt/inwisselt.
Hoi samen,

We wikken en wegen ons suf hier hahaha, en heb nog een vraagje over jullie info hier boven...

Stel dat ik via de BE site jaarkaarten aanschaf, dan krijg ik dus een e-ticket die ik in het park moet omwisselen... Dat e-ticket geeft me dus de eerste keer toegang tot het park om naar het jaarkaart-bureau te gaan toch? En bevat het e-ticket dan ook mijn jaarpas-nummer, wat ik nodig heb om een Room-Only kamer te kunnen boeken?

En tot slot: het is toch het slimste om voor 1 van ons gezin de Dream-kaart te kopen, en de andere volwassene en de 2 kids een Classic-kaart? Ona1991 gaf hierboven aan: 1 Dream en 3 Fantasy, maar die Fantasy is niet nodig toch? Of mis ik iets :) Wij zouden overigens veel/altijd in een van de Disney hotels verblijven.

Dank!
Ja, je mist iets. Zoals ik al in mijn vorige post aangaf, is een classic pas NIET geldig de 2e en 3e dag na aanschaf. Jullie gaan voor een meerdaags bezoek, zodus, je kan de dag waarop je pas ingaat binnen, maar de dag nadien en de dag daarna NIET. Daarom is die fantasypas dus nodig. Je dag van "aanschaf" is de dag waarop je je permanente jaarkaart inruilt bij BPA, niet de dag waarop je een voorlopige pas koopt hé.

Een e-ticket bevat geen jaarpasnr, je hebt dat nr pas als je je echte pas in handen heb. Room only boeken voor je deze hebt, hangt af van de persoon die je aan de lijn krijgt. Sommige staan het toe, anderen niet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Als je je pas bij dlp koopt.kan je misschien via iemand van dit forum die er ook is korting krijgen door middel van oproepje in topic hiervoor.
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

boogschutter schreefCOLONAls je je pas bij dlp koopt.kan je misschien via iemand van dit forum die er ook is korting krijgen door middel van oproepje in topic hiervoor.
Ja, misschien is dat de beste optie...

Want, als ik het dus allemaal op een rij zet, is het erg twijfelachtig allemaal of mijn volgende reis via room-only icm een jaarkaart kan verlopen... je hebt de afhankelijkheid van de medewerkers, de regels rondom de toegang x dagen na aanschaf, enz.

Misschien gewoon het beste om de volgende trip 'gewoon' te boeken, en dan ter plaatse de jaarkaarten te kopen, zodat de trip er na via de room-only manier kan...
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

mikkelnl schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONAls je je pas bij dlp koopt.kan je misschien via iemand van dit forum die er ook is korting krijgen door middel van oproepje in topic hiervoor.
Ja, misschien is dat de beste optie...

Want, als ik het dus allemaal op een rij zet, is het erg twijfelachtig allemaal of mijn volgende reis via room-only icm een jaarkaart kan verlopen... je hebt de afhankelijkheid van de medewerkers, de regels rondom de toegang x dagen na aanschaf, enz.

Misschien gewoon het beste om de volgende trip 'gewoon' te boeken, en dan ter plaatse de jaarkaarten te kopen, zodat de trip er na via de room-only manier kan...
Dan betaal je nu voor je tickets in je arrangement én voor jaarpassen. Beste wat je kan doen is gewoon de reserveringslijn bellen tot je een persoon aan de lijn krijgt die het voor je wil boeken. Wij kunnen niet voorspellen wat zij gaan zeggen, de éne staat het toe en de andere niet. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik als 5 jaar op en af jaarpashouder zijnde nog nooit een room only boeking geweigerd ben, en wij hebben bijlange niet altijd netjes na 12 maanden verlengd. Er zaten bij ons vaak jaarpasloze periodes van meerdere maanden tot een halfjaar tussen waarin wij dus ook geen jaarpashouders waren en ik heb altijd gewoon room only kunnen boeken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er zijn 3 mogelijkheden als je nog geen jaarkaart hebt.

*** Bellen en uitleggen dat je er eentje gaat kopen voor het inchecken en hopen dat ze je een kamer willen boeken.

*** Je kan bij Disney zelf ook room only boeken zonder jaarkaart! Bovendien vaak ook met korting (deze is wel wat lager dan met jaarkaart.) Ik hoorde dat op momenten dat er 60% is voor jaarkaarthouders, je zonder kaart ook 50% krijgt.

*** Je kan ook via boekingssites een kamer boeken met korting (tot 50%) en deze zijn zelfs vaak nog gratis te annuleren.
Zo kan je in het laagseizoen via hotels.com kamers boeken in de Disney hotels voor minder dan 100 euro! klik hier. Dat kan ook via expedia: Klik hier! (Expedia en Hotels.com zijn eigenlijk hetzelfde bedrijf)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Of je boekt een partnerhotel.en de volgende trip een disbeyhotel met korting.
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

Dank voor alle tips... nog laatste korte vraag: als ik telefonisch of via de .be site een jaarpas bestel, kan ik dan die zonder toegangskaart ophalen in het park? Lijkt me logisch maar met alle regeltjes twijfel ik aan alles :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

mikkelnl schreefCOLONDank voor alle tips... nog laatste korte vraag: als ik telefonisch of via de .be site een jaarpas bestel, kan ik dan die zonder toegangskaart ophalen in het park? Lijkt me logisch maar met alle regeltjes twijfel ik aan alles :)
Als je online besteld kan je bewijs afdrukken om je jaarkaart af te halen. En dat is je toegangsbewijs voor het park.
Je kan online jaarkaart bestellen via onze link http://clk.tradedoubler.com/click?p=210 ... g=22029728
Krijgen wij paar euro voor het forum.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ff topic kapen want wij komen er ook niet uit en in ander topic ;).

Waarom raadt iedereen zo die fantasy en dream aan? Onze voorkeur gaat naar classic (alle 3). 280 dagen is echt genoeg voor ons en de blockdagen vallen ook goed mee. Korting is ook niet waw voor ons want we kopen niet zoveel souvenirs en gaan ook enkel eten in de counter service restaurants. Hotel zouden we dan mss bij de partners doen. Enige minpuntje is mss de 2de en 3de dag maar we moeten 'maar' 3 uurtjes rijden (enkel) dus is zo geen ramp. En hoorde dat je zelfs die dagen kan ontwijken door online te kopen en er een datum op te laten zetten zodat hij eerder loopt dan de dag dat je toekomt? Hoe gaat dat precies in zijn werk? Iemand al gedaan?

Hoelang moet je eigenlijk ter plekke wachten als je definitief wil inwisselen of daar een wil kopen? Zijn dat ook zo'n lange wachtrijen als voor dagtickets of valt dat wel mee?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Nog een vraagje : als je met de post je huidige jaarkaart wil verlengen, gratis via parrainage, kan je deze toch vroeger dan een maand voor afloop van de huidige pas opsturen he? En de nieuwe pas gaat dan in als de vorige stopt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar