Parkeren met de Infinity jaarkaart

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Houders van een Infinity jaarkaart hebben als één van de voordelen een parkeerplaats helemaal vooraan op de Disneyland Paris parking. Hoe werkt dit nu eigenlijk? Meer informatie Disneyland Paris jaarkaarten

Afbeelding

Je volgt gewoon de borden naar de Disneyland Paris parking.

Afbeelding

Bij de toegangspoortjes (waar je normaal moet betalen) toon je jouw geldige Infinity jaarkaart. Je krijgt dan een kaartje met de route naar de Infinity parkeerplekken en hierop staat ook de code voor de slagboom. Deze code wijzigt elke dag en kan dus enkel op de dag zelf gebruikt worden.

Afbeelding

Afbeelding

Je volgt dan de route naar de standaard parkeerplaatsen, links van de loopband naar de ingang van de parken. Kom je onderweg Cast Members tegen die je naar de gewone parkeerplekken willen doen rijden, toon dan het kaartje dat je kreeg bij de ingang van de parking. Ze zullen je laten verder rijden tot de slagboom voor de Infinity parkeerplaatsen.

Afbeelding

Afbeelding

Bij de slagboom geef je de code in van het kaartje dat je kreeg. En daarna parkeer je en leg je het kaartje met de code naar beneden (dus niet zichtbaar) achter de voorruit van je wagen.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jeroen_driessens
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 23:11

Gebeurt het vaak dat deze parking volzet is? Of is dit eerder uitzonderlijk?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

jeroen_driessens schreefCOLONGebeurt het vaak dat deze parking volzet is? Of is dit eerder uitzonderlijk?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is elke dag vol.
Sterker nog, het komt maar weinig voor dat de parking niet om 10:00 al vol staat.
Het zijn ook maar de eerste paar rijen he, en veel Infinity houders.
Dus zo'n vak staat al gauw vol.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jeroen_driessens
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 23:11

Mouseketeer schreefCOLON
jeroen_driessens schreefCOLONGebeurt het vaak dat deze parking volzet is? Of is dit eerder uitzonderlijk?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is elke dag vol.
Sterker nog, het komt maar weinig voor dat de parking niet om 10:00 al vol staat.
Het zijn ook maar de eerste paar rijen he, en veel Infinity houders.
Dus zo'n vak staat al gauw vol.
Dank je wel voor je antwoord.
We waren aan het twijfelen om 1 Infinity jaarpas te nemen en 1 Magic Plus. Omdat je dan als voordeel de parking had, plus meer korting in winkel en restaurant.

Maar ik vraag me steeds meer af of dan de infinity een goede optie is. Misschien best voor 2x Magic Plus gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ze hebben wel wat extra rijen afgezet met lint nu, maar toen wij er waren vorige week, reden er een aantal gewoon doorheen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

jeroen_driessens schreefCOLON Dank je wel voor je antwoord.
We waren aan het twijfelen om 1 Infinity jaarpas te nemen en 1 Magic Plus. Omdat je dan als voordeel de parking had, plus meer korting in winkel en restaurant.

Maar ik vraag me steeds meer af of dan de infinity een goede optie is. Misschien best voor 2x Magic Plus gaan.
Dat is een keuze die je zelf moet maken.
Je kunt prima in het Infinity vak parkeren. Als je maar zorgt dat je vroeg bent.

Maar ik zou persoonlijk geen jaarkaart van 150€ meer kopen, enkel om 3 rijen verder naar voren te parkeren.
Die 5 meter die je op de "normale" parking verder moet lopen, daar ga je ook niet dood van.
Indien je besluit om voor 1 Infinity en 1 Magic Plus te gaan, zou dat echt moeten zijn omdat het een hoop voordeel met zich mee brengt.
Zoveel bespaar je nou ook weer niet in de shops en restaurants tegenover de Magic Plus.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jeroen_driessens
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 23:11

Heel fel bedankt voor de duidelijke antwoorden!!

Groetjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik heb van de week anders gewoon vooraan kunnen parkeren toen ik om 15u kwam. (Oké, geen vakantie en maandag, maar toch)
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Cynderella schreefCOLONIk heb van de week anders gewoon vooraan kunnen parkeren toen ik om 15u kwam. (Oké, geen vakantie en maandag, maar toch)
Dat is absoluut een uitzondering.
Top dat dat gelukt is, maar dat is normaal niet het geval.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Het is inderdaad redelijk uitzonderlijk! Wij hebben meestal geluk, we zijn er ook altijd goed vroeg voor de EMT en dan hebben we nog wel plek.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Enkel voor de parking zou ik ook niet echt Infinity kopen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jeroen_driessens
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 23:11

Prins Adam schreefCOLONEnkel voor de parking zou ik ook niet echt Infinity kopen.
We dachten een Infinity voor:
- parking
- iets meer korting % in restaurants en boetiekjes
- PhotoPass inbegrepen

We denken zoizo geen gebruik te maken van de zwembaden bij de hotels. Ook het gebruik van speciale plaatsen voor vuurwerk en parade zullen we zeker niet gebruiken, omdat we maar 1 jaarpas van dit type zouden nemen.

Op dit moment neigen we dus eerder naar de 2x Magic Plus, want om de meerprijs van een infinity (-49€ PhotoPass) er uit te halen.. denk dat dit moeilijk wordt (of je moet natuurlijk kopen om te kopenAfbeelding)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

jeroen_driessens schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONEnkel voor de parking zou ik ook niet echt Infinity kopen.
We dachten een Infinity voor:
- parking
- iets meer korting % in restaurants en boetiekjes
- PhotoPass inbegrepen

We denken zoizo geen gebruik te maken van de zwembaden bij de hotels. Ook het gebruik van speciale plaatsen voor vuurwerk en parade zullen we zeker niet gebruiken, omdat we maar 1 jaarpas van dit type zouden nemen.

Op dit moment neigen we dus eerder naar de 2x Magic Plus, want om de meerprijs van een infinity (-49€ PhotoPass) er uit te halen.. denk dat dit moeilijk wordt (of je moet natuurlijk kopen om te kopenAfbeelding)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mwa, pas op. 20% op merchanise, 15% op resto's en 50% op hotels dat loopt wel op hoor... Dat en de gratis photopass, in mijn ervaring heb je die 150€ verschil er heel snel uit. Wij vorige keer met onze hotelreservering alleen al.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ona1991 schreefCOLON
Mwa, pas op. 20% op merchanise, 15% op resto's en 50% op hotels dat loopt wel op hoor... Dat en de gratis photopass, in mijn ervaring heb je die 150€ verschil er heel snel uit. Wij vorige keer met onze hotelreservering alleen al.
Het verschil in korting tussen Magic Plus en Infinity is niet zo groot op merchandise en restaurants.
Dan moet je echt voor honderden euro's gaan eten en shoppen wil je dat verschil merken.
En 50% korting op hotels met Infinity gebeurt ook nauwelijks.
Die hele Infinity korting stelt eigenlijk weinig meer voor. Zeker in verschil met Magic Plus niet.
Tussen Infinity en GEEN jaarkaart zit veel verschil. Maar tussen Magic Plus en Infinity nauwelijks.
Eigenlijk is het enige echte verschil wat je hebt de Photopass. Maar gezien de Photopass service momenteel zeer minimaal is en veelal niet eens werkt, is het ook maar de vraag of dat het waard is.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar