Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Annabelle schreefCOLON
Sabrina_12 schreefCOLONKun je en de 10% korting krijgen, en t bedrag van je park ticket van t bedrag van je jaarpas af?
Je kan inderdaad 10% korting krijgen op je jaarpas en dat het bedrag van je toegangsticket van die dag er wordt afgetrokken.
Dank je wel!
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Hi!

Ik zoek het nummer waarmee ik vanuit Nederland een infinty plek bij de parade kan reserveren. Iemand die me hieraan kan helpen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Debbydk schreefCOLONHi!

Ik zoek het nummer waarmee ik vanuit Nederland een infinty plek bij de parade kan reserveren. Iemand die me hieraan kan helpen?
Kijk naar prive berichtje...n
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Krijg je op suites en speciale kamers ook kortingen met infinity.

Golden Forest weet ik van wel.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLONKrijg je op suites en speciale kamers ook kortingen met infinity.

Golden Forest weet ik van wel.
Enkel op Golden Forest en Compass Club, alles erboven heeft geen korting.
Suites heb je geen korting op met jaarkaart, soms wel via arrangementen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Prins Adam schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONKrijg je op suites en speciale kamers ook kortingen met infinity.

Golden Forest weet ik van wel.
Enkel op Golden Forest en Compass Club, alles erboven heeft geen korting.
Suites heb je geen korting op met jaarkaart, soms wel via arrangementen.
niet in new york?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Niet op kamers van de Empire State Club.
Serena
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2018, 08:41

Hoi lieve mensen,

Onze jaarpassen zijn nu 1.5 jaar verlopen. Weet iemand of ze erg streng controleren op de 2.5 jaar regel? We hebben wel een ander adres en ik heb inmiddels de naam van mijn man aangenomen. Of wordt het op een andere manier gecontroleerd?

Groetjes
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Serena schreefCOLONHoi lieve mensen,

Onze jaarpassen zijn nu 1.5 jaar verlopen. Weet iemand of ze erg streng controleren op de 2.5 jaar regel? We hebben wel een ander adres en ik heb inmiddels de naam van mijn man aangenomen. Of wordt het op een andere manier gecontroleerd?

Groetjes
Je staat al in het systeem van Disney (via paspoort/id kaart) dus via deze manier kunnen ze daar zien hoelang je geen jaarkaart gehad hebt.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Serena schreefCOLONHoi lieve mensen,

Onze jaarpassen zijn nu 1.5 jaar verlopen. Weet iemand of ze erg streng controleren op de 2.5 jaar regel? We hebben wel een ander adres en ik heb inmiddels de naam van mijn man aangenomen. Of wordt het op een andere manier gecontroleerd?

Groetjes
Het is een 2 jaar, niet 2.5 jaar regel :), nog heel even geduld en je mag weer dus!
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLON
Serena schreefCOLONHoi lieve mensen,

Onze jaarpassen zijn nu 1.5 jaar verlopen. Weet iemand of ze erg streng controleren op de 2.5 jaar regel? We hebben wel een ander adres en ik heb inmiddels de naam van mijn man aangenomen. Of wordt het op een andere manier gecontroleerd?

Groetjes
Het is een 2 jaar, niet 2.5 jaar regel :), nog heel even geduld en je mag weer dus!
Ben je dat zeker?

Ik heb mensen korting gegeven en bij hen is de korting geweigerd omdat het nog geen 2,5 jaar geleden was dat ze hun laatste jaarpas hadden...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Serena schreefCOLONHoi lieve mensen,

Onze jaarpassen zijn nu 1.5 jaar verlopen. Weet iemand of ze erg streng controleren op de 2.5 jaar regel? We hebben wel een ander adres en ik heb inmiddels de naam van mijn man aangenomen. Of wordt het op een andere manier gecontroleerd?

Groetjes
Het is een 2 jaar, niet 2.5 jaar regel :), nog heel even geduld en je mag weer dus!
Ben je dat zeker?

Ik heb mensen korting gegeven en bij hen is de korting geweigerd omdat het nog geen 2,5 jaar geleden was dat ze hun laatste jaarpas hadden...
Ja, ik weet het zeker. Het staat in de voorwaarden (in het Frans..) en we hebben zelf vorige maand een kaart een kaart gekocht terwijl onze vorige 2 jaar en 1 maand verlopen was


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Als ik een entree ticket bij Kyriad koop, kan ik dat dan toch aftrekken als ik binnen het park een jaarkaart koop?
Of moet het echt het ticket van de kassa zijn?
Wij checken bij kyriad in en als ik daar dan entree ticket koop hoeven we niet zo lang in de rij bij de kassa te staan.
In het park kopen wij dan de jaarkaart
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

nance72 schreefCOLONAls ik een entree ticket bij Kyriad koop, kan ik dat dan toch aftrekken als ik binnen het park een jaarkaart koop?
Of moet het echt het ticket van de kassa zijn?
Wij checken bij kyriad in en als ik daar dan entree ticket koop hoeven we niet zo lang in de rij bij de kassa te staan.
In het park kopen wij dan de jaarkaart
Als er bedrag opstaat wel.

Waarom niet kopen via forum online? Denk dat die tickets nog goedkoper zullen zijn dan bij kyriad.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Minnie1979 schreefCOLON
nance72 schreefCOLONAls ik een entree ticket bij Kyriad koop, kan ik dat dan toch aftrekken als ik binnen het park een jaarkaart koop?
Of moet het echt het ticket van de kassa zijn?
Wij checken bij kyriad in en als ik daar dan entree ticket koop hoeven we niet zo lang in de rij bij de kassa te staan.
In het park kopen wij dan de jaarkaart
Als er bedrag opstaat wel.

Waarom niet kopen via forum online? Denk dat die tickets nog goedkoper zullen zijn dan bij kyriad.
dank je wel voor je reactie.. dan hoeven we in ieder geval niet aan de drukke kassa's aan te sluiten
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar