Disneyland Paris sluit de deuren opnieuw vanaf 30/10/2020

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zoals te verwachten heeft Disneyland Paris vandaag bekend gemaakt dat ze de deuren zullen sluiten vanaf deze donderdagavond 29 oktober 2020 in overeenstemming met de richtlijnen van de Franse overheid dat alle parken in Frankrijk dicht moeten vanaf 30 oktober 2020.

De parken zijn nu voorzien dicht te zijn tot en met 12 februari 2021.
Er worden wel reserveringen aangenomen van 19 december tot 3 januari (kerstvakantie) en Disneyland Paris hoopt in die periode open te zijn op basis van de geldende voorwaarden en overheidsrichtlijnen op dat moment.

Controleer de website voor regelmatige updates. Als je een boeking via Disneyland Paris hebt tijdens de bovengenoemde sluitingen, dan vind je vandaag vóór 12.00 uur de bijgewerkte commerciële voorwaarden terug op de officiële website. Wees geduldig, want er wordt alles aan gedaan om deze informatie zo snel mogelijk te verstrekken.

Disneyland Paris dankt zijn bezoekers voor de loyaliteit en begrip tijdens deze moeilijke periode.
We willen ook graag alle Cast Members bedanken en hopen dat we volgend jaar deze moeilijke periode achter ons kunnen laten.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jaarkaarten worden verlengt met het aantal dagen dat de parken dicht zijn.
Arrangementen geboekt bij Disney zelf in een Disney hotel kunnen terugbetaald of verplaatst worden (de nieuwe prijs is dan van toepassing afhankelijk van de aanbieding).

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tijdelijke aanpassingen aan het boekings- en annuleringsbeleid

Tijdens deze voortdurend veranderende situatie hebben we tijdelijke aanpassingen gemaakt in ons boekings- en annuleringsbeleid voor verblijven. Aangezien deze situatie zich voortdurend blijft ontwikkelen, herzien we regelmatig ons boekings- en annuleringsbeleid.

Afbeelding

VERBLIJVEN (HOTELS) - BESTAANDE BOEKINGEN
Ik heb een toekomstig verblijf in Disneyland Paris met een aankomst van 30 oktober t/m 18 december 2020 of van 4 januari t/m 12 februari 2021. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
We kunnen je in deze periode niet verwelkomen in Disneyland Paris en moeten daarom je boeking voor deze datum annuleren. We verwelkomen je graag op een later moment.

Je kunt je verblijf gemakkelijk uitstellen en besluiten een nieuwe boeking te maken. We zullen je saldo van de bestaande boeking overmaken naar de nieuwe boeking. We betalen het verschil terug indien de nieuwe prijs lager is. Indien de nieuwe prijs hoger is, moet het verschil worden bijbetaald. Indien je jouw verblijf toch wenst te annuleren, ontvang je een volledige terugbetaling.

Indien je een reservatie hebt met aankomstdatum tijdens de sluitingsperiodes bieden we je verschillende opties aan:

- Nieuwe boeking met aankomst van 13 februari t/m 31 maart 2021

Herboek t/m 2 december onze “Winteraanbieding” om te genieten van een korting tot 35% + gratis verblijf voor kinderen t/m 12 jaar (onder voorwaarden).
Er wordt ingeboekt aan het huidige, beschikbare tarief en de prijs van je boeking wordt naar boven of naar onder aangepast.

- Nieuwe boeking met aankomst van 1 april t/m 30 juni 2021

Geniet van dezelfde prijs door te boeken t/m 24 november, op voorwaarde dat de nieuwe aankomstdatum in dezelfde soort periode valt van de oorspronkelijke boeking (schoolvakantie/geen schoolvakantie bv).
Vanaf 3 december kun je ook herboeken, maar aan het huidige, beschikbare tarief.


Indien je een nieuwe boeking wenst te maken of wil annuleren, gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer dat op je bevestigingsbrief staat.
Ik heb een toekomstig verblijf in Disneyland Paris met een aankomst van 19 december 2020 t/m 3 januari. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
Het verblijf dat je bij ons hebt geboekt blijft bevestigd. We nemen per e-mail contact met je op als er iets verandert.
Ik heb een boeking voor een hotelkamer (zonder tickets) tijdens de sluitingsperiode. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
We kunnen je in deze periode niet verwelkomen in Disneyland Paris en moeten daarom je verblijf voor deze datum annuleren. We verwelkomen je graag op een later moment.

Je kunt er ook voor kiezen je verblijf uit te stellen en besluiten een nieuwe boeking te maken. We zullen je saldo van de bestaande boeking overmaken naar de nieuwe boeking. We betalen het verschil terug indien de nieuwe prijs lager is. Indien de nieuwe prijs hoger is, moet het verschil worden bijbetaald. Indien je jouw verblijf toch wenst te annuleren, ontvang je een volledige terugbetaling.
Ik heb al contact met jullie opgenomen, hoe wordt mijn verzoek nu behandeld?
Wanneer je al hebt verzocht om je Disneyland Paris verblijf te wijzigen of te annuleren, wordt jouw verzoek momenteel verwerkt. Bedankt voor je geduld, we hebben een ongekend aantal verzoeken te verwerken. We nemen per e-mail contact met je op om jouw wijziging of annulering te bevestigen.

Afbeelding

TICKETS

- Ik heb een gedateerd ticket gekocht dat geldig is voor een bezoek tijdens de sluitingsperiode, krijg ik mijn geld terug?
Als je een gedateerd ticket hebt voor een bezoek dat is gepland tijdens de sluitingsperiode, zullen we jouw ticket automatisch annuleren en terugbetalen.
- Ik heb al een niet-gedateerd ticket. Is het nog steeds geldig wanneer de Parken heropenen?
Als je in het bezit bent van een niet-gedateerd ticket, blijft het geldig met dezelfde voorwaarden en geldigheidsdagen in de kalender volgens het type ticket, wanneer de Parken weer opengaan.

TRANSPORT EN SHUTTLE
Ik heb tickets gekocht voor de Disneyland Paris Express van/naar Parijs voor een datum tijdens de sluiting, krijg ik mijn geld terug?
Tickets voor de Disneyland Paris Express met busvervoer van/naar Parijs gekocht bij Disneyland Paris worden automatisch geannuleerd en zonder annuleringskosten terugbetaald.
Als je jouw tickets hebt gekocht via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau), neem dan rechtstreeks contact op met je reisaanbieder.

JAARPASSEN
Jouw Jaarpas wordt verlengd met het aantal dagen dat onze Parken gesloten blijven.
Laatst bijgewerkt: 29/10/2020; 15:00 uu
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Wat ik me wel afvraag; stel dat het inderdaad mag dat het park opnieuw opent in de kerstvakantie. Loont het dan de moeite om heel dat kerstthema op te trekken. Bedoel dan kerstversiering, kerstboom, shows afstellen, hotels in kerstthema, the village en vast nog zoveel meer. Om het ook nog maar niet te hebben over de organisatie achter de schermen, al die cast members die je voor twee weken naar daar moet halen. Vast heeft men nu al wel een zicht op het aantal boekingen. Maar men weet toch ook dat het met corona veel minder zal zijn kwa bezoekersaantallen dan normaal wanneer dit een topseizoen is? Kan dat de in totaal 16-dagen wel rechtvaardigen?

Het verbaasd me een beetje dat er nog hoop is om dan met alles terug open te gaan.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als ze terug open zouden gaan in die periode zal vooral main street de decoratie krijgen denk ik, het personeel is er toch. Want ook al zijn de parken dicht, dan zijn ze nog altijd met een beperkt aantal bezig. En sommige kerstdecoratie was al aangebracht of waren ze mee bezig. Zoals in de winkels en de hotels.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyland Paris heeft nu ook officieel bekend gemaakt dat het kerstseizoen van 2020 niet doorgaat en de parken zeker al dicht blijven tot 12 februari 2021. Of ze dan de 13ste open gaan zal afhangen van de Franse overheid.
We wensen iedereen in deze moeilijke tijden heel veel sterkte en hopen dat we volgend jaar terug kunnen genieten van de magie!
#DLPMagicForever

Heb je komende tijd een verblijf of tickets gekocht? Kijk dan hier voor de mogelijkheden: https://www.disneylandparis.com/nl-be/g ... -boekings/

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Door de beperking op het aantal bezoekers voor Disneyland Paris moeten jaarkaarthouders en bezoekers met tickets zonder vaste datum vooraf hun toegang tot de parken online registreren. Dit is nu mogelijk vanaf 13 februari tot eind maart 2021. (sommige dagen zijn al volzet)

Je kan je toegang registreren of meer info vinden op de officiële Disneyland Paris Website: https://bit.ly/gezondheids-enveiligheidsmaatregelen

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar