Maatregelen door het Coronavirus - Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Prins Adam schreefCOLONVolgens mij is een pcr test dan nog altijd verplicht, max 72u oud.


Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
oke dat wist ik niet goed om weten
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Net in de krant

Europeanen die gevaccineerd zijn mogen vanaf volgende week Frankrijk binnen zonder PCR-test

Alle Europeanen die gevaccineerd zijn met één van de vier Europees erkende vaccins zullen vanaf 9 juni Frankrijk binnen mogen zonder dat ze daar een negatieve PCR-test voor moeten kunnen voorleggen. Volgens BFMTV zullen ook inwoners van Israël, Australië en Japan het land binnen mogen zonder PCR-test en na vaccinatie.



Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

Wat met kinderen, jonger en ouder dan 12, die voorlopig nog geen vaccin krijgen?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power lite met Tapatalk
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Mijn moeder heeft tegen dat we gaan al 2 prikken gehad maar de 2de maar een paar dagen


Zou een sneltest bij de apotheek ook tellen als antigeen test want dat vragen ze toch
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Deze moet afgenomen worden door dokter

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Sneltest geldt sowieso niet. Enkel test afgenomen door dokter of in labo.

Kinderen vanaf 11 moeten ook een test laten doen.
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Staan ze bij de grenzen te controleren of je een negatieve pcr test bij je hebt? De goedkoopste antigeen test kost 50 euro. Zonde van het geld als er niemand aan de grens controleert.

Als ik naar belgië ga moet ik ook eigenlijk een negatieve pcr test hebben, maar ik kan gewoon overal de grens over. Staat nergens iemand te controleren.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

50 € maar? Jeetje ... hier in de UK ben je 3x rond de 110 € kwijt wil je van dit eiland af.
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

50 voor antigeen test. Voor gewone pcr test betaal je zo vanaf 80 tot 150 euro.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In België kan je bij huisdokter gaan, is gewoon bezoek + 46 euro voor pcr test.
Van doktersbezoek krijg bijna alles terug.

Het is niet zo dat ze overal controle doen, is niet er haalbaar. Maar het is gokken natuurlijk. Ze kunnen volgens mij ook je nummerplaat controleren via camera's.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Vanaf 1 juli tot en met einde september ook terugbetaald in België hé, dan moet je die 46 euro niet meer zelf opleggen. Enkel dus je "visite" bij de huisarts waar je een kleine 7-8 euro (of hoeveel is het tegenwoordig) zelf van moet opleggen waar het ziekenfonds niet in tussenkomt. :)
Wel maximum 2x per persoon aan te vragen en er wordt maximum 55 euro per keer terugbetaald. Ga je dus bij sommige privélabo's aankloppen die 70-110 euro vragen zoals sommigen inmiddels al durven, dan ga je nog een stukje zelf moeten ophoesten.
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Wat een geldklopperij. Zeker in Engeland. Je moet 3x testen in UK. Dus zouden we van hieruit naar Disney willen terwijl er nog moet getest worden, dan blijf je echt gewoon beter thuis. Controle in UK/Frankrijk/België bij de treinen (Eurostar & Eurotunnel) is wel erg hoog.

De test die via de NHS gedaan wordt is -identiek- maar niet geldig, want de NHS is "gratis", dus daar verdient de regering natuurlijk ook niks extra aan.
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Goedenavond. Is er in de buurt van het resort een mogelijkheid om gratis te kunnen testen? Ik hoorde een keer iets over Val de Europe, maar ik kan het bericht niet meer vinden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar