Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
EarsMusic
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2019, 18:11

Volgens mij zijn er drie muziekstukken. Het optreden begint met voor mij nog een onbekend stuk. Daarna komt muziek van Elena. In onderstaande video hoor je dat goed. Bij 1:50 begint de muziek van Sofia. Of is het beginstuk (en laatste) ook van Sofia? Dus dat er twee muziekstukken zijn van Sofia.

Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Wie kan mij informeren? Ik heb een dochter met ADHD en het zou voor ons prettig zijn een pas aan te vragen ivm dat het voor haar wat prettiger word betreft wachtrijen etc.
Hoe gaat dit in zijn werk ?
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Wie kan mij informeren? Ik heb een dochter met ADHD en het zou voor ons prettig zijn een pas aan te vragen ivm dat het voor haar wat prettiger word betreft wachtrijen etc.
Hoe gaat dit in zijn werk ?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

De beste manier om te werk te gaan is om een bewijs van ADHD mee te nemen. (Best in het Engels of Frans). En direct bij het begin van jullie verblijf langs te gaan bij City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park. Daar zal een medewerker enkele vragen stellen en vervolgens de gepaste kaart aanmaken en alle informatie verstrekken die jullie nodig hebben.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disneyfan1983 schreefCOLONWie kan mij informeren? Ik heb een dochter met ADHD en het zou voor ons prettig zijn een pas aan te vragen ivm dat het voor haar wat prettiger word betreft wachtrijen etc.
Hoe gaat dit in zijn werk ?
Misschien kun je hier je antwoord vinden: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 163#p50163
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Ik heb online tickets gekocht. Moet ik die morgen bij de ingang rechts nog ze omwisselen? Verder nog iets om op te letten
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, je hoeft ze niet om te wisselen. Als het goed is staat er een QR code op en daar kan je meteen mee naar binnen. Als je het leuker vind om een "echt" kaartje te hebben kan je het volgens mij wel omwisselen bij een apparaat, maar het is mij nooit helemaal duidelijk waar die nou staat
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Zijn er nog mensen die "my Disneyland" niet kunnen gebruiken?
Ik heb een account gemaakt en heb deze kunnen gebruiken. Maar enkele maanden later lukte het totaal niet meer om ingelogt te raken. Ik heb al geprobeerd om het passwoord te veranderen en heb disney al meermaals gecontacteerd. Maar hun enige raad is om een nieuw e-mailadres aan te maken en daar een nieuwe account mee aan te maken. De eerste keer dat ik dit probleem melde aan hen is ondertussen al zeker een half jaar geleden.
(Ik heb ook meerdere browsers geprobeerd en meerdere computers om proberen in te loggen. Het probleem ligt duidelijk bij Disney.)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Stond de site op hetzelfde land toen je het account aanmaakte als nu? Mij lukt het niet altijd om mijn reserveringen in te zien als het een ander land is
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Olaflover, dat is een goede opmerking. Het staat op het zelfde land én ik heb ook andere landen geprobeerd die mogelijks ook zouden gekund hebben. Het is zeer vreemd dat ik dat probleem blijf hebben, zelfs het aanpassen van het wachtwoord helpt niet. En Disney zelf is ook niet echt behulpzaam. Zeer spijtig dat dit niet meer werkt want ik had graag mijn reservaties overzichtelijk gehad.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Annabelle schreefCOLONZijn er nog mensen die "my Disneyland" niet kunnen gebruiken?
Ik heb een account gemaakt en heb deze kunnen gebruiken. Maar enkele maanden later lukte het totaal niet meer om ingelogt te raken. Ik heb al geprobeerd om het passwoord te veranderen en heb disney al meermaals gecontacteerd. Maar hun enige raad is om een nieuw e-mailadres aan te maken en daar een nieuwe account mee aan te maken. De eerste keer dat ik dit probleem melde aan hen is ondertussen al zeker een half jaar geleden.
(Ik heb ook meerdere browsers geprobeerd en meerdere computers om proberen in te loggen. Het probleem ligt duidelijk bij Disney.)
Lukt mij oik niet, en als je een nieuw account probeert aan te maken staat er dat er al 1 bestaat
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Inderdaad boogschutter!
Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd.
De registratie e-mail was in het nederlands, dus het land is sowieso België of Nederland.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en krijg de mail om het wachtwoord te veranderen gewoon toe. Ik verander het wachtwoord en krijg een bevestigingsmail dat het wachtwoord is veranderd. Ik probeer me aan te melden met het nieuwe wachtwoord en het e-mail adres waar ik de mail toe kreeg...

"Je login of wachtwoord is onjuist."

Zéér frustrerend! :-(
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Klopt het dat er in de buurt van de kassa's van de studio's een bagagerie is? Wij zijn met de Thalys, zouden we op de laatste dag hier de bagage kunnen stallen en zo ja kost dit wat?
Wij zitten wel in een partner hotel, dus weet niet of dat wat uit maakt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Er is inderdaad een bagagerie in de Walt Disney Studios.
Deze is helaas niet altijd open. Dus ik raad je aan om de bagagerie te gebruiken aan de inkom van het Disneyland park.
Deze is ook dichter bij het station. Echter wil ik je nog graag meegeven dat de Disney en Disney partner hotels beschikken over een Disney Express Hotel pre check-in & Bagageservice. Je kan dus je bagage naar het station laten brengen.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

D-Tekenaar schreefCOLONEr is inderdaad een bagagerie in de Walt Disney Studios.
Deze is helaas niet altijd open. Dus ik raad je aan om de bagagerie te gebruiken aan de inkom van het Disneyland park.
Deze is ook dichter bij het station. Echter wil ik je nog graag meegeven dat de Disney en Disney partner hotels beschikken over een Disney Express Hotel pre check-in & Bagageservice. Je kan dus je bagage naar het station laten brengen.

Dank voor je info, waar zit de bagagerie precies bij de inkom van Disneyland park?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar