Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Zoo, ik zal het doorgeven.
Volg onze avonturen op instagram
Sabina
Member
Member

Heeft iemand een idee wanneer de sale/solden in januari 2016 plaats vind?
Ja, ik weet het ben er vroeg bij aangezien de zomersale nog moet beginnen. Wij zijn er vanaf 11 januari en het zou leuk zijn de sale mee te pikken :D
ElsV
Member
Member

Sabina schreef:Heeft iemand een idee wanneer de sale/solden in januari 2016 plaats vind?
Ja, ik weet het ben er vroeg bij aangezien de zomersale nog moet beginnen. Wij zijn er vanaf 11 januari en het zou leuk zijn de sale mee te pikken :D
Van 6januari tot 16 februari zijn er solden in Frankrijk !
Wintersolden beginnen later dan in België , de zomersolden starten meestal een week vroeger!
Sabina
Member
Member

Dank je Els! Hoewel ik ook niet weet wanneer de sale in belgie begint aangezien ik in Nederland woon ;) Het komt in ieder geval goed uit!
Miss Ariel
Member
Member

over 2 weken en 2 dagen is het zo ver : ik ga op Disney sister trip met mn zusje hihi
nou blijft ze me vragen ofdat er al iets van Halloween te zien/merken zijn?
ik heb geen idee dus vraag ik het jullie hihi
wij zullen vanaf donderdag 24 september tot zaterdag 26 september zijn
iemand al eens in die periode geweest en iets van Halloween gezien?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
ElsV
Member
Member

Sabina schreef:Dank je Els! Hoewel ik ook niet weet wanneer de sale in belgie begint aangezien ik in Nederland woon ;) Het komt in ieder geval goed uit!
Oeps, sorry hier in belgië start het altijd 2januari en 1juli en dit telkens voor 1 maand!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:over 2 weken en 2 dagen is het zo ver : ik ga op Disney sister trip met mn zusje hihi
Hoi er zal stilletjes aan wat decoratie zijn denk ik. Wij zijn er trouwens ook met collega vant werk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Brina
Member
Member

Hoi,

Ik heb een vraagje is er weleens iemand in de voorjaarsvakantie geweest? En is het dan wat rustiger? dan andere vakanties?
Groetjes Brina
Ona1991
Member
Member

Miss Ariel schreef:over 2 weken en 2 dagen is het zo ver : ik ga op Disney sister trip met mn zusje hihi
Decoratie zullen ze al wel overal aan het ophangen zijn maar qua shows/entertainment ga je nog niks hebben dat Halloween-gerelateerd is.
Brina schreef:Hoi,

Ik heb een vraagje is er weleens iemand in de voorjaarsvakantie geweest? En is het dan wat rustiger? dan andere vakanties?
Groetjes Brina
Je kan altijd op de drukte kalender kijken: http://dlrpr.com/calendar/index.php?m=02&y=2016
Drukte is altijd afh. van de schoolvakanties in buurlanden, je kan dus best even googlen en deze vergelijken.
Afbeelding
Terstac86
Member
Member

hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje , ik ga met de tgv vanuit den haag naar disneyland maar moet overstappen bij Brussel weet iemand wat voor tijd daar meestal tussen zit ?
Ik ga pas in februari maar wil het nu vastzetten via België dus moet nog de trein vanuit nl en die tijden zijn nog niet beschikbaar maar misschien kan iemand me hier erbij helpen ?
Alvast bedankt .
Groetjes Isabella
calimero
Member
Member

Ligt geheel aan de tijd en welke trein je naar Brussel hebt. Je zegt vanuit den haag te gaan dus neem ik aan dat je eerts de gewone internationale intercity neemt naar Brussel. Die trein kan je niet reserveren en je moet zelf uitzoeken hoe laat je die moet nemen om optijd in Brussel te zijn voor je overstap op de tgv. Reken altijd minstens 30 min overstap tijd liefst zelfs een trein eerder dat mocht er iets uitvallen je alsnog optijd bent in Brussel. De tgv kan je wel reserveren dus je weet hoe laat je er noet zijn. Terug ook even goed kijken dat je wel nog thuis kan komen vanuit Brussel met de IC die rijd niet tot heel erg laat weet ik uit ervaring. Je kan op nsinternationaal al zelf beetje kijken hoe laat de trein rijd naar Brussel. Begin december komt er altijd een nieuwe dienstregeling die eind november al op internet op te zoeken is. Ga eens effe zelf neuzen daar dan weet je ong hoe laat je waar moet zijn.
Je kan ook evt vanuit Rotterdam met de Thalys naar Brussel en dan overstappen of met de Thalys naar paris nord gaan en daar met de trein naar DLRP. Die route staat hoe rop forum ook keurig beschreven. Succes.
Miss Ariel
Member
Member

Prins Adam schreef:
Hoi er zal stilletjes aan wat decoratie zijn denk ik. Wij zijn er trouwens ook met collega vant werk.
bedankt! misschien spotten we elkaar wel! :P zou grappig zijn
Ona1991 schreef:
Decoratie zullen ze al wel overal aan het ophangen zijn maar qua shows/entertainment ga je nog niks hebben dat Halloween-gerelateerd is.
Brina schreef:Hoi,

Groetjes Brina
Je kan altijd op de drukte kalender kijken: http://dlrpr.com/calendar/index.php?m=02&y=2016
Drukte is altijd afh. van de schoolvakanties in buurlanden, je kan dus best even googlen en deze vergelijken.
bedankt! nu weet ik beetje wat te verwachten. Halloween versiering gaat ze al leuk vinden ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Terstac86
Member
Member

@ Calimero bedankt ik weet dat de eerste trein vanuit den haag 7.43 is maar weet dat je er ongeveer 2.5 uur over doet en dan ongeveer een kwartier de tijd heb voor over te stapen op de andere trein dus denk dat dat heek krap word , dus beter een trein later kan reserveren die van 12.07
boogschutter
Member
Member

Mijn jongens zijn 2 x in carnavalsvakantie geweest.drukte viel reuze mee.
We zijn ook al 4 x in meivakantie geweest.ook goed te doen.alleen is 8 mei franse vrije dag.dan is het drukker.
Annet
Member
Member

Wij zijn 1x in de carnavalsvakantie gegaan, maar toen was het toch best druk. Maar zal er net aan liggen hoe de vakanties in andere landen vallen.
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”