Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
drukte / eten-drinken mee 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht drukte / eten-drinken mee
1 Weet iemand of het toegestaan is om eigen drinken mee te nemen in Disney?
Ik ben enkele jaren geleden geweest maar er staat mij iets van bij dat je geen eigen drinken (of eten??) mee het park in mocht nemen.

2 Hoe druk is het over het algemeen in de herfstvakantie? Kan ik ergens de verwachte drukte terug vinden?

3 Weet iemand hoe de afgelopen jaren de openings uren van het park waren in de herfstvakantie?

Ma 20 Mrt 2017, 13:56
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: drukte / eten-drinken mee
1. Zolang je geen frigobox meesleurt mag je wel wat eten en drank meedoen (niet overdrijven natuurlijk ;) ). Er staan ook drankfonteintjes waar je flesje kan bijvullen, scheelt een hoop gesleur ;).

2. en 3. Ik neem aan dat het druk zal zijn. Hier 2 sites, de ene 'voorspelt' en de ander is van de voorbije jaren. De uren staan er ook bij. In hoeverre die correct zijn weet ik wel niet. Maar kan wel als richtlijn dienen :).

http://pixiedust.be/agenda/druktekalender/

http://dlrpr.com/calendar/

Ma 20 Mrt 2017, 14:04
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
1. Wij nemen ook vaak zelf eten (broodjes en fruit) en iets te drinken mee het park in. Heb ook altijd bidons mee die ik vul bij de diverse kraantjes. Met een kinderwagen is het helemaal makkelijk meenemen. Vaak gezinnen met koelboxen(warmhoudt boxen) en servies zien slepen, maar dat gaat wel erg ver.
Rond het Disneyland Park zijn een aantal supermarkten waar je eventueel ook belegde broodjes en salades kan halen, kan mij voorstellen dat het voor een hoop gezinnen een bezoek meer rendabel maakt.

2. Voor de herfstvakantie moet je de vakanties in Belgie, Frankrijk en Duitsland goed bekijken op bijvoorbeeld "https://www.schoolvakanties-europa.nl/". Afgelopen 2 jaar was het voor Noord Nederland in de herfstvakantie een prima tijd om naar DLP te gaan. Dat geld ook voor vakantie in de eerste week van mei (op 1 mei na).

Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas

Ma 20 Mrt 2017, 21:11
Bericht 3 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
crazycat schreef:
2. Voor de herfstvakantie moet je de vakanties in Belgie, Frankrijk en Duitsland goed bekijken op bijvoorbeeld "https://www.schoolvakanties-europa.nl/". Afgelopen 2 jaar was het voor Noord Nederland in de herfstvakantie een prima tijd om naar DLP te gaan. Dat geld ook voor vakantie in de eerste week van mei (op 1 mei na).

De eerste week van mei is redelijk rustig bedoel je? Wij willen vanaf 3 of 4 mei t/m 7 mei gaan. Dus ben wel even nieuwsgierig.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Ma 20 Mrt 2017, 22:26
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
San172 schreef:
crazycat schreef:

De eerste week van mei is redelijk rustig bedoel je? Wij willen vanaf 3 of 4 mei t/m 7 mei gaan. Dus ben wel even nieuwsgierig.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Ik heb vrees voor je dat het dan heel druk gaat zijn ivm star wars dagen

Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018

Ma 20 Mrt 2017, 22:55
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
5 en 6 mei zal het inderdaad druk zijn ivm de Star Wars avond happenings. 2-5 mei zal het goed te doen zijn.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas

Ma 20 Mrt 2017, 23:01
Bericht 6 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
8 mei is een franse feestdag.dus ook druk

Di 21 Mrt 2017, 07:35
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Mei is altijd al vrij druk geweest, zeker de weekends! En verwacht dit jaar niet minder met de 25ste verjaardag...

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 21 Mrt 2017, 07:42
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Iemand ervaring met de drukte de eerste week van augustus (doordeweeks)? We zouden mss op terugtocht van verlof stoppen voor een dagje dlp want zou zo graag de 'jungle show' zien. We twijfelen nog of we 's morgen zouden vertrekken (en rond de middag toekomen) of al van dag ervoor vertrekken en ergens in de buurt nachtje hotel boeken. Maar bij het 1ste geval ben ik een beetje bang dat we niet meer binnen zouden mogen door teveel bezoekers. Druktekalenders zeggen dat het piek is, maar van anderen hoor ik dan weer dat het wel meevalt. Dus beetje dilemma wanneer we best vertrekken/aankomen ;).

Zo 02 Apr 2017, 16:42
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Iemand ervaring met de drukte de eerste week van augustus (doordeweeks)? We zouden mss op terugtocht van verlof stoppen voor een dagje dlp want zou zo graag de 'jungle show' zien. We twijfelen nog of we 's morgen zouden vertrekken (en rond de middag toekomen) of al van dag ervoor vertrekken en ergens in de buurt nachtje hotel boeken. Maar bij het 1ste geval ben ik een beetje bang dat we niet meer binnen zouden mogen door teveel bezoekers. Druktekalenders zeggen dat het piek is, maar van anderen hoor ik dan weer dat het wel meevalt. Dus beetje dilemma wanneer we best vertrekken/aankomen ;).

In augustus is bij mijn weten het park nooit vol geweest. Enkel in december is dat al gebeurt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Zo 02 Apr 2017, 17:05
Bericht 10 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Okidoki, bedankt! :)

Zo 02 Apr 2017, 17:46
Bericht 11 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij gaan zondag en dan een paar dagen, ik zie alleen dat Nederland vakantie heeft, klopt dit?
Hopelijk is het net iets rustiger doordeweeks

p.s. wij nemen ook altijd zelf bolletjes en pakjes drinken mee en s'avonds eten we wel vaak in de parken

Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!

Wo 19 Apr 2017, 14:04
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Is 15 mei tem 17 ook dan druk?

Wo 19 Apr 2017, 14:44
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Esther-Disney schreef:
Wij gaan zondag en dan een paar dagen, ik zie alleen dat Nederland vakantie heeft, klopt dit?
Hopelijk is het net iets rustiger doordeweeks

p.s. wij nemen ook altijd zelf bolletjes en pakjes drinken mee en s'avonds eten we wel vaak in de parken

Vanaf komende week is in Nederland inderdaad 2 weken mei vakantie

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Wo 19 Apr 2017, 14:47
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
thierry_mat schreef:
Is 15 mei tem 17 ook dan druk?

Ik hoop het niet, wij zijn er ook die week en ik heb gezocht naar schoolvakanties en ik kon er geen vinden (Nederland, Belgie en Frankrijk iig bekeken).

Nederland heeft trouwens 1 week meivakantie, maar individuele scholen kunnen er voor kiezen er 2 van te maken (wat vrij veel gebeurd, maar niet altijd)

Wo 19 Apr 2017, 14:52
Bericht 15 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende