Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 175 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa
Saabilicious schreef:
Goedemorgen!

Ik heb nog steeds een dreampas die eind oktober afloopt. Nu wil ik toch maar gaan upgraden naar infinity. Als ik dit doe, betaal ik dan voor die paar maanden het hele verschil tussen een dream en een infinity? Of is dit minder omdat hij eind oktober afloopt?

En is het ook mogelijk om dit via telefoon, internet of post te doen? Ik ben niet in de gelegenheid om eerder naar Disney te gaan, maar wil wel graag naar de AP party in september...

Dank!

Je betaald het volledige verschil tussen de prijs die op je jaarkaart staat en de prijs van Infinity...

Afbeelding

Afbeelding

Di 03 Jul 2018, 10:20
Bericht 91 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Volgende maand moeten we onze jaarkaarten verlengen en ik twijfel.

had gedacht voor 1 infinity en 3 magic plus maar het prijsverschil tussen infinity en magic plus is redelijk groot en volgens mij haal ik dat er niet echt uit.
Zou in hoofdzaak zijn voor parking maar afgelopen weekend stonden we op eerste rij geparkeerd, dus veel verschil is er niet dan... nog nooit echt parkingproblemen gehad.
Sowieso heb ik 15% korting in de winkels en a la care en buffetrestaurants via club actionnaire.
En disney hotels boek ik alleen om blokdagen te vermijden maar met magic plus heb je er niet zoveel...

Afbeelding

Afbeelding

Di 03 Jul 2018, 10:22
Bericht 92 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Neem je ook een fotopas? Dat scheelt ook weer.
Het is ook ons plan om 1 Infinity en 1 magic plus te doen

Di 03 Jul 2018, 12:59
Bericht 93 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:

Photopass wil ik sowieso.

Nu doe je mij terug twijfelen... Is 44,5 euro duurder in aankoop ipv magic plus (wel verrekenend met mijn 15% korting van mijn club actionnaires...

Nu heeft mijn man magic plus, de kindjes en ik magic flex voor 6 maanden.

Ik vind wel nadeel als je verschillende jaarkaarten hebt als er speciale avonden zijn... want je mag max 2 personen meenemen...

Afbeelding

Afbeelding

Di 03 Jul 2018, 13:15
Bericht 94 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
olafLover schreef:

Photopass wil ik sowieso.

Nu doe je mij terug twijfelen... Is 44,5 euro duurder in aankoop ipv magic plus (wel verrekenend met mijn 15% korting van mijn club actionnaires...

Nu heeft mijn man magic plus, de kindjes en ik magic flex voor 6 maanden.

Ik vind wel nadeel als je verschillende jaarkaarten hebt als er speciale avonden zijn... want je mag max 2 personen meenemen...

Het verschil tussen magic plus en infinity lijkt op papier groot, maar in praktijk heb je die heel snel terug verdiend is mijn ervaring. Ik had een hotelboeking bij newport bay club voor 2 kamers en had daar alleen al 200€ mee "terug". Afgelopen weekend voor de 8e keer ongeveer geweest en ik heb 60€ aan merchandise korting gehad + 25€ aan restaurantkortingen... En dan nog eens room only korting op onze kamer in cheyenne... Dus dat is al 85€ opnieuw uitgespaard op 2,5 dag.

Afbeelding

Di 03 Jul 2018, 18:05
Bericht 95 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Vandaag mijn jaarpas verlengd.
Van Magic plus (gratis exemplaar na stempels, had een dream) naar Infinity.
Ik betaal hem per maand, nu vragen ze een RIB formulier van de bank of zoiets, weet iemand wat dit is?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

DLP 19 - DLC 1 - WDW mei 2019

Volg me op INSTAGRAM: disneylandparisstories

Di 03 Jul 2018, 22:20
Bericht 96 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Een formulier waarop je bankgegevens staan zoals je naam, IBAN en BIC-code van de bank.

Wo 04 Jul 2018, 00:46
Bericht 97 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mich€l schreef:
Een formulier waarop je bankgegevens staan zoals je naam, IBAN en BIC-code van de bank.
Dat dacht ik al, dus ik naar de bank (axa) en daar keken ze naar me alsof ik iets heel raar vroeg. Heb dus maar een uitreksel papier meegestuurd. Hoop dat dat voldoende is, anders hoor ik het wel.

Wo 04 Jul 2018, 12:46
Bericht 98 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Vandaag mijn nieuwe jaarpas ontvangen. Dinsdag besteld, vandaag (maandag) al in huis. Supersnel. Nu nog wachten tot 4 september voor ik hem kan gebruiken. En dan kunnen we weer verder tot januari 2020. Afbeelding

Ma 09 Jul 2018, 12:01
Bericht 99 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Frank_C80 schreef:
Vandaag mijn nieuwe jaarpas ontvangen. Dinsdag besteld, vandaag (maandag) al in huis. Supersnel. Nu nog wachten tot 4 september voor ik hem kan gebruiken. En dan kunnen we weer verder tot januari 2020. Afbeelding

Heb je per post of online besteld? Ik wil zelf graag verlengen in april en twijfel of je online kan verlengen en dan gespreid betalen... of dat dit alleen in Frankrijk mogelijk is?

15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad

Ma 09 Jul 2018, 12:52
Bericht 100 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
SabinaH schreef:
Frank_C80 schreef:

Heb je per post of online besteld? Ik wil zelf graag verlengen in april en twijfel of je online kan verlengen en dan gespreid betalen... of dat dit alleen in Frankrijk mogelijk is?

Ik heb mijn jaarpas on line verlengd via de link die in de mail van Disneyland stond. Je komt dan wel op de Franse site uit. Alles invullen, betaalwijze selecteren en dat was het. Betaal je per maand zoals ik, dan moet je de nodige documenten nog per post opsturen (ivm de betaling, alles is uit te printen bij bestelling). In tussentijd sturen ze je jaarpas al op. Je hoeft je huidige niet op te sturen.
Ik kreeg de mail omdat mijn huidige jaarpas binnen 2 maanden vervalt (krijg je automatisch). Ook 4 maanden extra gekregen. Dus 16 ipv 12 maanden.

Ma 09 Jul 2018, 13:16
Bericht 101 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Niet automatisch helaas, wij hebben die niet gekregen om te verlengen. Zelfs nog nooit een mail gekregen en al 2x emailadres doorgegeven. Zijn er nog met dat probleem heb ik al gelezen.

Ma 09 Jul 2018, 14:47
Bericht 102 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij krijgen de mail altijd, nu gratis 6 maand en terug email gekregen om te verlengen met 4 maand gratis.

Maar als je mail niet krijgt en naar bureau van de jaarpassen gaat, wordt bij verlenging automatisch 4 maand gratis toegevoegd...

Afbeelding

Afbeelding

Ma 09 Jul 2018, 14:51
Bericht 103 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
We hebben het met de post moeten doen. Enorme stressvolle weken geweest door fouten van hun kant dus nooit meer :P

Ma 09 Jul 2018, 14:56
Bericht 104 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Frank_C80 schreef:
SabinaH schreef:
Frank_C80 schreef:

Ik heb mijn jaarpas on line verlengd via de link die in de mail van Disneyland stond. Je komt dan wel op de Franse site uit. Alles invullen, betaalwijze selecteren en dat was het. Betaal je per maand zoals ik, dan moet je de nodige documenten nog per post opsturen (ivm de betaling, alles is uit te printen bij bestelling). In tussentijd sturen ze je jaarpas al op. Je hoeft je huidige niet op te sturen.
Ik kreeg de mail omdat mijn huidige jaarpas binnen 2 maanden vervalt (krijg je automatisch). Ook 4 maanden extra gekregen. Dus 16 ipv 12 maanden.

Bedankt voor de informatie! Dit was precies waar ik op hoopte. Nu kijken of ik in april ga verlengen of dat ik deze optie doe en pas in mei naar Disney ga...

15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad

Ma 09 Jul 2018, 16:26
Bericht 105 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 175 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende