Disneyland Paris jaarkaarthouders events

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Infinity Event : "Soirée de Gala - 10th Anniversary Hollywood Tower Hotel"

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

MissMetal schreefCOLONDe volgende wordt Marvel! Er wordt niet gezegd dat het enkel voor infinity is, misschien dus ook voor andere jaarpassen?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Het staat er misschien niet bij in de tweet van een FANaccount, maae het is gewoon enkel voor Infinity AP's.
Al deze avonden zijn enkel voor Infinity, mede daarom hebben ook enkel de Infinity houders bericht erover.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dit is wat er in de email naar alle Infinity jaarkaarthouders staat:
Préparez vos costumes de Super Héros pour participer en famille ou entre amis à la prochaine soirée Pass Annuel début juillet...
Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Japperboy schreefCOLONExclusieve sleutel van Tower of Terror event is nu ook beschikbaar voor alle gasten

Afbeelding

Bron: Disneygoff
Blijkbaar zijn deze volgens Curious Axell momenteel allemaal uitverkocht!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLONDit is wat er in de email naar alle Infinity jaarkaarthouders staat:
Préparez vos costumes de Super Héros pour participer en famille ou entre amis à la prochaine soirée Pass Annuel début juillet...
Afbeelding
Inderdaad, in de mail staat ook niet specifiek dat het enkel voor infinity is...
Mij maakt het niet uit, ik heb infinity, hopelijk kunnen we de dag van de marvelparty Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bij de voorwaarden van de jaarkaarten staat wel: Jaarpass evenementen ⁽¹⁴⁾ Exclusieve evenementen voor Jaarpashouders, avant-premières...
En dit voor Infinity en Magic Plus, dus mss krijgen deze volgende keer ook toegang!

http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/jaarpassen.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONBij de voorwaarden van de jaarkaarten staat wel: Jaarpass evenementen ⁽¹⁴⁾ Exclusieve evenementen voor Jaarpashouders, avant-premières...
En dit voor Infinity en Magic Plus, dus mss krijgen deze volgende keer ook toegang!

http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/jaarpassen.html
Niet enkel voor Infinty nu en vrienden kunnen mee!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Er was vast veel vraag naar.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Jammer dat je maar 2 gasten kan meenemen...

Alleen mijn man heeft magic plus... en we zijn met 4.
Of kan ik binnen als begeleider van mijn zoon met groene kaart?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Voor speciale avonden geld een groene kaart niet over het algemeen. Je zal echt iemand met jaarsrente moeten vinden die jullie mee naar binnen kan nemen.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

calimero schreefCOLONVoor speciale avonden geld een groene kaart niet over het algemeen. Je zal echt iemand met jaarsrente moeten vinden die jullie mee naar binnen kan nemen.
Dat is vreemd. De voorlaatste keer dat ik bij het annual pass bureau was heeft men mij gezegd dat dit wel zo is. Dat ik voor mezelf een ticket moet kopen en dat ter plaatsen dan een ticket wordt gegeven aan mijn begeleider.

Dit werd me gezegd nadat ik vroeg of mijn begeleider mee kon naar zo'n avond en of ik dan onmiddellijk bij het bestellen een extra ticket moet vragen.

Als de CM mij foute informatie heeft gegeven zou dit wel voor een groot probleem zorgen. Want dan kom je pas op het moment dat je binnen wilt gaan te weten dat het niet klopt...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annabelle schreefCOLON
calimero schreefCOLONVoor speciale avonden geld een groene kaart niet over het algemeen. Je zal echt iemand met jaarsrente moeten vinden die jullie mee naar binnen kan nemen.
Dat is vreemd. De voorlaatste keer dat ik bij het annual pass bureau was heeft men mij gezegd dat dit wel zo is. Dat ik voor mezelf een ticket moet kopen en dat ter plaatsen dan een ticket wordt gegeven aan mijn begeleider.

Dit werd me gezegd nadat ik vroeg of mijn begeleider mee kon naar zo'n avond en of ik dan onmiddellijk bij het bestellen een extra ticket moet vragen.

Als de CM mij foute informatie heeft gegeven zou dit wel voor een groot probleem zorgen. Want dan kom je pas op het moment dat je binnen wilt gaan te weten dat het niet klopt...
Zou het toch goed uitzoeken en navragen wil je niet het moment zelf teleurgesteld zijn.... weet uit ervaring dat niet alle cm's de regels kennen en ze dus goed toepassen. Mss moet je maar eens contact opnemen met dlp? En proberen een bewijs te hebben op papier?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Dat is een goed tip Prins Adam.
Ik heb inderdaad al ondervonden dat niet elke CM de zelfde informatie geeft.
Zo had ik van hun telefonische klantenservice gehoord dat je als persoon met handicap een logo op je jaarpass krijgt. Bij Donald's desk zeiden ze dat dit foute informatie was en dat de persoon die me die info had gegeven zou berispt worden (was zogezegd nog andere foute info gegeven). Iets later in het annual pass bureau zegt men dat het wel klopt dat er een logo moet op staan EN dat ik recht had op korting...
Zeer frustrerend. Het is ook de laatste persoon die me vertelde dat ik recht had om iemand mee te nemen.

Maar ik zal dus proberen om een bewijs op papier te krijgen. Volgend weekend gaan we terug naar DLP.
Zou ik dat bewijs best bij het annual pass bureau kunnen krijgen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annabelle schreefCOLONDat is een goed tip Prins Adam.
Ik heb inderdaad al ondervonden dat niet elke CM de zelfde informatie geeft.
Zo had ik van hun telefonische klantenservice gehoord dat je als persoon met handicap een logo op je jaarpass krijgt. Bij Donald's desk zeiden ze dat dit foute informatie was en dat de persoon die me die info had gegeven zou berispt worden (was zogezegd nog andere foute info gegeven). Iets later in het annual pass bureau zegt men dat het wel klopt dat er een logo moet op staan EN dat ik recht had op korting...
Zeer frustrerend. Het is ook de laatste persoon die me vertelde dat ik recht had om iemand mee te nemen.

Maar ik zal dus proberen om een bewijs op papier te krijgen. Volgend weekend gaan we terug naar DLP.
Zou ik dat bewijs best bij het annual pass bureau kunnen krijgen?
Goeie vraag, ik ga nergens op antwoorden als ik het zelf niet zeker weet :mrgreen:

Jaren geleden had ik voor mijn vriend een verblijf in het Disneyland Hotel geboekt. Later was ik erop uitgekomen dat hij tijdens ons verblijf met de Fantasy een blockdag had. Dat was natuurlijk heel jammer :o . De dag ervoor zijn we bij City Hall gaan vragen of we niet binnen mochten, want we sliepen in het Disneyland Hotel. De cm zei ga morgen leuk naar Parijs want je mag er niet in!
De dag erna zijn we naar de Studios gegaan en geprobeerd, toen ik mijn Easy pas liet zien controleerden ze of zijn naam op de kamer stond en mochten we er wel in! Dus de cm bij City Hall gaf ons ook foute info.
Want als je op een blockdag verblijft in een Disney hotel vervalt deze (deze regel is trouwens ook voor blockdagen cm's). Wel staat het niet echt duidelijk op de jaarkaart of de folder erbij.
Wel vind je op de DLP website het antwoord op deze vraag....
Zijn de restrictiedagen ook van toepassing als je verblijft in een Disney Hotel?
Nee, de restrictiedagen zijn niet van toepassing als je in een Disney Hotel verblijft. Maar als je een Jaarpas Discovery aanschaft, is het niet mogelijk om toegang te krijgen tot de Parken op de 2e en 3e dag na uitgifte van de Jaarpas Discovery (zelfs als je in een Disney Hotel verblijft).
Bron: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/faq.html

Mss vind je jouw antwoord ook wel op de dlp site? http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... perkingen/

Bij die speciale avonden is het aantal tickets beperkt en als er dus ineens de dag zelf 100 mensen achter een extra kaartje komen vragen, terwijl de avond is uitverkocht.... Zou best kunnen dat je er dus geen recht op hebt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Prins Adam schreefCOLON Mss vind je jouw antwoord ook wel op de dlp site? http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... perkingen/

Bij die speciale avonden is het aantal tickets beperkt en als er dus ineens de dag zelf 100 mensen achter een extra kaartje komen vragen, terwijl de avond is uitverkocht.... Zou best kunnen dat je er dus geen recht op hebt.
Het zou inderdaad vreemd zijn als het zo zou werken, daarom dat ik het in eerste instantie gevraagd had aan een CM. Op de website zelf vind ik er ook niets over terug.
Ik denk dat het veiligste zal zijn dat ik mail naar DLP. Dan heb ik het direct zwart op wit.

Zeker met al het welles (via telefoon) en nietes (in het park) wil ik zeker zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar