Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Als je ze via de site aanvraagt krijg je wrs vouchers die weer hetzelfde probleem geven. Wij hebben de formulieren afgeprint en per post opgestuurd en kregen de passen opgestuurd terug.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Hier alle info per jaarkaart en link om te bestellen: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 35#p110235
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Hoi allemaal,

Als je niet in een Disney hotel verblijft, maar er wel een keer wil eten, geldt dan de jaarkaart korting ook in de hotel restaurants??

Grz

MJ
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Jaarkaart korting en verblijven in hotels staan los van elkaar
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Vervallen blockdagen van een discovery als je in een disney hotel verblijft?
Ik vind online tegenstrijdige berichten dus liefst iemand die er ervaring mee heeft.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

scuba-angelo schreefCOLONVervallen blockdagen van een discovery als je in een disney hotel verblijft?
Ik vind online tegenstrijdige berichten dus liefst iemand die er ervaring mee heeft.
De reguliere blockdagen vervallen, de blockdagen op 2e en 3e dag na aankoop niet.
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Als je een gezin aan korting helpt, hoeveel stempels krijg je dan? Gewoon het aantal personen of geldt dat niet als ze op hetzelfde adres wonen?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Gezinskorting is niet te combineren met de aanbrengkorting. Als ze met minder dan 5 zijn krijg je gewoon het aantal stempels, zijn ze met meer, kunnen ze beter gezinskorting gebruiken
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Oke dus bij 3 of 4 personen krijg ik gewoon 3 of 4 stempels? Dat is wel top! :)
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Lisney schreefCOLONOke dus bij 3 of 4 personen krijg ik gewoon 3 of 4 stempels? Dat is wel top! :)
Je kan zelf normaal maar 3 stempels krijgen/ personen korting geven.
Dus ik zou er niet op rekenen dat je ze alle 4 korting kan geven. Of je moet nog iemand met een AP bij je hebben die nog korting kan geven.
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Annabelle schreefCOLON
Lisney schreefCOLONOke dus bij 3 of 4 personen krijg ik gewoon 3 of 4 stempels? Dat is wel top! :)
Je kan zelf normaal maar 3 stempels krijgen/ personen korting geven.
Dus ik zou er niet op rekenen dat je ze alle 4 korting kan geven. Of je moet nog iemand met een AP bij je hebben die nog korting kan geven.

Oke dankjewel! Dat komt goed :)
alpi125
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2018, 20:03

Goedenavond,

Allereerst mijn excuses mocht de vraag al eens gesteld geweest zijn.

Ik zou graag een jaarpas Magic Plus voor mijn vriendin als kerstcadeau willen geven. Dit moet dan ook een verrassing blijven.
Ik zou graag de definitieve jaarpas onder de kerstboom willen leggen, aangezien het afgeven van een voucher niet zo leuk is.
Ik was dus van plan om de jaarpassen voor haar en mezelf te gaan halen in Disneyland Parijs zelf.
We zouden Disneyland Parijs dan ook in de nabije toekomst bezoeken, dus dat de termijn van één jaar dan al ingaat, is geen probleem.
Wat nu mijn concrete vraag is: is het mogelijk om met een kopie van de identiteitskaart van mijn vriendin en een bijhorende pasfoto een definitieve jaarpas voor haar te laten aanmaken, zonder dat ze er zelf bij is?

Alvast bedankt en nog een fijne avond.
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

alpi125 schreefCOLONGoedenavond,

Allereerst mijn excuses mocht de vraag al eens gesteld geweest zijn.

Ik zou graag een jaarpas Magic Plus voor mijn vriendin als kerstcadeau willen geven. Dit moet dan ook een verrassing blijven.
Ik zou graag de definitieve jaarpas onder de kerstboom willen leggen, aangezien het afgeven van een voucher niet zo leuk is.
Ik was dus van plan om de jaarpassen voor haar en mezelf te gaan halen in Disneyland Parijs zelf.
We zouden Disneyland Parijs dan ook in de nabije toekomst bezoeken, dus dat de termijn van één jaar dan al ingaat, is geen probleem.
Wat nu mijn concrete vraag is: is het mogelijk om met een kopie van de identiteitskaart van mijn vriendin en een bijhorende pasfoto een definitieve jaarpas voor haar te laten aanmaken, zonder dat ze er zelf bij is?

Alvast bedankt en nog een fijne avond.
Volgens mij is dat niet mogelijk, Er wordt dan ter plekke een foto gemaakt die op de jaarpas komt te staan.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

En je moet zelf de overeenkomst tekenen
alpi125
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2018, 20:03

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Oké het is dus ook niet mogelijk om dat met een soort van ‘volmacht’ te doen?
Of heeft iemand andere ideeën om dit op een leuke manier te schenken? Bijvoorbeeld een info brochure of dergelijke dat ik bij de voucher kan toevoegen om af te geven.

Alvast bedankt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar