Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

nance72 schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
nance72 schreefCOLONAls ik een entree ticket bij Kyriad koop, kan ik dat dan toch aftrekken als ik binnen het park een jaarkaart koop?
Of moet het echt het ticket van de kassa zijn?
Wij checken bij kyriad in en als ik daar dan entree ticket koop hoeven we niet zo lang in de rij bij de kassa te staan.
In het park kopen wij dan de jaarkaart
Als er bedrag opstaat wel.

Waarom niet kopen via forum online? Denk dat die tickets nog goedkoper zullen zijn dan bij kyriad.
dank je wel voor je reactie.. dan hoeven we in ieder geval niet aan de drukke kassa's aan te sluiten
Via ons online kopen kan hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 30#p124430
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ik heb een paar vragen:

Ik wil kiezen voor de Magic Plus.

vraag 1: Mag ik die privilege tickets voor vrienden gelijk vanaf ingang jaarpas kopen?

Vraag 2: En als ik mijn vrienden heb binnen gelaten met die tickets, moet ik dan de hele dag bij ze blijven als ze bijvoorbeeld willen "hoppen" tussen de parken?

Vraag 3: Mag ik ook zonder Disney hotel met deze pas gebruik maken van de extra magic hours?

Vraag 4: Ik wil graag per maand mn pas afbetalen, kan dat ook als ik hem daar aanschaf bij BPA?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mushu schreefCOLONIk heb een paar vragen:

Ik wil kiezen voor de Magic Plus.

vraag 1: Mag ik die privilege tickets voor vrienden gelijk vanaf ingang jaarpas kopen?

Vraag 2: En als ik mijn vrienden heb binnen gelaten met die tickets, moet ik dan de hele dag bij ze blijven als ze bijvoorbeeld willen "hoppen" tussen de parken?

Vraag 3: Mag ik ook zonder Disney hotel met deze pas gebruik maken van de extra magic hours?

Vraag 4: Ik wil graag per maand mn pas afbetalen, kan dat ook als ik hem daar aanschaf bij BPA?
Je kan de vriendentickets kopen aan elke kassa

Je hoeft niet samen binnen te gaan in parken, enkel wel als je de speciale ingang wilt nemen. En denk ook als je met ze binnen wilt tijdens de magische uren (ook via dezelfde ingang).

Je kan per maand betalen kiezen ook in het jaarkaartbureau, meer info over betalingsmogelijkheden: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be ... inity.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Volgens mij kun je met de Magic plus wel gebruik maken van de EMH ook als je niet een Disney hotel verblijft.

Hier is een overzichtje van de verschillen: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 91#p107991
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik was ook van plan om de jaarkaarten op afbetaling aan te schaffen omdat er staat dat er geen extra kosten bijkomen.
Maar het ging mij 24 euro duurder uitkomen dus maar in één keer betaald.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Mama van prinsesjes schreefCOLONVolgens mij kun je met de Magic plus wel gebruik maken van de EMH ook als je niet een Disney hotel verblijft.

Hier is een overzichtje van de verschillen: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 91#p107991
Prins Adam schreefCOLON
Mushu schreefCOLONIk heb een paar vragen:

Ik wil kiezen voor de Magic Plus.

vraag 1: Mag ik die privilege tickets voor vrienden gelijk vanaf ingang jaarpas kopen?

Vraag 2: En als ik mijn vrienden heb binnen gelaten met die tickets, moet ik dan de hele dag bij ze blijven als ze bijvoorbeeld willen "hoppen" tussen de parken?

Vraag 3: Mag ik ook zonder Disney hotel met deze pas gebruik maken van de extra magic hours?

Vraag 4: Ik wil graag per maand mn pas afbetalen, kan dat ook als ik hem daar aanschaf bij BPA?
Je kan de vriendentickets kopen aan elke kassa

Je hoeft niet samen binnen te gaan in parken, enkel wel als je de speciale ingang wilt nemen. En denk ook als je met ze binnen wilt tijdens de magische uren (ook via dezelfde ingang).

Je kan per maand betalen kiezen ook in het jaarkaartbureau, meer info over betalingsmogelijkheden: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be ... inity.html

Bedankt voor jullie snelle reacties!! Dan ga ik daar gewoon voor.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Minnie1979 schreefCOLONIk was ook van plan om de jaarkaarten op afbetaling aan te schaffen omdat er staat dat er geen extra kosten bijkomen.
Maar het ging mij 24 euro duurder uitkomen dus maar in één keer betaald.
Echt waar? Wij betalen ook maandelijks, dacht dat je dan maar 11 termijnen betaalde... Bij ons is het sowieso allemaal een beetje anders geregeld, dus ik weet niet 100% zeker hoe het zit.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Amaris schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONIk was ook van plan om de jaarkaarten op afbetaling aan te schaffen omdat er staat dat er geen extra kosten bijkomen.
Maar het ging mij 24 euro duurder uitkomen dus maar in één keer betaald.
Echt waar? Wij betalen ook maandelijks, dacht dat je dan maar 11 termijnen betaalde... Bij ons is het sowieso allemaal een beetje anders geregeld, dus ik weet niet 100% zeker hoe het zit.
Op zich niet veel hoor per jaarkaart.

Voor magic flex betaal je 264 ipv 259.
Voor infinity betaal je 407 ipv 399.

Maar als je 4 jaarkaarten tegelijk aankoopt zoals in ons geval uiteindelijk toch gekozen om in één keer te betalen. Ik zal wel iedere maand een bepaald bedrag terug aan de kant zetten voor onze jaarkaarten terug te betalen :oops: :D
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Hmm...Das dan weer jammer, ik dacht dat je gewoon je kaartprijs betaalde gedeeld door 12. Maar dus ook extra kosten. Dan overweeg ik toch om het ineens te betalen. Spaar ik het bedrag wel weer terug naar mijn spaarrekening. Voor volgend jaar.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ah ok, wij hoefden met verlengen niet het eenmalige bedrag te betalen. De CM bij BPA heeft gewoon alles bij elkaar gedaan en gedeeld door 11. Net even gerekend en ben er achter dat er maandelijks 6 cent extra wordt afgeschreven :)
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Als je de goedkoopste jaarpas neemt, is die dan wel gewoon gelijk vanaf die dag geldig?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ja, maar dag 2 en 3 zijn sowieso blockdagen.
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Stitch87 schreefCOLONJa, maar dag 2 en 3 zijn sowieso blockdagen.
Oh echt?? Is dat nog steeds zo? Dan moeten ze dus wel andere, ze blijven juist 4 dagen.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Je bedoelt toch de discovery hé? Bij de magic flex heb je dat probleem niet.
Is het om ter plekke aan te kopen? Via post kan je het wel omzeilen door ze in voege te laten gaan vanaf ze de passen aanmaken. Maar tegen dat je die thuis krijgt verlies je wel een paar weken.
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Stitch87 schreefCOLONJe bedoelt toch de discovery hé? Bij de magic flex heb je dat probleem niet.
Is het om ter plekke aan te kopen? Via post kan je het wel omzeilen door ze in voege te laten gaan vanaf ze de passen aanmaken. Maar tegen dat je die thuis krijgt verlies je wel een paar weken.
Hoi, ja het was in principe om ter plekke aan te kopen. Maar goed, per post, bedoel je dan een bestelling via disneylandparis.nl?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar