Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij hebben contact opgenomen met ons contactpersoon binnen Disneyland Paris en deze heeft bevestigd dat Infinity en Magic Plus jaarkaarthouders vrienden met Billets privileges (vrienden tickets) kunnen meenemen tijdens de Extra Magic Time.
Hello,

Yes I confirm the tickets "Billets privileges" bought with Infinit AP can access the EMT, like the hotel residents.
Thanks
Wat ik wel aanraad is om met je vrienden de speciale ingang voor Infinity/ Magic Plus jaarkaarthouders te gebruiken.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Super! Heel er bedankt om voor uitsluitsel te zorgen!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Lars1978 schreefCOLONTja ik blijf het vreemd vinden. Ik wist ook van deze discussie en heb er daarom expliciet naar gevraagd toen wij de jaarkaarten gingen verlengen. Bij BPA kregen we te horen dat men in het bijzijn van de kaarthouder wél toegang heeft tijdens de EMT. Er is GEEN hotel easy pass voor nodig (don't shoot the messenger, ik zeg alleen wat mij verteld is).

Aangezien het nergens beschreven staat, kan iedereen vanalles wel gaan roepen en beweren.... Maar er zijn net zo veel argumenten om te geloven dat het wél kan, als argumenten om te geloven dat het niet kan.

Conclusie van het verhaal ....
Je kunt nergens rechten aan ontlenen en de toegang hangt af van de CM die je 's ochtends aantreft...
Not shooting anyone. Ik vertel ook alleen maar wat ik persoonlijk heb meegemaakt, maar 't wil nu net lukken dat de éne zijn ervaring compleet het tegenovergestelde is dan die van de ander. ;)
Enfin soit, we hebben dus uitsluitsel, en met een positief antwoord dus alleen maar goed nieuws!
Ik vind wel dat ze dit eigenlijk bij de jaarpasvoordelen mogen vermelden, is toch alleen maar een pluspunt en goede reclame om de duurdere passen verkocht te krijgen...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Iemand die mij het telefoonnummer en openingsuren van de Infinity lijn kan bezorgen? Ik ben dat stom papiertje kwijt en dat staat dus blijkbaar NERGENS op de officiële site vermeldt (of ik zie heel slecht).
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

het Infinity nummer is (kijk pm) openingstijden weet ik helaas niet

grz

MJ
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden...
Weet iemand hoe het zit met de privilege parking? Moet ik van tevoren het Infinity nummer bellen voor een reservering of kan ik gewoon bij de parking mijn pas laten zien?
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Amaris schreefCOLONIk dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden...
Weet iemand hoe het zit met de privilege parking? Moet ik van tevoren het Infinity nummer bellen voor een reservering of kan ik gewoon bij de parking mijn pas laten zien?
gewoon laten zien aan de parking en dan krijg je een kaartje met een code erop
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

yolayo schreefCOLON
Amaris schreefCOLONIk dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden...
Weet iemand hoe het zit met de privilege parking? Moet ik van tevoren het Infinity nummer bellen voor een reservering of kan ik gewoon bij de parking mijn pas laten zien?
gewoon laten zien aan de parking en dan krijg je een kaartje met een code erop

Bedankt!
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Amaris schreefCOLON
yolayo schreefCOLON
Amaris schreefCOLONIk dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden...
Weet iemand hoe het zit met de privilege parking? Moet ik van tevoren het Infinity nummer bellen voor een reservering of kan ik gewoon bij de parking mijn pas laten zien?
gewoon laten zien aan de parking en dan krijg je een kaartje met een code erop

Bedankt!
Hallo Amaris,

Het kaartje daarna ook zichtbaar onder de ruit leggen.
Uiteraard met de kant naar boven waar de code niet op staat. ;)

Gr. Saskia
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Daar heb ik eens op gelet ... Meer dan de helft van de auto's heeft de kaart niet zichtbaar onder de voorruit liggen. En ik kan me ook niet herinneren ergens gelezen te hebben dat dat moet ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Dat staat op de kaart zelf :-) en van de andere helft die hem wel heeft liggen hebben er veel hem met de code naar boven liggen...
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Mich€l schreefCOLONDat staat op de kaart zelf :-) en van de andere helft die hem wel heeft liggen hebben er veel hem met de code naar boven liggen...
Verrek ja, je hebt helemaal gelijk... het staat er idd.... 'de kleine lettertjes'...
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kevinvdp
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2017, 19:53

Vorig jaar kon je nog langs de Townhall om een reservering te maken voor de show of parade maar vanaf heden kan/mag dat niet meer..

2 weken geleden werd dit verteld aan ons omdat er inmiddels al zoveel infinity abonnementen zijn dat het niet meer te doen is om op de dag zelf nog reserveringen aan te nemen.

Wel jammer want ze hebben al eens aangekondigd de vakken groter te maken maar dat is ook nog niet gebeurt :) .
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Kevinvdp schreefCOLONVorig jaar kon je nog langs de Townhall om een reservering te maken voor de show of parade maar vanaf heden kan/mag dat niet meer..

2 weken geleden werd dit verteld aan ons omdat er inmiddels al zoveel infinity abonnementen zijn dat het niet meer te doen is om op de dag zelf nog reserveringen aan te nemen.

Wel jammer want ze hebben al eens aangekondigd de vakken groter te maken maar dat is ook nog niet gebeurt :) .
Ze doen het normaal gezien wel maar enkel als er nog plek vrij is (of bv. als je de pas pas die dag/in de voorgaande dagen hebt aangekocht), en die kans is heel klein... Best gewoon altijd even bellen op voorhand. 't Is een duur telefoonnummer en vaak lang in wacht maar het bespaart je ter plekke dan weer veel wachten hé! ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Kevinvdp schreefCOLONVorig jaar kon je nog langs de Townhall om een reservering te maken voor de show of parade maar vanaf heden kan/mag dat niet meer..

2 weken geleden werd dit verteld aan ons omdat er inmiddels al zoveel infinity abonnementen zijn dat het niet meer te doen is om op de dag zelf nog reserveringen aan te nemen.

Wel jammer want ze hebben al eens aangekondigd de vakken groter te maken maar dat is ook nog niet gebeurt :) .
Inderdaad ook gemerkt, ze weigeren gewoon... En de dag zelf bellen naar infinity lijn mag ook al niet meer, ze zeggen gewoon dat je minstens een dag voordien moet bellen...
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar