Toekomstplannen voor Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

The Duck Rider schreefCOLONEr stond toch voor Illuminations tot september maar, ja dat zijn geruchten die misschien uitkomen
Ik heb begrepen dat het bij de nieuwe show zou gaan om het laagseizoen... dus ik ga ervan uit dat Illuminations in ieder geval tot september te zien zal zijn.
Plus...zoals je zegt: het is nog steeds maar een gerucht....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

thierry_mat schreefCOLONZou er dan wel een light parade komen In de plaats?
Nope. Het hele punt is juist om het park in het laagseizoen eerder dicht te gooien en kosten te besparen
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Disney Illuminations is geen extreme kost op basis van het vuurwerk. Het is echt niet zo dat er voor duizenden euro's de lucht in gaat hoor. De kosten die een particulier voor vuurwerk betaald ligt nl. vele malen hoger dan de grote inkoop die Disney doet.

Een show in Disney Village is wel een goed idee. Lake Disney is zeker in de wintermaanden een plaats die er vrij troosteloos bij ligt (met uitzondering van Disney Bonfire).

Maar als de avondshows van de parken daarvoor moeten wijken, laat hem dan maar weg. Disney Village is geen uitgaansgebied. Men zal heel wat moeten verzetten, zoniet heropbouwen om dat te kunnen profileren. Het zijn wat enkel Disneywinkels en restaurants die vaak al weken van tevoren zijn volgeboekt. Zelfs bij de snelle counterservice wacht je in het laagseizoen al snel 40 minuten na sluiting van de parken. Sinds het ontbijt betalend werd, nemen veel meer mensen half pension, waardoor ook de hotelrestaurants 's avonds nagenoeg volzet zijn. Waarom zouden er dan nóg meer mensen naar zo'n gebied geloodst moeten worden?

Wat ik zelf vermoed, is dat de show zoals hierboven voorgesteld, een uitstekende vervanger/vernieuwing is voor het jaarlijkse Bonfire evenement.
Het zou een hele slechte zet zijn om het dagelijkse avondentertainment te schrappen.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Ik mag toch hopen dat dit inderdaad een vervanging is voor de bonfire. Als vervanging van Illuminations lijkt me dit een aanfluiting. Daarbij wat ik hier hoor over dan kan het park en rides gewoon om 19.00 dicht is een leuk argument maar zijn de rides niet al om 19.00 dicht dan? het enige wat open blijft in mainstreet omdat je dan nog extra inkomsten pakt door de mensen die nog even een souvenier mee pakken. Ik kan me tenminste niet herinneren dat ik na 19.00 in een ride kon op een avond dat ik niet naar de eindshow ging kijken.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Dave schreefCOLONDisney Illuminations is geen extreme kost op basis van het vuurwerk. Het is echt niet zo dat er voor duizenden euro's de lucht in gaat hoor. De kosten die een particulier voor vuurwerk betaald ligt nl. vele malen hoger dan de grote inkoop die Disney doet.

Een show in Disney Village is wel een goed idee. Lake Disney is zeker in de wintermaanden een plaats die er vrij troosteloos bij ligt (met uitzondering van Disney Bonfire).

Maar als de avondshows van de parken daarvoor moeten wijken, laat hem dan maar weg. Disney Village is geen uitgaansgebied. Men zal heel wat moeten verzetten, zoniet heropbouwen om dat te kunnen profileren. Het zijn wat enkel Disneywinkels en restaurants die vaak al weken van tevoren zijn volgeboekt. Zelfs bij de snelle counterservice wacht je in het laagseizoen al snel 40 minuten na sluiting van de parken. Sinds het ontbijt betalend werd, nemen veel meer mensen half pension, waardoor ook de hotelrestaurants 's avonds nagenoeg volzet zijn. Waarom zouden er dan nóg meer mensen naar zo'n gebied geloodst moeten worden?

Wat ik zelf vermoed, is dat de show zoals hierboven voorgesteld, een uitstekende vervanger/vernieuwing is voor het jaarlijkse Bonfire evenement.
Het zou een hele slechte zet zijn om het dagelijkse avondentertainment te schrappen.
1) Illuminations is meer dan enkel vuurwerk. En de kosten zijn ongeveer 30.000€ per avond om de show te kunnen laten draaien. Dus ja, het kost wel enorm veel.

2) Het is meer dan enkel Illuminations. Het park langer open houden betekent ook attracties, restaurants en winkels langer open houden. En dus personeel langer betalen, elektriciteit langer gebruiken etc. De parken tijdens het laagseizoen eerder dicht gooien, kan op jaarbasis miljoenen schelen.

3) "Het zijn wat enkel Disneywinkels en restaurants die vaak al weken van tevoren zijn volgeboekt." De meeste restaurants in Disney Village kunnen niet eens gereserveerd worden.

4) "Wat ik zelf vermoed, is dat de show zoals hierboven voorgesteld, een uitstekende vervanger/vernieuwing is voor het jaarlijkse Bonfire evenement. " Jouw vermoeden zit fout. Het wordt namelijk wel degelijk een vervanging voor Illuminations in het laagseizoen. ;)
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Mouseketeer schreefCOLON
Dave schreefCOLONDisney Illuminations is geen extreme kost op basis van het vuurwerk. Het is echt niet zo dat er voor duizenden euro's de lucht in gaat hoor. De kosten die een particulier voor vuurwerk betaald ligt nl. vele malen hoger dan de grote inkoop die Disney doet.

Een show in Disney Village is wel een goed idee. Lake Disney is zeker in de wintermaanden een plaats die er vrij troosteloos bij ligt (met uitzondering van Disney Bonfire).

Maar als de avondshows van de parken daarvoor moeten wijken, laat hem dan maar weg. Disney Village is geen uitgaansgebied. Men zal heel wat moeten verzetten, zoniet heropbouwen om dat te kunnen profileren. Het zijn wat enkel Disneywinkels en restaurants die vaak al weken van tevoren zijn volgeboekt. Zelfs bij de snelle counterservice wacht je in het laagseizoen al snel 40 minuten na sluiting van de parken. Sinds het ontbijt betalend werd, nemen veel meer mensen half pension, waardoor ook de hotelrestaurants 's avonds nagenoeg volzet zijn. Waarom zouden er dan nóg meer mensen naar zo'n gebied geloodst moeten worden?

Wat ik zelf vermoed, is dat de show zoals hierboven voorgesteld, een uitstekende vervanger/vernieuwing is voor het jaarlijkse Bonfire evenement.
Het zou een hele slechte zet zijn om het dagelijkse avondentertainment te schrappen.
1) Illuminations is meer dan enkel vuurwerk. En de kosten zijn ongeveer 30.000€ per avond om de show te kunnen laten draaien. Dus ja, het kost wel enorm veel.

2) Het is meer dan enkel Illuminations. Het park langer open houden betekent ook attracties, restaurants en winkels langer open houden. En dus personeel langer betalen, elektriciteit langer gebruiken etc. De parken tijdens het laagseizoen eerder dicht gooien, kan op jaarbasis miljoenen schelen.

3) "Het zijn wat enkel Disneywinkels en restaurants die vaak al weken van tevoren zijn volgeboekt." De meeste restaurants in Disney Village kunnen niet eens gereserveerd worden.

4) "Wat ik zelf vermoed, is dat de show zoals hierboven voorgesteld, een uitstekende vervanger/vernieuwing is voor het jaarlijkse Bonfire evenement. " Jouw vermoeden zit fout. Het wordt namelijk wel degelijk een vervanging voor Illuminations in het laagseizoen. ;)
Sorry maar ik ben de afgelopen 16 jaar 15 keer geweest en het enige wat nog open was waren de winkels van mainstreet. De atrakties waren allemaal om 19.00 gesloten als het park ook dicht ging. Dus de extra kosten die er volgens jou hiervoor zouden zijn klopen al niet. Ik weet dat Dreams per avond een €20000 koste. Die show had volgens mij zelfs meer vuurwerk en duurde voor mijn gevoel ook langer dus hoe kan het dat deze show duurder is???
Dan nog even over jou punt 4 wat is jou bron dan en je bewijs dat het wel een vervanging voor Illuminations gaat worden??
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

[quote=Mouseketeer]Illuminations is meer dan enkel vuurwerk. En de kosten zijn ongeveer 30.000€ per avond om de show te kunnen laten draaien. Dus ja, het kost wel enorm veel.[/quote]
Geloof het maar niet hoor. De installatie- en programmeerkosten op zich zullen wel wat voeten in de aarde gehad hebben. Maar een showuitvoering kost hier heus geen 30.000 euro wanneer alle effecten in werking zijn. Laat het al eens 5000 - 10.000 euro kosten, wat overigens nog een ongeziene smak geld is voor een 20-minuten avondshow.

[quote=Mouseketeer]De meeste restaurants in Disney Village kunnen niet eens gereserveerd worden.[/quote]
Mijn punt is dat op dagen in het laagseizoen Disney Village de huidige toeloop aan mensen al niet aan kan. De extra bezoekers die nu met de bus/metro/auto vertrekken komen daar dan nog bij. De restaurants waar gereserveerd -kan- worden, mag je zonder reservatie al helemaal vergeten.

[quote=Mouseketeer]Jouw vermoeden zit fout. Het wordt namelijk wel degelijk een vervanging voor Illuminations in het laagseizoen. ;)[/quote]
Dat zou mijn inziens een zeer slechte zet voor het algemeen Disneybeleid zijn. Illuminations weghalen is denk ik niet zo'n groot probleem. Ik heb niet het idee dat de impact daarvan zo groot was als Disney Dreams destijds. Maar een vet nieuw avondentertainment voor het Halloween- en kerstseizoen in de parken is wel erg welkom.

Terugkijkend naar voorgaande jaren is er wel nog wat mogelijk. Animagique en Cinemagique werden ook een jaar of langer gesloten voor er een nieuwe vervangende show kwam/komt. Misschien is dit een tussendoortje in de Village om Disneyland Park weer klaar te maken voor iets veel groters en vernieuwender? (Paint the night-parade of iets dergelijks zou wel erg cool zijn!)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

paterdave2 schreefCOLON Sorry maar ik ben de afgelopen 16 jaar 15 keer geweest en het enige wat nog open was waren de winkels van mainstreet. De atrakties waren allemaal om 19.00 gesloten als het park ook dicht ging. Dus de extra kosten die er volgens jou hiervoor zouden zijn klopen al niet. Ik weet dat Dreams per avond een €20000 koste. Die show had volgens mij zelfs meer vuurwerk en duurde voor mijn gevoel ook langer dus hoe kan het dat deze show duurder is???
Dan nog even over jou punt 4 wat is jou bron dan en je bewijs dat het wel een vervanging voor Illuminations gaat worden??
Dreams kostte geen 20.000€ per avond maar 30.000€, de kosten voor Illuminations zijn even hoog ;)
Daarnaast duren beiden shows ook even lang, en zitten de kosten in meer dan enkel het vuurwerk.
Ja, Illuminations heeft minder vuurwerk dan Dreams. Maar Illuminations gebruikt daarentegen weer veel vergevorderde en duurdere technologie die ook elke avond klappen met geld kosten. De kosten voor minder vuurwerk worden weer uitgebalanceerd door de kosten van de technologie.

En ja, als bijvoorbeeld Illuminations om 22:00 is dan gaan de attracties om 22:00 dicht.
Maar als ze het park i.p.v. om 22:00 te sluiten, al om 18:00 kunnen sluiten en de avondshow kunnen verplaatsen naar Disney Village, sparen ze voor 3 uur aan kosten uit hè. Het gaat helemaal niet eens puur om Illuminations. Het gaat om de parken een paar uur eerder dicht kunnen gooien en daarmee een hoop kosten besparen. Begrijpend lezen is lastig, snap ik. Maar misschien toch eens proberen. ;)

En mijn bronnen gaan jou vrij weinig aan. Maar bronnen of "vermoedens" (die nog finaal fout zijn ook) zijn een wereld van verschil van elkaar.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ik heb een vraagje, wat is dan het laagseizoen?
Weekend?
Als ze dat gaan doen, zou ik alleen daarvoor al eens op gaan om te gaan kijken.
Mogelijk als je lake view kamer hebt, ga je dan vanop je kamer ook kunnen kijken, wat ook in koude periodes zoals nu wel aangenaam is.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Mouseketeer schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON Sorry maar ik ben de afgelopen 16 jaar 15 keer geweest en het enige wat nog open was waren de winkels van mainstreet. De atrakties waren allemaal om 19.00 gesloten als het park ook dicht ging. Dus de extra kosten die er volgens jou hiervoor zouden zijn klopen al niet. Ik weet dat Dreams per avond een €20000 koste. Die show had volgens mij zelfs meer vuurwerk en duurde voor mijn gevoel ook langer dus hoe kan het dat deze show duurder is???
Dan nog even over jou punt 4 wat is jou bron dan en je bewijs dat het wel een vervanging voor Illuminations gaat worden??
Dreams kostte geen 20.000€ per avond maar 30.000€, de kosten voor Illuminations zijn even hoog ;)
Daarnaast duren beiden shows ook even lang, en zitten de kosten in meer dan enkel het vuurwerk.
Ja, Illuminations heeft minder vuurwerk dan Dreams. Maar Illuminations gebruikt daarentegen weer veel vergevorderde en duurdere technologie die ook elke avond klappen met geld kosten. De kosten voor minder vuurwerk worden weer uitgebalanceerd door de kosten van de technologie.

En ja, als bijvoorbeeld Illuminations om 22:00 is dan gaan de attracties om 22:00 dicht.
Maar als ze het park i.p.v. om 22:00 te sluiten, al om 18:00 kunnen sluiten en de avondshow kunnen verplaatsen naar Disney Village, sparen ze voor 3 uur aan kosten uit hè. Het gaat helemaal niet eens puur om Illuminations. Het gaat om de parken een paar uur eerder dicht kunnen gooien en daarmee een hoop kosten besparen. Begrijpend lezen is lastig, snap ik. Maar misschien toch eens proberen. ;)

En mijn bronnen gaan jou vrij weinig aan. Maar bronnen of "vermoedens" (die nog finaal fout zijn ook) zijn een wereld van verschil van elkaar.
En beleefd blijven is ook moeilijk merk ik

Daarbij is het park in de zomer maanden al jaren(ook voor dreams) tot 23.00 open geweest dus om nu ineens het park eerder dicht te willen gooien om kosten te besparen is na een 25 jaar wel heel erg mosterd na de maaltijd.
Jou bronnen merk ik zijn dus al net zo betrouwbaar als de bronnen van al die fansites die al jaren roepen dat de tram tour word aangepast met nieuwe scenes en dat starbucks komt in de mainstreet.
Man laat me niet lachen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een forumdiscussie is zeer interessant en vermakelijk
Om te lezen wanneer we voor- en tegenargumenten gebruiken en on-topic blijven. Maar laat ons proberen om persoonlijke aanvallen te vermijden die niets toevoegen aan het onderwerp.
Mouseketeer schreefCOLON Begrijpend lezen is lastig, snap ik. Maar misschien toch eens proberen. ;)
paterdave2 schreefCOLON
En beleefd blijven is ook moeilijk merk ik

Jou bronnen merk ik zijn dus al net zo betrouwbaar als de bronnen van al die fansites die al jaren roepen dat de tram tour word aangepast met nieuwe scenes en dat starbucks komt in de mainstreet.
Man laat me niet lachen.
Meer over de huisregels vind je hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

paterdave2 schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON Sorry maar ik ben de afgelopen 16 jaar 15 keer geweest en het enige wat nog open was waren de winkels van mainstreet. De atrakties waren allemaal om 19.00 gesloten als het park ook dicht ging. Dus de extra kosten die er volgens jou hiervoor zouden zijn klopen al niet. Ik weet dat Dreams per avond een €20000 koste. Die show had volgens mij zelfs meer vuurwerk en duurde voor mijn gevoel ook langer dus hoe kan het dat deze show duurder is???
Dan nog even over jou punt 4 wat is jou bron dan en je bewijs dat het wel een vervanging voor Illuminations gaat worden??
Dreams kostte geen 20.000€ per avond maar 30.000€, de kosten voor Illuminations zijn even hoog ;)
Daarnaast duren beiden shows ook even lang, en zitten de kosten in meer dan enkel het vuurwerk.
Ja, Illuminations heeft minder vuurwerk dan Dreams. Maar Illuminations gebruikt daarentegen weer veel vergevorderde en duurdere technologie die ook elke avond klappen met geld kosten. De kosten voor minder vuurwerk worden weer uitgebalanceerd door de kosten van de technologie.

En ja, als bijvoorbeeld Illuminations om 22:00 is dan gaan de attracties om 22:00 dicht.
Maar als ze het park i.p.v. om 22:00 te sluiten, al om 18:00 kunnen sluiten en de avondshow kunnen verplaatsen naar Disney Village, sparen ze voor 3 uur aan kosten uit hè. Het gaat helemaal niet eens puur om Illuminations. Het gaat om de parken een paar uur eerder dicht kunnen gooien en daarmee een hoop kosten besparen. Begrijpend lezen is lastig, snap ik. Maar misschien toch eens proberen. ;)

En mijn bronnen gaan jou vrij weinig aan. Maar bronnen of "vermoedens" (die nog finaal fout zijn ook) zijn een wereld van verschil van elkaar.
En beleefd blijven is ook moeilijk merk ik

Daarbij is het park in de zomer maanden al jaren(ook voor dreams) tot 23.00 open geweest dus om nu ineens het park eerder dicht te willen gooien om kosten te besparen is na een 25 jaar wel heel erg mosterd na de maaltijd.
Jou bronnen merk ik zijn dus al net zo betrouwbaar als de bronnen van al die fansites die al jaren roepen dat de tram tour word aangepast met nieuwe scenes en dat starbucks komt in de mainstreet.
Man laat me niet lachen.
Maar er wordt toch nergens gezegd dat ze dit in de zomer gaan doen... Het plan is net om de lakeshow in het laagseizoen te doen, dat staat los van de latere openingen in het hoogseizoen.
De kostprijs om het park langer te openen zal inderdaad wel aanzienlijk zijn, de personeelskosten zou ik niet willen weten voor die paar uurtjes. Als het hoogseizoen is en er veel volk (en bijhorende verkoop) is compenseert dat, maar voor de spreekwoordelijke 2 man en een paardenkop is het niet rendabel, ik begrijp het wel.
En stiekem vind ik het wel leuk als jaarpashouder, dat er wat afwisseling is als avondafsluiting Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Imagineering Paris schreefCOLONWalt Disney Studios Park expansion roadmap

2015
Start construction Toy Story Midway Mania
Start construction Tram Tour expansion

2016
Closing Animagique
Closing Studio Tour for update
Start construction street from Studio 1 to entrance Studio Tour
Start construction iron man experience

2017
Reopening Tram Tour with enhanced and new show scenes and new entrance
Opening new show Studio 3
Updating of the atmosphere of Pixar Studio(current toonstudio)
Opening Toy Story Midway Mania
Closure Toontown meet and greet

2018
Opening Hollywood Blvd with Art of animation integrated in new façades
Re-theming Aladdin's Flying Carpets to Finding nemo theme
Opening of Flo's V8 cafe en cars theming on the old Toontown spot (marks completion Pixar Studio project)
Start construction re-theming production courtyard (hollywood studio together with hollywood blvd)

2019
Closure Rock n roller coaster for re-theme spider man
Completion Production Courtyard project
Opening Spider-man coaster
Opening Iron Man experience and marvel meet and greet
Start re-theming backlot to Marvel Studio

2020
Permanent closure Armageddon
Re-theme stunt show to captain america stunt-show
Start Construction avengers attraction
Opening marvel shop
Start construction new theater pixar studio
Premiere new parade
Opening Fantasmic!
Official reopening Walt Disney Studios Park with 3 themed Studio's Hollywood, Pixar, Marvel

Source: Management level cast members

Edit Dragy: topic samengevoegd.
Graag breng ik deze geruchten van 2015 nog eens graag onder de aandacht, zo zien we dat visies veranderen of uitgesteld worden naar een latere datum. De toekomst ziet er alvast zeer rooskleurig uit.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Ja denk dat Amerika dacht dat doen we dus niet hier star wars frozen en een marvel doe maar later pixar self thinking.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Officieel bericht: verrijkende nieuwe ervaringen komende naar Disneyland Paris

Na de aankondiging van het uitbreidingsplan voor Walt Disney Studios met de toevoeging van drie nieuwe themagebieden voor Marvel, Frozen en Star Wars, verrijkt Disneyland Parijs nu ook zijn entertainment aanbod door Mickey Mouse 90ste verjaardag te vieren, shows toe te voegen aan het Halloween en kerstseizoen en het verbeteren van klassieke attracties.

Met het succes van Mickey and the Magician, Season Of The Force en de komst van Marvel Summer of Super Heroes, heeft Disneyland Parijs nu nog meer entertainment in petto.

Afbeelding

Het is 90 jaar geleden dat Mickey ons verheugde met Steamboat Willie. Om dit te vieren, geeft hij de World's Biggest Mouse Party van oktober tot december 2018. Disneyland Paris biedt meer dan 90 dagen aan Mickey-plezier.

In oktober zal Mickey's Halloween Celebration Cavalcade opnieuw de straten van Disneyland Parijs doorkruisen met een geheel nieuwe float, en de Disney-schurken zullen de Castle Stage overnemen. Er zullen overal in Disneyland Parijs geesten, lantaarns, pompoenen en versieringen zijn. Van Main Street USA tot Frontierland en Fantasyland gedurende het hele Halloween-seizoen.

Disney Enchanted Christmas komt terug met de shows die populair waren in 2017: het avondspektakel Goofy's Incredible Christmas zal het Hollywood Tower Hotel nog een keer verlichten en Mickey's Christmas Big Band zal gasten uitnodigen om te swingen met veel nieuwe kostuums.

Mickey verschijnt ook in Discoveryland Theater en nodigt het publiek uit voor een muzikale en visuele reis door de Disney-klassiekers - in 4D! Donald Duck zal een levendig concert geven. Mickey's Philharmagic zal gasten in Disneyland Parijs verrassen vanaf oktober 2018.

Afbeelding

Disneyland Parijs heeft een grootschalig renovatieprogramma gevolgd en zijn topattracties sinds 2015 gemoderniseerd. Na Big Thunder Mountain, Star Tours: the adventure continues en Pirates of the Caribbean, ondergaat momenteel de iconische Phantom Manor een ingrijpende renovatie. Nieuwe details van de geschiedenis van Ravenswood Manor kunnen ontdekt worden en worden weergegeven door nieuwe speciale effecten en decorstukken. De attractie staat gepland om in oktober opnieuw te openen. Naast deze belangrijke attracties, zullen er in de loop van de jaren nog meer renovatiewerkzaamheden plaatsvinden, zoals Sleeping Beauty Castle en de stoomboot van Mark Twain.



De gastervaring wordt ook verbeterd in onze restaurants - waarbij steeds nieuwe gerechten worden toegevoegd. Na het succes in 2017, keert de Rendez-Vous Gourmand terug met nieuwe culinaire ervaringen en Kolonel Hathi's Pizza Outpost zal binnenkort een nieuw dinerconcept aanbieden.

Afbeelding

De strategie van Disneyland Parijs staat helemaal in het teken van creativiteit en innovatie, en biedt gasten een nog geweldigere ervaring en onvergetelijke herinneringen.

Disneyland Parijs is de nummer één toeristische bestemming in Europa, met twee themaparken (Disneyland Parijs en Walt Disney Studios), zeven Disney-themahotels met 5800 kamers (plus nog eens 2.700 kamers van partnerhotels), twee full-service congrescentra en een 27-holes golfbaan. Disneyland Parijs is ook de thuisbasis van een van de grootste entertainmentcentra van Ile-de-France: Disney Village. Thema-restaurants, winkels en een multiplex bioscoop zijn gegroepeerd in een gebied van 30.000 m². De toeristische bestemming heeft 59 attracties, 63 winkels en 55 restaurants.

Bron: Disneyland Paris
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar