Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, dat kan alleen ter plekke voor dezelfde dag. Met alle toegangskaartjes kan je fast passes halen, dus ook met deze
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

olafLover schreefCOLONJa, dat kan alleen ter plekke voor dezelfde dag. Met alle toegangskaartjes kan je fast passes halen, dus ook met deze
Dank je wel! Wist ik niet! :)
En moet je deze dan kopen aan een specifieke desk of gewoon de rij van de kaartjes?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Net bij BPA werd me verteld dat je met de vriendentickets wel gebruik kan maken van EMT...
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Amaris schreefCOLONNet bij BPA werd me verteld dat je met de vriendentickets wel gebruik kan maken van EMT...
Klopt, als je erbij bent mogen je vrienden met privilege tickets mee binnen in extra magic time, langs de infinity ingang zelfs

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Goedemorgen allemaal,

De vraag is vast al een keer gesteld, maar ik kan helaas niks vinden.
Als je met een jaarkaart een room only boekt, krijg je dan evengoed het gratis ontbijt en diner? En geldt dit dan ook voor extra mensen die je bij inchecken er bij inschrijft (dus alleen toeristebelsating betaald)??

grz

MJ
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

mcjas schreefCOLONGoedemorgen allemaal,

De vraag is vast al een keer gesteld, maar ik kan helaas niks vinden.
Als je met een jaarkaart een room only boekt, krijg je dan evengoed het gratis ontbijt en diner? En geldt dit dan ook voor extra mensen die je bij inchecken er bij inschrijft (dus alleen toeristebelsating betaald)??

grz

MJ
De aanbiedingen voor arrangementen zijn niet te combineren met de jaarkaart room only aanbiedingen....
De korting die je met jaarkaart krijgt is ook veel hoger, ook al is het zonder tickets.

De aanbieding gratis ontbijt en diner is alleen geldig als je pakket boekt met tickets en dan ook alleen voor wie je effectief pakket hebt geboekt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, daarom stel ik hem hier even.

Momenteel hebben we 4 Dream kaarten.
Als we zouden gaan verlengen, gaan het waarschijnlijk 1 Infinity en 3 Magic Plus kaarten worden. Bij Infinity krijg je 4 maanden kado bij verlenging. Geldt dat ook voor verlenging van Dream naar Magic Plus?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lars1978 schreefCOLONIk kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, daarom stel ik hem hier even.

Momenteel hebben we 4 Dream kaarten.
Als we zouden gaan verlengen, gaan het waarschijnlijk 1 Infinity en 3 Magic Plus kaarten worden. Bij Infinity krijg je 4 maanden kado bij verlenging. Geldt dat ook voor verlenging van Dream naar Magic Plus?
Volgens mij wel, veel staat op Belgische dlp site: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb deze maanden allezinds gekregen bij mijn verlenging van dream naar magic plus
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Fijn jongens, bedankt voor jullie antwoorden!!!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLON
Amaris schreefCOLONNet bij BPA werd me verteld dat je met de vriendentickets wel gebruik kan maken van EMT...
Klopt, als je erbij bent mogen je vrienden met privilege tickets mee binnen in extra magic time, langs de infinity ingang zelfs

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Klopt niet. Officieel heb je met je privilege tickets GEEN recht op EMH. Ik heb hier destijds alle fora uitgepluisd en allerlei bronnen geraadpleegd en ook bij Disney zelf wisten ze mij toen via de chat, bij BPA én aan de ingang bij EMT 3 dagen op rij te vertellen dat de privilége tickets GEEN toegang geven tot EMT. Je vrienden mogen wel mee langs de aparte ingang maar pas vanaf 9u30 als ze geen Disney hotel easy pas kunnen voorleggen. Dat sommige CM's een oogje dichtknijpen wil niet zeggen dat de regels hier rond plots veranderd zijn.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ona1991 schreefCOLON
MissMetal schreefCOLON
Amaris schreefCOLONNet bij BPA werd me verteld dat je met de vriendentickets wel gebruik kan maken van EMT...
Klopt, als je erbij bent mogen je vrienden met privilege tickets mee binnen in extra magic time, langs de infinity ingang zelfs

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Klopt niet. Officieel heb je met je privilege tickets GEEN recht op EMH. Ik heb hier destijds alle fora uitgepluisd en allerlei bronnen geraadpleegd en ook bij Disney zelf wisten ze mij toen via de chat, bij BPA én aan de ingang bij EMT 3 dagen op rij te vertellen dat de privilége tickets GEEN toegang geven tot EMT. Je vrienden mogen wel mee langs de aparte ingang maar pas vanaf 9u30 als ze geen Disney hotel easy pas kunnen voorleggen. Dat sommige CM's een oogje dichtknijpen wil niet zeggen dat de regels hier rond plots veranderd zijn.
Mjah, ik spreek uit eigen ervaring, 3 dagen na elkaar, met verschillende cm's... Meer zelfs, het werd ons door een cm aan de gewone ingang gezegd op onze dag van aankomst

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLONMjah, ik spreek uit eigen ervaring, 3 dagen na elkaar, met verschillende cm's... Meer zelfs, het werd ons door een cm aan de gewone ingang gezegd op onze dag van aankomst

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ja, ik ook... 3 dagen op rij in november, bij bpa zelf, aan de kassas en de weken voorafgaand via social media aan DLP rechtstreeks geïnformeerd hiervoor, dagelijks toch nog getest en iedere keer moest die hotel easy pas opnieuw getoond worden. Toch ongelofelijk dat da zo kan verschillen, ze mogen daar echt een keer werk maken van het correct aanleren van de regelgeving aan ALLE cm's ipv dat de één het zus doet en de ander zo. Het is immers niet alleen ivm de EMH dat je vaak zo'n tegenstrijdige ervaringen hoort en leest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ona1991 schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONMjah, ik spreek uit eigen ervaring, 3 dagen na elkaar, met verschillende cm's... Meer zelfs, het werd ons door een cm aan de gewone ingang gezegd op onze dag van aankomst

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ja, ik ook... 3 dagen op rij in november, bij bpa zelf, aan de kassas en de weken voorafgaand via social media aan DLP rechtstreeks geïnformeerd hiervoor, dagelijks toch nog getest en iedere keer moest die hotel easy pas opnieuw getoond worden. Toch ongelofelijk dat da zo kan verschillen, ze mogen daar echt een keer werk maken van het correct aanleren van de regelgeving aan ALLE cm's ipv dat de één het zus doet en de ander zo. Het is immers niet alleen ivm de EMH dat je vaak zo'n tegenstrijdige ervaringen hoort en leest.
Helemaal mee eens. De dame van BPA vertelde het me zo expliciet, ik heb er niet naar gevraagd. Ze zei gewoon "je kunt 20 kaartjes kopen voor vrienden en die mogen dan ook mee naar binnen tijdens de EMT". Verder heel weinig info gehad eigenlijk.
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Kan ik, als ik via de post een jaarkaart koop ook met bankafschrijving betalen of alleen credit card?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar