Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Bij mij deden ze dit jaar ook moeilijk.terwijk we al sinds 2011 jaarkaarten hebben dus kunnen zien dat ik ze altijd kocht.ben alleenstaande moeder en kind heeft natuurlijk naam vader.na wat zeuren deden ze het toch.en dan gaat het om een knul van 15 jaat.alsof je hem tegen zijn zin meeneemt
Gebruikers-avatar
Celia Mae
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2015, 09:54

boogschutter schreefCOLONBij mij deden ze dit jaar ook moeilijk.terwijk we al sinds 2011 jaarkaarten hebben dus kunnen zien dat ik ze altijd kocht.ben alleenstaande moeder en kind heeft natuurlijk naam vader.na wat zeuren deden ze het toch.en dan gaat het om een knul van 15 jaat.alsof je hem tegen zijn zin meeneemt
Precies, bij ons gaat het om een 15-jarige dochter. Ik had wel een uittreksel bij van het bevolkingsregister maar daar stond dan niet op dat ik de moeder was. Het feit dat we met zijn allen op hetzelfde adres woonden was geen bewijs.
Nu via mail, volgens afspraak, bewijs opgestuurd. Hopelijk is dit voldoende.
Gebruikers-avatar
Celia Mae
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2015, 09:54

Het is zeker al gebeurt dat kinderen geen jaarkaart kregen omdat ze niet konden bewijzen dat de ouders toestemming gegeven hebben!
Sorry Prins Adam, ik heb over jouw reactie heen gelezen.

Maar ik was er zelf, had id-bewijzen bij van alle kinderen. Ik had ook verzekeringsbewijzen bij van alle kinderen. Ik had zelfs een uittreksel bij van de bevolking, opgevraagd in de gemeente waar we wonen. Daar staat op wie er op ons adres wonen en sinds welke datum. Alles behalve een trouwboekje.. Maar hé, die wil ik ook niet :mrgreen:
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Celia Mae, ik had het gezien voordat we vertrokken - gelukkig maar!

Mijn dochter is 13, en mijn vriend/haar papa dus/ ging niet mee, en wil geen jaarpas.
Ik had gelezen dat je moest 'bewijzen' dat een kind van jou is, en vroeg op twitter aan DLPHelp hoe ik dit kon bewijzen.
Hun antwoord: het trouwboekje
Maar we zijn niet getrouwd, hoe kan ik het dan bewijzen?
Hun antwoord: uittreksel van de geboorteakte...

Ik dus naar ons gemeentehuis, blijkt dat ze dat niet kunnen afleveren, enkel de geboortestad kan een uittreksel bezorgen *eyeroll*
Ik ben nog naar Vilvoorde mogen rijden in de openingsuren van het stadhuis om een uittreksel van de geboorteakte van mijn kind te halen :mrgreen:
Uiteraard is dat dan in het Nederlands, want Vilvoorde is een Vlaamse gemeente... Dus ik vroeg vriendelijk of ik dat niet in het Frans of Engels zou kunnen krijgen, dat was geen probleem.
Terloops vroeg het mevrouwtje van de Stad waarvoor ik dat uittreksel nodig had, ze viel bijna van haar stoel toen ik zei dat het voor een Disneyland Abonnement was, met die hele uitleg erbij :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Op de Kids-ID (BE) staat toch ook de naam van beide ouders? Is dit dan niet voldoende bewijs?
Wij gaan in januari jaarkaarten kopen, en de papa is er ook bij dus ik voorzie geen problemen, maar vroeg mij dit toch af.
Misschien dat ik toch ook maar een uittreksel van de geboorteakte meeneem. Je weet maar nooit...
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

SpookjeFee schreefCOLONOp de Kids-ID (BE) staat toch ook de naam van beide ouders? Is dit dan niet voldoende bewijs?
Wij gaan in januari jaarkaarten kopen, en de papa is er ook bij dus ik voorzie geen problemen, maar vroeg mij dit toch af.
Misschien dat ik toch ook maar een uittreksel van de geboorteakte meeneem. Je weet maar nooit...
Mijn dochter is 13, die heeft dus geen Kids ID meer... En bij Celia Mae was het ook een +12jarige, dus zelfde issue :)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

SpookjeFee schreefCOLONOp de Kids-ID (BE) staat toch ook de naam van beide ouders? Is dit dan niet voldoende bewijs?
Wij gaan in januari jaarkaarten kopen, en de papa is er ook bij dus ik voorzie geen problemen, maar vroeg mij dit toch af.
Misschien dat ik toch ook maar een uittreksel van de geboorteakte meeneem. Je weet maar nooit...
Das meer dan voldoende hoor als beide ouders er bij zijn.
We hebben nog nooit een geboorteakte nodig gehad.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

MissMetal schreefCOLONCelia Mae, ik had het gezien voordat we vertrokken - gelukkig maar!

Mijn dochter is 13, en mijn vriend/haar papa dus/ ging niet mee, en wil geen jaarpas.
Ik had gelezen dat je moest 'bewijzen' dat een kind van jou is, en vroeg op twitter aan DLPHelp hoe ik dit kon bewijzen.
Hun antwoord: het trouwboekje
Maar we zijn niet getrouwd, hoe kan ik het dan bewijzen?
Hun antwoord: uittreksel van de geboorteakte...

Ik dus naar ons gemeentehuis, blijkt dat ze dat niet kunnen afleveren, enkel de geboortestad kan een uittreksel bezorgen *eyeroll*
Ik ben nog naar Vilvoorde mogen rijden in de openingsuren van het stadhuis om een uittreksel van de geboorteakte van mijn kind te halen :mrgreen:
Uiteraard is dat dan in het Nederlands, want Vilvoorde is een Vlaamse gemeente... Dus ik vroeg vriendelijk of ik dat niet in het Frans of Engels zou kunnen krijgen, dat was geen probleem.
Terloops vroeg het mevrouwtje van de Stad waarvoor ik dat uittreksel nodig had, ze viel bijna van haar stoel toen ik zei dat het voor een Disneyland Abonnement was, met die hele uitleg erbij :D
Gek... Ik heb mijn geboorteakte ook 2 weken geleden opgehaald vanwege verhuis naar een ander land. Ik vroeg als het in het nl was 'ja, ook al is het voor in een ander land met een andere taal, wij geven dit enkel en alleen in het Nederlands'.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

moorhunhe schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONCelia Mae, ik had het gezien voordat we vertrokken - gelukkig maar!

Mijn dochter is 13, en mijn vriend/haar papa dus/ ging niet mee, en wil geen jaarpas.
Ik had gelezen dat je moest 'bewijzen' dat een kind van jou is, en vroeg op twitter aan DLPHelp hoe ik dit kon bewijzen.
Hun antwoord: het trouwboekje
Maar we zijn niet getrouwd, hoe kan ik het dan bewijzen?
Hun antwoord: uittreksel van de geboorteakte...

Ik dus naar ons gemeentehuis, blijkt dat ze dat niet kunnen afleveren, enkel de geboortestad kan een uittreksel bezorgen *eyeroll*
Ik ben nog naar Vilvoorde mogen rijden in de openingsuren van het stadhuis om een uittreksel van de geboorteakte van mijn kind te halen :mrgreen:
Uiteraard is dat dan in het Nederlands, want Vilvoorde is een Vlaamse gemeente... Dus ik vroeg vriendelijk of ik dat niet in het Frans of Engels zou kunnen krijgen, dat was geen probleem.
Terloops vroeg het mevrouwtje van de Stad waarvoor ik dat uittreksel nodig had, ze viel bijna van haar stoel toen ik zei dat het voor een Disneyland Abonnement was, met die hele uitleg erbij :D
Gek... Ik heb mijn geboorteakte ook 2 weken geleden opgehaald vanwege verhuis naar een ander land. Ik vroeg als het in het nl was 'ja, ook al is het voor in een ander land met een andere taal, wij geven dit enkel en alleen in het Nederlands'.
Op de Internationale versie stond in het Duits, Frans, Engels, Nederlands, .... de termen 'vader', 'moeder', 'geboorteplaats', .... Het uittreksel van de geboorteakte was effectief enkel in het Nederlands, zoals dat indertijd opgemaakt en ondertekend werd.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Celia Mae
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2015, 09:54

MissMetal schreefCOLONMijn dochter is 13, die heeft dus geen Kids ID meer... En bij Celia Mae was het ook een +12jarige, dus zelfde issue :)
En de dochter heeft een Nederlands id, daar staat sowieso geen namen op van ouders.
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Kan ik een vriend korting geven wanneer hij korter dan 2 jaar geleden nog een jaarpas heeft gehad? Het gaat voornamelijk om de korting en niet de gratis stempels.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Bump schreefCOLONKan ik een vriend korting geven wanneer hij korter dan 2 jaar geleden nog een jaarpas heeft gehad? Het gaat voornamelijk om de korting en niet de gratis stempels.
Kort maar krachtig....nee. Om in aanmerking te komen voor korting mag je juist 2 jaar geen jaarpas hebben gehad.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
drjeckill
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2018, 12:04

Als je vrienden meeneemt en die via je Infinity pass Priviliged Tickets koopt, welke voordelen hebben zij dan behalve de lagere prijs?
Mogen ze bvb ook via de "fast entrance" naar binnen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

drjeckill schreefCOLONAls je vrienden meeneemt en die via je Infinity pass Priviliged Tickets koopt, welke voordelen hebben zij dan behalve de lagere prijs?
Mogen ze bvb ook via de "fast entrance" naar binnen?
Ze mogen mee langs de privilege ingang. Ze hebben geen recht op EMT tenzij ze in een disney hotel verblijven en mogen ook niet mee in de infinity zones voor illuminations en de parade.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Ona1991 schreefCOLON
drjeckill schreefCOLONAls je vrienden meeneemt en die via je Infinity pass Priviliged Tickets koopt, welke voordelen hebben zij dan behalve de lagere prijs?
Mogen ze bvb ook via de "fast entrance" naar binnen?
Ze mogen mee langs de privilege ingang. Ze hebben geen recht op EMT tenzij ze in een disney hotel verblijven en mogen ook niet mee in de infinity zones voor illuminations en de parade.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Waar kan je de privilege tickets kopen daar ter plekke?
Hebben ze ook de mogelijkheid fastpassen bij attracties te nemen met deze kaartjes?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar