Algemeen Pins

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
walking-mickey
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2013, 18:02

Prins Adam schreefCOLONLeuk, wil er ook wel enkele delen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatste zijn van rondleidingen met gids in Disneyland Park en de Studio's
Prins adam. Die pins van de rondleiding krijg je die als je de rondleiding doet of moet je die dan nog kopen?
volgende trip Disneyland: oktober 2014, 31 december tot 4 januari

jaarpas sinds zomer 2014
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Die krijg je dan gewoon gratis erbij! (toen toch nog)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Domme vraag misschien, maar hoe begin je met pins te sparen?

Ik was in november voor het eerst in Disneyland en ben zo verliefd op alle pins. Had er enkel eentje van Doornroosje mee, maar nu ik volgende vrijdag terug ga en een dream jaarkaart ga aanschaffen, denk die pin niet lang meer eenzaam zal zijn, hihi.

En wat is juist de bedoeling van een lanyard? Gewoon pins op steken? Of wordt de jaarkaart daar ook aangehangen?

En als je een lanyard aanhebt met pins op, betekent dat dan automatisch dat je die pins wil ruilen? Snap er voorlopig nog niet zoveel van.

Zou mijn dochter van bijna 5 te klein zijn om haar eigen lanyard te hebben? Lijkt mij fijn dat ze nu al kan beginnen met pins te verzamelen :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Ik ben zelf ook maar een beginneling met het sparen van pins, maar hopelijk helpt mijn informatie een beetje!
- Lanyard is wel de beste manier om de pins te showen, kun je ook makkelijk om en afdoen en is ook wat veiliger voor je kleren :lol: Jaarkaart kun je ook eraan hangen maar dan moet je wel een apart 'zakje' erbijkopen voor ong €5/6 (zoek op: pochette laniere disneyland paris en dan zie je een paar die ze hebben), is ook handig voor FPs etc.
- je hoeft niet persé te ruilen wanneer je een lanyard vol met pins heb, ik draag ze om te laten zien wie ik ben en wat ik leuk vind, mensen wilden wel ruilen maar afwijzen was geen probleem. Ik wil de volgende keer wel beginnen met het ruilen van pins en ben dan van plan een gepersonaliseerde kant en een ruilkant te hebben.
- Ik denk dat je dochter het leuk zou vinden een eigen lanyard te hebben, toen ik met twee kleine kinderen (rond die leeftijd) in het park waren wisselden we af wie mijn lanyard mocht dragen met de coole 'badges'. :p Als ze zelf aangeeft het leuk te vinden dan moet je het zeker doen! Klein vervelend punt is wanneer de pins zouden loskomen, maar daar heb ik zelf ook weleens last van. Dus daarop zou je wel eventueel op moeten letten.

Veel plezier!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Wij sparen pins maar niet om te ruilen.doen ze thuis in een pinmap.
1x lanyard aangehad.viel gelijk pin af.gelukkig zagen we het. Jaarpas hang ik daar ook niet aan.te duur om te verliezen.
Castmembers dragen ook lanyards met pins.dus daar kan je makkelijk mee ruilen.
Archer13
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2016, 22:44

De castmembers hebben lanyards om waarmee je mag ruilen. De regel is twee pins per persoon per dag per castmember,
Je kan niet ruilen met pins op het uniform. Je kan pins van een specifiek karakter sparen en ruilen, maar kan ook bijvoorbeeld hidden Mickey pins ruilen. Je kan voor je pins pin boeken kopen in de parken. Maar kan ook gewoon op een grote handdoek de pins op vast prikken.
zeeslets
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 15:56

Beste
Wij hebben een kleine collectie aan pins van disney
wij willen deze graag verkopen
wat zijn de normale prijzen en doen jullie dit via ebay of dergelijke
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik zou voor de prijzen zeker eens kijken naar een site zoals http://www.pinpics.com/index1.php
Het verkopen van je pins kan uiteraard ook in het Ruil-, vraag- of koophoekje op Café Mickey .

Dit topic vind je via de onderstaande url .

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =31&t=1371
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Oeps foutje!
Kan iemand ons helpen? We hebben in Parijs een superlief setje van 2 losse pins gekocht met daarop I'll be your Minnie en I'll will be your mickey.
De pin gauw gauw gekocht en bij thuiskomst een hele stomme fout ontdekt: we hebben 2 Minnies....
En we zijn hier toch echt met een Mickey en een Minnie :lol:
We proberen het te regelen via Disney maar ben bang dat die manier niet gaat werken.
Wie oh wie heeft ze gezien in Parijs en wil een setje voor ons meenemen.
Verzendkosten en aanschafkosten zijn dan voor ons.
Of kom je er 1 tegen met 2 Mickey's dan ruilen??
Duur foutje maarja ze zijn zoooo leuk! :D
Kan helaas geen foto toevoegen (geen idee hoe)
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

monsterdoll schreefCOLONOeps foutje!
Kan iemand ons helpen? We hebben in Parijs een superlief setje van 2 losse pins gekocht met daarop I'll be your Minnie en I'll will be your mickey.
De pin gauw gauw gekocht en bij thuiskomst een hele stomme fout ontdekt: we hebben 2 Minnies....
En we zijn hier toch echt met een Mickey en een Minnie :lol:
We proberen het te regelen via Disney maar ben bang dat die manier niet gaat werken.
Wie oh wie heeft ze gezien in Parijs en wil een setje voor ons meenemen.
Verzendkosten en aanschafkosten zijn dan voor ons.
Of kom je er 1 tegen met 2 Mickey's dan ruilen??
Duur foutje maarja ze zijn zoooo leuk! :D
Kan helaas geen foto toevoegen (geen idee hoe)
Foto's kan je makkelijk toevoegen via Tapatalk (APP) op smartphone :) of kijk eens hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Heb je al contact gehad met after sales afdeling? Heb zelf in verleden al paar x iets gekocht wat bij thuiskomst stuk bleek te zijn, pinfram waar avhterkant spontaan van los liet. Werd keurig geholpen en na opsturen kreeg ik nieuw exemplaar ook van andere problemen en verzendkosten ook vergoed door disney. Is toch zonde om nieuw setje te kopen als je het zo ook even kan proberen op gelost te krijgen.

https://my-disneyland.disneylandparis.nl/contact.html

SERVICE VAN DE DISNEY WINKELS NA JE AANKOOP
Indien u kontact wilt opnemen met onze Klantenservice over een artikel dat u in één van onze winkels gekocht heeft, verzoeken wij u gebruik te maken van het formulier dat hier beschikbaar is of een e-mail te versturen naar dlp.sav@disney.com. Als een klacht binnen 45 dagen na het verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heeft u de mogelijkheid u te verwijzen naar de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), waarvan de contactgegevens en de raadplegingsprocedure te vinden zijn op haar website: http://www.mtv.travel
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deze exclusieve pin werdt gecanceld !!!!

Afbeelding

Bron : Ed92


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf 17 Juni vind je deze exclusieve pins bij Pueblo Trading Post !!!

Afbeelding

bron : Dlrp Express‏
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

D-Tekenaar schreefCOLONVanaf 17 Juni vind je deze exclusieve pins bij Pueblo Trading Post !!!

Afbeelding

bron : Dlrp Express‏
Niet vanaf 17 juni, maar enkel OP 17 juni ;)
En ze zijn allemaak Limited Edition met een oplage van 400 stuks
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deze Cast Member exclusive Pin komt er vanaf 20 Juni !!!

Afbeelding

bron : ED92
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar