Online reserveringen voor Infinity jaarpas (VIP + zwembad)

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Handleiding online reserveren met je Infinity jaarpas

Vanaf heden Infinty jaarkaarthouders online reserveren voor de VIP plekken en zwembaden van Disneyland Paris. Hier volgt een handleiding voor het gebruik. Reserveren kan op: http://passeport-annuel.disneylandparis ... .php?mk=en.
Alleen de houder van de Infinity jaarkaart kan VIP plekken reserveren voor zichzelf, voor een zwembad is er een max van 2 personen per jaarkaart.

Handleiding
Stap 1: Log in met je pasnummer en verloopdatum van je pas.
Afbeelding

Stap 2: Klik op 'New booking'.
Afbeelding

Stap 3: Selecteer de gewenste datum.
Afbeelding

Na het selecteren zie je direct een actueel overzicht van de beschikbare plaatsen per show en de zwembaden.
Afbeelding

Stap 4: Selecteer 'Shows' of 'Swimming pools'.
Afbeelding

Shows
Nadat je 'Shows' klikt zie je een overzicht van alle keuzemogelijkheden die beschikbaar zijn.
Afbeelding

Stap 5: Selecteer de gewenste show(s) (meerdere opties mogelijk).
Afbeelding

Stap 6: Bevestig de reservering(en).
Afbeelding

Als laatste krijg je een bevestiging van je reservering en kun je naar het overzicht met reserveringen of een nieuwe reservering maken.
Afbeelding

Zwembad
Nadat je 'Swimming pools' aanklikt zie je een overzicht van alle beschikbare zwembaden.
Afbeelding

Stap 5: Selecteer het gewenste zwembad.
Afbeelding

Stap 6: Selecteer of je een gast meeneemt.
Afbeelding

Stap 7: Bevestig de reservering.
Afbeelding

Als laatste krijg je een bevestiging van je reservering en kun je naar het overzicht met reserveringen of een nieuwe reservering maken.
Afbeelding

Overzicht van je reserveringen.
Afbeelding

Je kunt gemakkelijk een reservering annuleren door op het prullenbakje te klikken en vervolgens te bevestigen met 'Yes'.
Afbeelding

Tot slot
Ter bevestiging ontvang je een email die je samen met je jaarpas moet tonen bij de vakken, security/zwembad van de hotels.
Afbeelding

Wil je graag weten hoe je een Disney hotel reserveert met je Infinity korting? Kijk dan hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 27#p141627
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Kan je de reserveringsbevestiging op je telefoon laten zien of moet je een papieren versie meenemen? Iemand ervaring? Gaat om parade en shows, niet om zwembad.
Laatst gewijzigd door 1 op Cynderella, in totaal 9 keer gewijzigd.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Cynderella schreefCOLONKan je de defensiebegrotingm reserveringsbevestiging op je telefoon laten zien of moet je een papieren versie meenemen? Iemand ervaring? Gaat om parade en shows, niet om zwembad.
Ik had het afgedrukt, maar zag veel mensen die het niet gedaan hadden. En was geen probleem.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Prins Adam schreefCOLON
Cynderella schreefCOLONKan je de defensiebegrotingm reserveringsbevestiging op je telefoon laten zien of moet je een papieren versie meenemen? Iemand ervaring? Gaat om parade en shows, niet om zwembad.
Ik had het afgedrukt, maar zag veel mensen die het niet gedaan hadden. En was geen probleem.
Dankjewel voor je antwoord!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Vanes82
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2019, 11:33

Kan je ook al reserveren als je nog niet je definitieve pas hebt? Wat gebruik ik dan als datum tot wanneer de pas geldig is?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, helaas, dat kan niet
Gebruikers-avatar
Manuel
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2019, 12:47

Weet iemand hoe het zit met vrienden tickets.
Mag ik die meenemen naar de VIP zone bij Disney Illumination als ik zelf een reservering heb?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, de VIP zones zijn persoonlijk
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Kan ik wel bijvoorbeeld mijn vriendin inschrijven en laten gaan met mij pas als VIP?

Dat ik er wel bij ben maar zelf niet ga?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, de VIP zones zijn persoonlijk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Vraagje mbt de online reservaties:
Mijn huidige infinity pas loopt tot en met 27/02/2020. Ik ga 24/01/2020 bij BPA mijn nieuwe pas halen en verlengen, deze zal dus ingaan vanaf 28/02/2020 en ik krijg dan aangezien ik ter plekke verleng mijn nieuwe definitieve pas gewoon alvast mee in januari.
Wij gaan midden maart opnieuw. Kan ik dan 26/02 (15 dagen op voorhand) mijn AP reservaties al online maken voor de illuminations zone etc., of kan dit pas na 28/02 als mijn pas zogenaamd officieel is ingegaan?
Iemand ervaring mee?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ona1991 schreefCOLONVraagje mbt de online reservaties:
Mijn huidige infinity pas loopt tot en met 27/02/2020. Ik ga 24/01/2020 bij BPA mijn nieuwe pas halen en verlengen, deze zal dus ingaan vanaf 28/02/2020 en ik krijg dan aangezien ik ter plekke verleng mijn nieuwe definitieve pas gewoon alvast mee in januari.
Wij gaan midden maart opnieuw. Kan ik dan 26/02 (15 dagen op voorhand) mijn AP reservaties al online maken voor de illuminations zone etc., of kan dit pas na 28/02 als mijn pas zogenaamd officieel is ingegaan?
Iemand ervaring mee?
Je kunt pas vanaf het moment dat je jaarkaart geldig is, er gebruik van maken.
Dit geldt ook met betrekking tot AP vakken reserveren, hotel kamer korting etc.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar