Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Bon om het officieel te maken, vanochtend gebeld naar dz gewone Belgische Nederlandstalige reserveringslijn en een room only boeking met infinity pas korting gemaakt voor newport bay club. Zodus dat kan gewoon zoals altijd in het Nederlands [WINKING FACE]

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

yolayo schreefCOLONBij reserveringen klopt wel meer niet hoor, ik kreeg gisteren te horen dat kaarten voor halloween en oudjaar niet meer verstuurd zouden worden, maar opgehaald moeten worden bij DD 20 keer in de wacht etc etc, volgens mij klopte daar ook de helft niet van. Bel straks nog wel een keer terug.
Zoals ik al zei er klopt daar wel meer niet want vandaag heb ik onze tickets ontvangen voor Oudjaarsavond.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Tegen mij zeiden ze dat ze pas krijgen vlak na ingang
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Probeer het vanmiddag gewoon nog een keer dan. :)
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Sparrow schreefCOLONTegen mij zeiden ze dat ze pas krijgen vlak na ingang
Gewoon nog eens terug bellen, tegen mij zeiden ze eerst ook wat anders en bij het volgende telefoon gesprek een dag later was het geen enkel probleem om tickets te bestellen met mijn Infinity pas. Heeft een paar dagen geduurd maar zaterdag lagen ze hier in elk geval op de mat.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
marie
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2015, 20:01

ga binnenkort mijn kaart verlengen en wil de infinity kaart nemen. Op de site staat dat je een fotopas krijgt die vanaf het eerste gebruik 1 jaar geldig is. Bij verlenging krijg je echter 16 maanden. Is de fotopas dan ook langer geldig of moet je voor de laatste 4 maanden dan weer een nieuwe kopen.
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

marie schreefCOLONga binnenkort mijn kaart verlengen en wil de infinity kaart nemen. Op de site staat dat je een fotopas krijgt die vanaf het eerste gebruik 1 jaar geldig is. Bij verlenging krijg je echter 16 maanden. Is de fotopas dan ook langer geldig of moet je voor de laatste 4 maanden dan weer een nieuwe kopen.
Bij mijn upgraden naar infinity was deze ook langer geldig naar 12 maanden. Photopass heeft dezelfde einddatum als de infinity.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Edwin schreefCOLON
marie schreefCOLONga binnenkort mijn kaart verlengen en wil de infinity kaart nemen. Op de site staat dat je een fotopas krijgt die vanaf het eerste gebruik 1 jaar geldig is. Bij verlenging krijg je echter 16 maanden. Is de fotopas dan ook langer geldig of moet je voor de laatste 4 maanden dan weer een nieuwe kopen.
Bij mijn upgraden naar infinity was deze ook langer geldig naar 12 maanden. Photopass heeft dezelfde einddatum als de infinity.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Dank je Edwin, ik vroeg me dat namelijk ook al af, kon het ook niet zien in de app
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Iemand al is gebruikt gemaakt van de zwembaden met de Infinity kaart?
Ik weet dat er een ochtend en een middag slot is maar weet iemand ook de tijden etc?
Gebruikers-avatar
ArnoldDW
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2015, 20:17

Je belt gewoon naar de infinity hotline
Daar geef je het gewenste zwembad + datum door.
Dan laten ze Indd kiezen uit 2 schiften
Welke het waren weet ik niet precies meer.
Is een tijdslot van 2uur
Daarna krijg je de reservatie per mail.
Met die mail kan je de parking van het gekozen hotel/zwembad op. Je haalt je tickets voor het zwembad op bij de conciërge.
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Ok thx. en maximaal 15 dagen van te voren geloof ik toch?
Gebruikers-avatar
ArnoldDW
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2015, 20:17

skivlugt schreefCOLONOk thx. en maximaal 15 dagen van te voren geloof ik toch?
Inderdaad max 15 dagen op voorhand.
Ook mag de infinity-houder +1 persoon gaan zwemmen.
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Kevinvdp schreefCOLONHoe gaat het reserveren voor de VIP plekken bij de show en parade?
Ik lees hier over een Frans nummer die je daarvoor moet bellen? Moet het echt 24 uur van tevoren of kun je op de dag zelf ook nog een poging wagen? :)
Ik heb mijn laatste trip op de zelfde dag nog kunnen doen.
Aangezien ik toen pas mijn Infinity kaart had ben ik het gewoon gaan proberen en kreeg gewoon een voucher bij de cityhall.
Zal dus ook van de drukte afhangen denk ik
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

lukte perfect laatste keer om op dezelfde dag 's morgens te reseveren by City Hall.
Was heel drukke dag in het park. maar in het gereserveerde vak voor de parade stonden max 20 personen.

het is trouwens een ideale plaats. is het wel waard.
the second star to the right
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Hier ook 4 dagen achter elkaar dezelfde dag pas gereserveerd voor zowel parade als Illuminations, zal naarmate de verkoop vordert van infinitypassen wel veranderen
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar