Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Amaris schreefCOLONAhh geweldig!
Is nog een idee voor die van jullie hè Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Lars1978 schreefCOLON
Amaris schreefCOLONAhh geweldig!
Is nog een idee voor die van jullie hè Afbeelding

Haha nou nr. 1 moest ik binnen 2 maanden zelf bijknippen :) en nr. 2? Dat wordt een Minnie me :D
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Amaris schreefCOLON
Haha nou nr. 1 moest ik binnen 2 maanden zelf bijknippen :) en nr. 2? Dat wordt een Minnie me :D
Leuk!!!
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Weet iemand toevallig of je een rollator mee mag nemen in het park. Net besloten om maandag met mijn moeder naar Disney te gaan, maar ze loopt een beetje moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

mickey71 schreefCOLONWeet iemand toevallig of je een rollator mee mag nemen in het park. Net besloten om maandag met mijn moeder naar Disney te gaan, maar ze loopt een beetje moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Ja hoor geen probleem.
kellykrabbie
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2018, 09:23

Goedemiddag,

Weet iemand waar ik kan vinden in welke attacties je wel of geen action pro cam mag meenemen?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

kellykrabbie schreefCOLONGoedemiddag,

Weet iemand waar ik kan vinden in welke attacties je wel of geen action pro cam mag meenemen?
Ik denk dat het in principe nergens mag? Attracties zoals Pirates, Small World, darkrides zoals Pinocchio en Peter Pan daar kunnen ze niet controleren.

Attracites zoals tea cups, cars, crush, tower, star tours, indianna daar wordt je er sowieso op aagensproken om het weg te steken.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
ZwarteMagica
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2019, 11:45

Een vraag over de drukte in het park, die waarschijnlijk al 1000 keer gesteld is, maar ik doe het toch ;-)

Ik wil het park 3 dagen bezoeken, en had daarvoor de volgende data in gedachten:

zondag 28 t/m dinsdag 30 april
of
maandag 29 april t/m woensdag 1 mei (1 mei is een Franse feestdag)
of
maandag 27 t/m 29 mei

Het liefst ga ik van 29 april t/m 1 mei, omdat dat qua persoonlijke planning voor mij het beste uitkomt. Maar ik wil graag weten hoe 'erg' de drukte doorgaans is op 1 mei. Weet iemand dat? In die week heeft trouwens alleen zone C (Parijs e.o.) nog vakantie.

Of zou ik helemaal niet in april moeten gaan, en is eind mei een betere tijd? Daar twijfel ik ook weer aan omdat dat de week van Hemelvaartsdag is. Misschien hebben veel mensen dan ook vakantie?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ZwarteMagica schreefCOLONEen vraag over de drukte in het park, die waarschijnlijk al 1000 keer gesteld is, maar ik doe het toch ;-)

Ik wil het park 3 dagen bezoeken, en had daarvoor de volgende data in gedachten:

zondag 28 t/m dinsdag 30 april
of
maandag 29 april t/m woensdag 1 mei (1 mei is een Franse feestdag)
of
maandag 27 t/m 29 mei

Het liefst ga ik van 29 april t/m 1 mei, omdat dat qua persoonlijke planning voor mij het beste uitkomt. Maar ik wil graag weten hoe 'erg' de drukte doorgaans is op 1 mei. Weet iemand dat? In die week heeft trouwens alleen zone C (Parijs e.o.) nog vakantie.

Of zou ik helemaal niet in april moeten gaan, en is eind mei een betere tijd? Daar twijfel ik ook weer aan omdat dat de week van Hemelvaartsdag is. Misschien hebben veel mensen dan ook vakantie?
De verlengde weekends zijn over het algemeen altijd druk, 1 mei is ook een feestdag in België....
Sommige personen vinden een half uur wachten druk, andere pas een uur wachten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

als je een disneyhotel boekt via Expedia of hotels.com ofzo, dan kan je gratis annuleren tot de week ervoor, daarna nietmeer, maar gaat het geld dan van je rekening of betaal je pas in hotel?
Erika79
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2018, 21:41

DisneyBoyke schreefCOLONals je een disneyhotel boekt via Expedia of hotels.com ofzo, dan kan je gratis annuleren tot de week ervoor, daarna nietmeer, maar gaat het geld dan van je rekening of betaal je pas in hotel?
Wij hadden voor de kerstperiode via expedia de davy crocket ranch geboekt en moesten gelijk betalen bij het boeken.
Wij konden wel een week van te voren annuleren, dan krijg je het bedrag weer teruggestort.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Annuleringskosten is vaak altijd anders.

Kwa betalen, de ene keer is het er bij mij al gelijk afgegaan, soms pas als je aankomt dat je betaald/van de VISA afgaat. Wordt altijd duidelijk vermeld als je aan het boeken bent dan.
EarsMusic
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2019, 18:11

Net terug van weer paar dagen Disneyland Parijs. Ik hoorde (en zag) daar de Princess Parade met Sofia en Elena. Naast de muziek van deze characters werd ook andere muziek gedraaid. Nu zoek ik mij suf naar de officiele soundtrack van deze parade. Weet iemand of deze uit is gebracht? Op YouTube vind je veel opnames van de uitvoering in het park maar dan is het geluid niet echt mooi. Ik wil hem lekker hard kunnen zetten op mijn speakers :D
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

De muziek bestaat uit twee delen, eerste is de begin tune van Princess Sofia the first tv serie en tweede gedeelte is tune van Elena Princess of avalor tv serie. Alleen hebben ze de songtekst van sophia weg gelaten nu. Vorig jaar hoorde je die wel.
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Om nog even extra informatie toe te voegen, er zijn drie versies een voor beide princessen, een voor wanneer Sofia het niet haalt en voor wanneer Elena het niet haalt. DLP Dream op YouTube heeft vaak de originele versies maar weer nu niet of die er tussen staat.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar