Disneyland Paris jaarkaarthouders events

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
verko
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014, 19:47

Ik zie het al helemaal zitten
Wij nemen mijn schoonouders mee en zij hebben ook een mindervalide kaart. Nu vroeg ik mij af wat ze moeten doen om deze te gebruiken. Ik lees hier iets over groene of oranje kaarten maar hoe krijgen ze deze?
Is het zoals een gewone dag en moet je in townhall aanschuiven om een kaart te vragen?

Groetjes
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Het zijn gewoon dezelfde kaarten die ook tijdens reguliere openingstijden gelden. Dus als je er al eerder die dag of daarvoor al bent kun je die kaart al halen (wel natuurlijk de benodigde papieren meenemen :) ).
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

verko schreefCOLONIk zie het al helemaal zitten
Wij nemen mijn schoonouders mee en zij hebben ook een mindervalide kaart. Nu vroeg ik mij af wat ze moeten doen om deze te gebruiken. Ik lees hier iets over groene of oranje kaarten maar hoe krijgen ze deze?
Is het zoals een gewone dag en moet je in townhall aanschuiven om een kaart te vragen?

Groetjes
Hier in het mindervalidetopic vindt je er meer informatie over:
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 746#p24746
Volg onze avonturen op instagram
Corine113!
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2018, 21:03

goede avond. wij zijn de 6e ook in Disney, helaas hebben wij op dit moment geen jaarkaart wij zouden wel super graag bij deze avond aanwezig zijn. Vandaar mijn vraag of er toevallig iemand met wel een jaarkaart gaat en ons mee kan nemen ;)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Het kasteel en de kerstboom kleuren rood voor de Mickey 90 Mouse party

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

een overweldigende finale van de openingsceremonie van Mickey 90 Mouse Party (op de muziek van Soundsational parade)

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De volgende Annual Pass soirée is 22 maart 2019

Afbeelding

Kies je kamp bij dit unieke event (5000 plaatsen beschikbaar)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De zeer geliefde avondshow Disney Dreams! was tijdens de jaarkaarthoudersavond op 6 december 2018 voor de verjaardag van Mickey nog één keer te zien.


Japperboy schreefCOLONKom naar het grootste feest ooit gehouden ter ere van Mickey!

 Afbeelding

Neem deel aan een exclusieve avond op 6 december 2018, voor het grootste feest ooit voor de enige echte Mickey!

Vier 90 jaar plezier met Mickey

Afbeelding

Onvergetelijke herinneringen, animaties, spektakels en ongeziene evenementen... Mickey zorgt de hele avond voor leuke verrassingen!

Nieuw: een exclusieve soirée in Disneyland® park!

Afbeelding

Main Street, U.S.A.®, Frontierland®, Adventureland® en Discoveryland zijn alleen voor u toegankelijk.

Meer pret met vrienden!

Afbeelding

Elk lid van Magic Plus en Infinity Annual Pass heeft de mogelijkheid om met 2 personen te komen (jaarpaslid of niet). Mickey wacht op je!

Bereid de partij voor!



Exclusieve avondpas op 6 december van 20.30 uur tot 12.30 uur. Het ticket is voor één tarief van 42€ per persoon verkrijgbaar. Haast je, het aantal plaatsen is beperkt!

Hoe kunt u uw Ticket kopen?

Afbeelding

• Online * op pass-annuels.disneylandparis.fr (rubriek mijn nieuws).
• Via uw speciale lijn Jaarpas op 01 60 30 60 69 **
• Op het jaarpaskantoor, in het stadhuis of bij de ingang van de twee Disney®-parken.
* Maximaal 3 tickets per boeking (het maximale jaarlijkse lidmaatschap + 2 begeleidende kaarten).
** Voor alle telefonische boekingen gelden portokosten. Reserveren is mogelijk via de speciale lijn tot 22/11/2018, afhankelijk van beschikbaarheid.

© Disney
Deze avond met beperkte capaciteit is gereserveerd voor leden van Magic Plus en Infinity Annual Pass, met geldige jaarpas op 06/12/2018, en hun begeleiders (maximaal 2 begeleiders per houder Magic Plus Annual Pass). of Infinity).
Leden van Magic Plus en Infinity Annual Pass kunnen maximaal 2 tickets kopen voor hun begeleiders (jaarpas leden of niet) voor 42 €.
Tickets kunnen niet worden ingewisseld of gerestitueerd.
De geldige Magic Plus- of Infinity-jaarpas wordt bij de ingang van de avond aangevraagd, begeleiders moeten bij de ingang aanwezig zijn met de Magic Plus of het lid van de Infinity Annual Pass en hun ticket voor toegang presenteren. op het feest. Overnames zijn 's avonds niet mogelijk.

boek hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Les Folies de Mickey & Minnie Main Street U.S.A. - Disneyland Paris

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Kies op vrijdag 22 maart 2019 je kamp tijdens de 5e editie van de Jaarpasavond!

Afbeelding

Het Disneyland Park zal in twee verdeeld worden tijdens dit exclusieve evenement: beleef een unieke avond in functie van je keuze! Verkleedkledij wordt sterk aangemoedigd: Betty Rose en Jimmy Ocean rekenen op je! En dat is nog niet alles: Magic Plus en Infinity Jaarpashouders genieten van een geprivatiseerd Disneyland Park van 21u tot 01u! Beleef een piratenavontuur of een avond in koninklijk gezelschap... en niet te vergeten: de boetieks, restaurants en attracties zijn speciaal voor jou geopend!

Hoe kan je tickets kopen?
- Koop je ticket online*
- In het Jaarpasbureau, in City Hall of aan de kassa aan de ingang van de 2 Disney Parken

De prijs per ticket bedraagt €42.
De verkoop van de tickets start op donderdag 20 december 2018 om 11u.
Elke Magic Plus en Infinity Jaarpashouder mag 2 personen uitnodigen (ongeacht of zij Jaarpashouder zijn of niet).

* Maximum 3 tickets per reservatie (de Jaarpashouder + maximum 2 genodigden).
Dit evenement heeft een beperkte capaciteit en is enkel voorbehouden voor Magic Plus en Infinity Jaarpashouders, die in het bezit dienen te zijn van een geldige Jaarpas op 22/03/2019, en hun genodigden (maximum 2 genodigden per Magic Plus of Infinity Jaarpashouder). De Magic Plus en Infinity Jaarpashouders kunnen tot 2 tickets aankopen voor hun genodigen (ongeacht of zij Jaarpashouder zijn of niet) aan €42.


De tickets kunnen niet omgewisseld of terugbetaald worden.
Er zal om een geldige Magic Plus of Infinity Jaarpas gevraagd worden aan de ingang van het evenement. De genodigden moeten zich verplicht aanmelden in het bijzijn van de Jaarpashouder en moeten hun geldig ticket kunnen voorleggen om toegang te krijgen tot het evenement. Terugbetaling van het ticket is niet mogelijk tijdens het evenement.


Afbeelding

Enkele regels omtrent het dragen van kostuums:
Om je volledig in te leven in het evenement, vragen we je om verkleedkledij te dragen en je kamp te kiezen tussen de piraten en prinsen/prinsessen. Wij behouden ons echter het recht voor om op elk moment bepaalde kostuums te weigeren. Zo is het niet toegelaten om het volledige gezicht en/of hoofd te bedekken. Kostuums/accessoires/make-up die als aanstootgevend ervaren kunnen worden door kleine kinderen en families kunnen eveneens geweigerd worden. Hetzelfde geldt voor accessoires die de veiligheid in onze attracties en die van de andere bezoekers in gevaar kunnen brengen (lange capes, stokken, namaak wapens, ...).

Afbeelding

Ter herinnering, volgens het huisreglement van de parken is het verboden om volgende objecten mee te nemen in onze parken:
- Elk object of speelgoed dat eruit ziet als een vuurwapen (pistool, laser, waterpistool, ...)
- Een masker dat gedragen wordt door bezoekers van 12 jaar en ouder (met uitzondering van medische redenen)
- Elk kledingstuk dat over de vloer sleept

Wij behouden ons ook het recht voor om kleding, jassen en persoonlijke spullen, om veiligheidsredenen, visueel of door middel van speciale apparatuur te inspecteren bij de ingang van de parken. Dit geldt ook voor kostuums die het hele lichaam bedekken in meerdere lagen. Bezoekers die ervoor kiezen om het kostuum van hun favoriete Disney Figuur te dragen verbinden zich er toe om geen handtekeningen uit te delen.
Kostuums of accessoires die geweigerd worden, kunnen kosteloos achtergelaten worden aan het bagagedepot aan de ingang van het Disneyland Park (open tot het einde van het evenement).


Bron: DisneylandParis.com
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

8 maart, Internationale vrouwendag, Infinity AP event met Captain Marvel

Afbeelding

Captain Marvel debuteert op vrijdag 8 maart in Disneyland Parijs, exclusief voor Infinity AP Holders (+1 gast) meet-and-greet "workshops" in Blockbuster Cafe.


Er zijn 3 workshops van telkens 15 minuten waaruit je kan kiezen:

➡ Zelfverdediging: leer met behulp van een coach tips om jezelf te verdedigen
➡ Kracht: Ervaar met behulp van een coach de kracht van je lichaam door eenvoudige en leuke oefeningen
➡ Magnetisme: ontdek met behulp van een coach de magie van magnetisme

Leden van de Infinity Annual Pass kunnen elk van de 3 workshops boeken en komen met één extra gast (in het bezit van een geldige toegang tot Walt Disney Studios Park)
Alleen online boeken, via het Infinity-platform: kies uw werkplaats en uw tijdslok voor 8 maart 2019, in de categorie "Jaarpas-evenement"
limiet van beschikbare plaatsen!

http://passeport-annuel.disneylandparis ... .php?mk=en

Captain Marvel is vanaf 23 maart terug voor het Marvel Season

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij waren dus vrijdag aanwezig en hadden 2 tickets voor de workshop van kracht.
Gezien alleen mijn zoon een infinity kaart heeft en wij magic plus.
Mijn zoon heeft met onze dochter meegedaan aan de workshop samen met man (die tolk was). Ikzelf mocht ook mee naar binnen van CM's voor foto's te nemen.
Was leuke activiteit en als kers op de taart op het einde een fotomoment met Captain Marvel.
Ik heb foto's genomen en gefilmd maar weet niet of ik dit op fb pagina of hier mag zetten, gezien er andere mensen opstaan...
Ook de buttons speciaal ontworpen voor de Internationale vrouwendag waren super mooi.
De cm's zeiden tegen iedereen dat ze er zoveel mochten nemen dat ze wilden waardoor de button's tegen de middag allemaal weg waren. Dit hoorde ik de dag erna van de CM van Salon Mickey. Hij sprak mij aan over de button, dat ik geluk had ééntje te hebben.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie1979 schreefCOLONWij waren dus vrijdag aanwezig en hadden 2 tickets voor de workshop van kracht.
Gezien alleen mijn zoon een infinity kaart heeft en wij magic plus.
Mijn zoon heeft met onze dochter meegedaan aan de workshop samen met man (die tolk was). Ikzelf mocht ook mee naar binnen van CM's voor foto's te nemen.
Was leuke activiteit en als kers op de taart op het einde een fotomoment met Captain Marvel.
Ik heb foto's genomen en gefilmd maar weet niet of ik dit op fb pagina of hier mag zetten, gezien er andere mensen opstaan...
Ook de buttons speciaal ontworpen voor de Internationale vrouwendag waren super mooi.
De cm's zeiden tegen iedereen dat ze er zoveel mochten nemen dat ze wilden waardoor de button's tegen de middag allemaal weg waren. Dit hoorde ik de dag erna van de CM van Salon Mickey. Hij sprak mij aan over de button, dat ik geluk had ééntje te hebben.
Wat leuk. Een foto van jullie fotomoment misschien delen?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONWij waren dus vrijdag aanwezig en hadden 2 tickets voor de workshop van kracht.
Gezien alleen mijn zoon een infinity kaart heeft en wij magic plus.
Mijn zoon heeft met onze dochter meegedaan aan de workshop samen met man (die tolk was). Ikzelf mocht ook mee naar binnen van CM's voor foto's te nemen.
Was leuke activiteit en als kers op de taart op het einde een fotomoment met Captain Marvel.
Ik heb foto's genomen en gefilmd maar weet niet of ik dit op fb pagina of hier mag zetten, gezien er andere mensen opstaan...
Ook de buttons speciaal ontworpen voor de Internationale vrouwendag waren super mooi.
De cm's zeiden tegen iedereen dat ze er zoveel mochten nemen dat ze wilden waardoor de button's tegen de middag allemaal weg waren. Dit hoorde ik de dag erna van de CM van Salon Mickey. Hij sprak mij aan over de button, dat ik geluk had ééntje te hebben.
Wat leuk. Een foto van jullie fotomoment misschien delen?
Zal ik doen.
Hoop vanavond de foto's te hebben, mijn man heeft ze getrokken met zijn smartphone en nog niet doorgestuurd...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie1979 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONWij waren dus vrijdag aanwezig en hadden 2 tickets voor de workshop van kracht.
Gezien alleen mijn zoon een infinity kaart heeft en wij magic plus.
Mijn zoon heeft met onze dochter meegedaan aan de workshop samen met man (die tolk was). Ikzelf mocht ook mee naar binnen van CM's voor foto's te nemen.
Was leuke activiteit en als kers op de taart op het einde een fotomoment met Captain Marvel.
Ik heb foto's genomen en gefilmd maar weet niet of ik dit op fb pagina of hier mag zetten, gezien er andere mensen opstaan...
Ook de buttons speciaal ontworpen voor de Internationale vrouwendag waren super mooi.
De cm's zeiden tegen iedereen dat ze er zoveel mochten nemen dat ze wilden waardoor de button's tegen de middag allemaal weg waren. Dit hoorde ik de dag erna van de CM van Salon Mickey. Hij sprak mij aan over de button, dat ik geluk had ééntje te hebben.
Wat leuk. Een foto van jullie fotomoment misschien delen?

Zal ik doen.
Hoop vanavond de foto's te hebben, mijn man heeft ze getrokken met zijn smartphone en nog niet doorgestuurd...

Ja, leuk. :D
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar