Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vergezel Daniel, Ethan en Charlie bij de Disney FanDaze Inaugural Party!

Daniel, Ethan en Charlie hopen je te zien op hun conferentie tijdens de Fandaze Inaugural party! Met een zeer exclusieve presentatie die je achter de schermen neemt van de wereld van Duffy & Friends!



klik hier en ga naar de bestelpagina voor losse tickets
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe details gelekt over de Max Live! Getting Goofy-show van Disney FanDaze

Afbeelding

Nog maar 40 dagen tot het gloednieuwe evenement voor fans van Disneyland Paris, Disney Fandaze. Eén van de aangekondigde shows was Max Live Getting Goofy . Hier is echter nog maar weinig over bekend behalve dan dat de concept-art beelden toont van Kuzco en Yzma uit The Emperor's New Groove. Nu lijkt het er echter op dat nieuwe details per ongeluk zijn uitgelekt van een onconventionele maar uiterst betrouwbare bron.

Professioneel acteur en stemtalent Jason Marsden - het best bekend als de stem van Max in A Goofy Movie tweette dat hij onlangs in de opnamekamer was geweest voor opnames van de Disney FanDaze Gettin 'Goofy .

Op het document dat jason Marsden Postte op twitter (vind link hier
lijkt hij een soort officieel document te delen dat hem door Disneyland Parijs is overhandigd voor de Max-show waarop wat informatie zichtbaar lijkt te zijn:
- 22 minuten("ongeveer"): Kan duiden op de speelduur van de show
- een opsomming van Max, Goofy, Judy Hopps en Nick Wild -> andere personages die we mogen verwachten in de show.
- Echter geen enkele verwijzing naar Kuzco en Yzma (wat niet wil zeggen dat deze er niet zullen zijn, staan op artwork)
- Verwijzingen naar water- en pyro-effecten

bron: nidlpgeek
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Tom Fitzgerald at the Disney FanDaze Inaugural Party!

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Meer details over Oswald’s Sing-Along Challenge

Afbeelding

Op 2 juni kan je van 23u30 tot 00u30 meezingen met Oswald en Ortensia. We weten dat je al niet kan wachten om mee te zingen met je favoriete Disney hits van 'Supercalifragilisticexpialidocious' tot 'under the sea'.
Met Be our guest (after all this is France) en 'let it Go' laten we je zingen uit volle borst! Misschien haal je het wel tot op het podium om Oswald en Ortensia persoonlijk te kunnen begroeten.

Bron: Disney Fandaze

Je kan er nog steeds bij zijn! Meer info hier: viewtopic.php?p=131889#p131889
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Super leuk :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er zijn nog steeds tickets te koop aan 99 euro!
Prins Adam schreefCOLONLosse tickets voor Disney Fandaze zijn NU te koop aan 99€ (tijdelijk aanbod, nadien kosten ze 109 euro)

Met de tickets heb je recht op dit:
Belangrijke ticket details
Het stand-alone ticket van de Disney FanDaze Inaugural Party bestaat uit:
• Toegang tot de Disney FanDaze Inaugural Party tot het Walt Disney Studios Park op 2 juni 2018 van 20:00 tot 02:00 uur. Alle animaties als: Dance your DuckTales Parade / Max-Live! Gettin’ Goofy with It / Oh my, Ortensia! / Oswald’s Sing-Along Challenge / Art of Animation with a Disney Legend / Heroes & Villains Alley / The Farewell Street Party! / +50 Ontmoetingen met Disney Figuren
• Disney FanDaze neklint en pin.

Hoe bestellen?

1. klik hier en ga naar de bestelpagina

2. Selecteer BOEK NU!

Afbeelding

3. Selecteer Speciale evenementen

Afbeelding

Op Smartphone ziet het iets anders uit!

Afbeelding

Afbeelding

4. Selecteer je tickets

Afbeelding

Bestellen kan: hier

Sommige Disneyland Paris jaarkaarthouders kunnen de tickets nog wat goedkoper bestellen!
Infinity: €79
Magic Plus/Dream: €89
Magic Flex/Fantasy: €99
Dit kan alleen telefonisch vanaf 9u! (Vanuit Vlaanderen: 0781 560 28 Vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65)


Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding


Disney Imagineer Laurent Cayuela heeft een heerlijke tour (voor)bereidt achter de schermen van Ratatouille: The Adventure, alleen voor gasten die een Park Enthousiasts-pakket hebben geboekt.

Op 2 juni om 8u30 aan Place de Remi.

Bron fandaze
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Zouden de bussen ook nog na 02.00 rijden?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

thierry_mat schreefCOLONZouden de bussen ook nog na 02.00 rijden?
Bedoel je de pendelbussen van en naar de hotels?

Ik mag toch hopen dat ze dat geregeld hebben.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vanaf 18 mei zal het volledige Fandaze programma online komen te staan op de website
Afbeelding

Hieronder een overzicht van de reds verkregen info:

Plan je Fandaze dag

Vrijdag 1/06

17u00 tot 00u30

Zaterdag 2/06

8u00 tot 22u00

Oppikken Fandaze armband, lanyard en pin

20u30

A Duffy & Friends panel with…

22u00

Insights with…Disney Imagineering

23u30 - 00u30

Oswald’s Sing-Along Challenge
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik vrees voor een metro of bus naar Val d’europe...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

belle1608 schreefCOLONIk vrees voor een metro of bus naar Val d’europe...
Als je tot het einde wilt blijven heb je pech ja, want de laatste RER richting Val d'Europe gaat om middernacht.
Wel kun je bus 34 nemen, maar die komt 's-nachts maar 3x (met als laatste om 02.30). Dus dan kun je wel eens een uur moeten wachten op het bus station.
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Mouseketeer schreefCOLON
belle1608 schreefCOLONIk vrees voor een metro of bus naar Val d’europe...
Als je tot het einde wilt blijven heb je pech ja, want de laatste RER richting Val d'Europe gaat om middernacht.
Wel kun je bus 34 nemen, maar die komt 's-nachts maar 3x (met als laatste om 02.30). Dus dan kun je wel eens een uur moeten wachten op het bus station.
dank je! De metro had ik inderdaad gezien! Ik zal de bus ook even checken! Heb ik nog nooit gedaan hier dus even kijken hoe dat werkt :)
Ik heb geen idee tot hoe laat ik blijf, ligt er ook aan hoe lang ik het vol hou Haha (na al een dag park)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

belle1608 schreefCOLON
dank je! De metro had ik inderdaad gezien! Ik zal de bus ook even checken! Heb ik nog nooit gedaan hier dus even kijken hoe dat werkt :)
Ik heb geen idee tot hoe laat ik blijf, ligt er ook aan hoe lang ik het vol hou Haha (na al een dag park)
Men stapt in bus op plek A. Men stapt uit bus op plek B.
Werkt overal hetzelfde. ;)
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Mouseketeer schreefCOLON
belle1608 schreefCOLON
dank je! De metro had ik inderdaad gezien! Ik zal de bus ook even checken! Heb ik nog nooit gedaan hier dus even kijken hoe dat werkt :)
Ik heb geen idee tot hoe laat ik blijf, ligt er ook aan hoe lang ik het vol hou Haha (na al een dag park)
Men stapt in bus op plek A. Men stapt uit bus op plek B.
Werkt overal hetzelfde. ;)
Jaaa dat snap ik (dochter van een buschauffeur) maar meer met kaartje kopen (pinnen/contant/in de bus / in het station), waar stopt de bus etc. Maar dat kan ik rustig uitzoeken alleen niet nu, want nu sta ik in de rij voor een foto met een prinses :D
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar