Algemeen Pins

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Mickey Mouse
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2016, 21:15

Pins voor Oktober 2019

Hieronder weer een overzicht met de pins voor de maand oktober in 2019!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bestel nu online deze Disneyland Paris Bambi Limited Edition Jumbo Pin! (400 stuks en enkel online te koop).
Bestel hem hier: http://bit.ly/bambi-pin
(Levering in Nederland en België mogelijk)

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De pin releases voor de maand november zijn bekend: http://download.disneylandparis.com/Pin ... elease.pdf

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Interview met Romain Costa voor de release van zijn nieuwe pins van The Sword in the Stone

Afbeelding

Na vorig jaar een collectie pins te hebben voorgesteld rond het thema van De Kleine Zeemeermin, keert Romain Costa dit jaar terug met een nieuwe samenwerking met Disneyland Parijs voor The Sword in the Stone!

De drie gelimiteerde oplage pins (400 exemplaren, € 16,99 per stuk) komen aanstaande zaterdag 29 februari uit in The Disney Gallery (Disney Village).

Boek via de Lineberty-applicatie op 27 februari vanaf 18.00 uur.

We hebben Romain bij deze gelegenheid ontmoet om hem een paar vragen te stellen. Oorspronkelijk afkomstig uit Lille, in het noorden van Frankrijk, begon @RomainCosta_ met zijn studie architectuur in Brussel, waar hij de stedelijke cultuur en de elektronische muziek ontdekte. Na zijn terugkeer naar zijn geboortestad voor een paar jaar, waar hij werkte als architect, kwam hij zich vestigen in Parijs. Hij begon zich te ontwikkelen in parallel met zijn hoofdactiviteit, het universum van zijn Instagram en zijn blog (romaincosta.com): een mix tussen architectuur, lifestyle en mode. Een goede manier voor hem om te componeren tussen de strengheid van het architectenvak in het bureau dat hij mede heeft opgericht, Costa Bonnamour Architectures en zijn passies en andere geëngageerde projecten die hem na aan het hart liggen zoals het @ project _JamesDine_.

Wat is uw connectie met Disney? En met Disneyland Parijs om precies te zijn?
Sinds mijn kindertijd ben ik erg gehecht aan Disney-films (elke kerst had ik twee VHS als cadeau). Ik leerde tekenen door Disney-figuren te tekenen en mijn eerste Barbie was The Little Mermaid Barbie! Trouwens, als ik het over De Kleine Zeemeermin heb, is het de herinnering die me het meest heeft getroffen toen ik op mijn vijfde voor het eerst naar Disneyland Parijs kwam: om de Kleine Zeemeermin en prins Eric in de parade te zien.

Wat zijn je favoriete Disney-films en -personages?
Ik heb vier favoriete films die ik zou kunnen kijken en opnieuw zou kunnen bekijken: De Kleine Zeemeermin, Het Zwaard in de Steen, Belle en het Beest en Aladdin. Ik geloof dat mijn favoriete personage onder al deze films Archimedes blijft!

Waarom heb je het thema van The Sword in the Stone gekozen?
Ik koos ervoor om te werken rond de vaderfiguur van Merlijn, die als kind het geïdealiseerde beeld vertegenwoordigde van hoe het zou moeten zijn om een zorgzame en liefhebbende vader te hebben. Ik wilde het verhaal van Merlijn en Arthur belichten, deze jongeman die niet in zichzelf gelooft, broos, die het gevoel heeft dat hij geen plaats heeft in de wereld, maar die zich aan het eind openbaart en grote dingen bereikt.

In The Sword in the Stone identificeer ik me op een bepaalde manier met het personage van Arthur en daarom wilde ik de aandacht vestigen op de steun van een welwillende volwassene die hem toestond zichzelf te ontwikkelen en zijn leven te leiden.

We vinden in deze collectie de toren van Merlijn. We stellen ons voor dat het de architecturale kant is die u dierbaar is, die u wilde benadrukken?

In elk van mijn collecties wilde ik absoluut mijn passie en mijn beroep vinden: architectuur. Disneyfilms voedden mijn kindertijd met de ongelofelijke decoraties en architectonische tekeningen die er te zien zijn. Merlijn's toren verwijst naar de symboliek van de ruïne en de kwetsbaarheid. Bovendien is een van mijn favoriete scènes die waar Merlijn de gaten in het dak vult met paraplu's, paraplu's die we op de pijnbomen vinden.

Hoe heb je voor deze samenwerking met Disneyland Parijs op de pins gewerkt op het gebied van inspiratie en ideeën?
Voor films lag het voor de hand! Ook voor het thema, werkte ik rond de vaderlijke en welwillende figuur. Vervolgens, wat betreft de methode, werkte ik op dezelfde manier zoals bij een architectonisch project, op zoek naar een logica en een systeem: het ontwikkelen van elke serie met een personagepin, een architectonische pin en een object of vertrouwde pin.

Een citaat/zin uit het Disney-universum dat u bijzonder bevalt?
"Gewoon omdat je iets niet kunt begrijpen, betekent het niet dat het verkeerd is." Arthur in Het Zwaard in de Steen...
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Interview met Romain Costa voor de release van zijn nieuwe pins van The Sword in the Stone

Afbeelding

Na vorig jaar een collectie pins te hebben voorgesteld rond het thema van De Kleine Zeemeermin, keert Romain Costa dit jaar terug met een nieuwe samenwerking met Disneyland Parijs voor The Sword in the Stone!

De drie gelimiteerde oplage pins (400 exemplaren, € 16,99 per stuk) komen aanstaande zaterdag 29 februari uit in The Disney Gallery (Disney Village).

Boek via de Lineberty-applicatie op 27 februari vanaf 18.00 uur.

We hebben Romain bij deze gelegenheid ontmoet om hem een paar vragen te stellen. Oorspronkelijk afkomstig uit Lille, in het noorden van Frankrijk, begon RomainCosta_ met zijn studie architectuur in Brussel, waar hij de stedelijke cultuur en de elektronische muziek ontdekte. Na zijn terugkeer naar zijn geboortestad voor een paar jaar, waar hij werkte als architect, kwam hij zich vestigen in Parijs. Hij begon zich te ontwikkelen in parallel met zijn hoofdactiviteit, het universum van zijn Instagram en zijn blog (romaincosta.com): een mix tussen architectuur, lifestyle en mode. Een goede manier voor hem om te componeren tussen de strengheid van het architectenvak in het bureau dat hij mede heeft opgericht, Costa Bonnamour Architectures en zijn passies en andere geëngageerde projecten die hem na aan het hart liggen zoals het project _JamesDine_.

Wat is uw connectie met Disney? En met Disneyland Parijs om precies te zijn?
Sinds mijn kindertijd ben ik erg gehecht aan Disney-films (elke kerst had ik twee VHS als cadeau). Ik leerde tekenen door Disney-figuren te tekenen en mijn eerste Barbie was The Little Mermaid Barbie! Trouwens, als ik het over De Kleine Zeemeermin heb, is het de herinnering die me het meest heeft getroffen toen ik op mijn vijfde voor het eerst naar Disneyland Parijs kwam: om de Kleine Zeemeermin en prins Eric in de parade te zien.

Wat zijn je favoriete Disney-films en -personages?
Ik heb vier favoriete films die ik zou kunnen kijken en opnieuw zou kunnen bekijken: De Kleine Zeemeermin, Het Zwaard in de Steen, Belle en het Beest en Aladdin. Ik geloof dat mijn favoriete personage onder al deze films Archimedes blijft!

Waarom heb je het thema van The Sword in the Stone gekozen?
Ik koos ervoor om te werken rond de vaderfiguur van Merlijn, die als kind het geïdealiseerde beeld vertegenwoordigde van hoe het zou moeten zijn om een zorgzame en liefhebbende vader te hebben. Ik wilde het verhaal van Merlijn en Arthur belichten, deze jongeman die niet in zichzelf gelooft, broos, die het gevoel heeft dat hij geen plaats heeft in de wereld, maar die zich aan het eind openbaart en grote dingen bereikt.

In The Sword in the Stone identificeer ik me op een bepaalde manier met het personage van Arthur en daarom wilde ik de aandacht vestigen op de steun van een welwillende volwassene die hem toestond zichzelf te ontwikkelen en zijn leven te leiden.

We vinden in deze collectie de toren van Merlijn. We stellen ons voor dat het de architecturale kant is die u dierbaar is, die u wilde benadrukken?

In elk van mijn collecties wilde ik absoluut mijn passie en mijn beroep vinden: architectuur. Disneyfilms voedden mijn kindertijd met de ongelofelijke decoraties en architectonische tekeningen die er te zien zijn. Merlijn's toren verwijst naar de symboliek van de ruïne en de kwetsbaarheid. Bovendien is een van mijn favoriete scènes die waar Merlijn de gaten in het dak vult met paraplu's, paraplu's die we op de pijnbomen vinden.

Hoe heb je voor deze samenwerking met Disneyland Parijs op de pins gewerkt op het gebied van inspiratie en ideeën?
Voor films lag het voor de hand! Ook voor het thema, werkte ik rond de vaderlijke en welwillende figuur. Vervolgens, wat betreft de methode, werkte ik op dezelfde manier zoals bij een architectonisch project, op zoek naar een logica en een systeem: het ontwikkelen van elke serie met een personagepin, een architectonische pin en een object of vertrouwde pin.

Een citaat/zin uit het Disney-universum dat u bijzonder bevalt?
"Gewoon omdat je iets niet kunt begrijpen, betekent het niet dat het verkeerd is." Arthur in Het Zwaard in de Steen...
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
martin51
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2020, 07:20

Hallo Iedereen .
Ik ben een groot Efteling pin verzamelaar en heb ze bijna allemaal .
Ben nu begonnen met het verzamelen van Disneypins .
Graag zou ik willen weten wat de verschillende pin benamingen zijn .
Scrappers :
Cast members:
Trading pins:
Acme pins :
Hidden Mickey :
Jimited relaese :

WIE HELPT MIJ
Martin
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

martin51 schreefCOLONHallo Iedereen .
Ik ben een groot Efteling pin verzamelaar en heb ze bijna allemaal .
Ben nu begonnen met het verzamelen van Disneypins .
Graag zou ik willen weten wat de verschillende pin benamingen zijn .
Scrappers :
Cast members:
Trading pins:
Acme pins :
Hidden Mickey :
Jimited relaese :

WIE HELPT MIJ
Martin
Hi ik stuur je prive bericht,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar