Alleen naar Disneyland Parijs

Allerlei info Disneyland Paris
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Dat zijn wel mooie prijzen Mouseketeer. Maar dan vanuit België gok ik?

Het is voor mij ook meer een gevoel hoor. En hoe vaak ben je in Disneyland nou echt alleen ;)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Lianne schreefCOLONDat zijn wel mooie prijzen Mouseketeer. Maar dan vanuit België gok ik?

Het is voor mij ook meer een gevoel hoor. En hoe vaak ben je in Disneyland nou echt alleen ;)
Nee, vanuit Nederland ;)
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik neem de Thalys van Rotterdam naar Paros Nord op dit moment. 4 maanden van te voren boeken, dan kan je voor 70 euro retour, vind ik ook alles meevallen. Ik stap dan om 6.58 op de trein, 9.35 op Paris Nord en dan ben ik rond half 11/11 uur in Disney :)
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Ik ga ook gerust alleen op pad ook al zit ik in een rolstoel, TGV richting DLP niks geen probleem ondervonden, vanuit NL naar Brussel zuid en dan met koffer en rolstoel naar het juiste perron, alles inladen en klaar rustig een boekje zitten lezen met wat muziek via telefoon.

Ook ben ik met de auto al alleen gaan rijden, weer geen probleem hoor, deuren dicht en gaan met die banaan, geen onveilig gevoel of iets dergelijks gehad( zelfs niet op de parking van een benzine pomp voor een klein dutje laat op de avond/ vroeg in de nacht)......ik zeg altijd maar met een lach, ach als ze me willen ontvoeren dan brengen ze mij bij daglicht wel weer terug.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar