Disneywinkels/beurzen in Nederland & België

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bedankt om te delen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Graag gedaan
idylles
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2013, 10:32

Weet iemand of er nog een winkel is in of rond Antwerpen die Disney verkoopt? De officiële Disney Store gaat weg in Antwerpen (niet dat het zo'n goede is... :roll: ) en er was ooit wel een winkel die beeldjes verkocht maar die is ook al weg.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

idylles schreefCOLONWeet iemand of er nog een winkel is in of rond Antwerpen die Disney verkoopt? De officiële Disney Store gaat weg in Antwerpen (niet dat het zo'n goede is... :roll: ) en er was ooit wel een winkel die beeldjes verkocht maar die is ook al weg.
Jup die is er zeker hoor, ik weet alvast de Nexus Six. Die kan je vinden in de Hoogstraat 49. Die heeft trouwens een tweede winkel in Kortrijk: Grijze Zusterstraat 1A.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
idylles
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2013, 10:32

Oh wauw, fantastisch! Dat ik die nog niet heb gevonden, beetje dom van me. Daar ga ik dan eens een kijkje nemen, dankjewel!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

idylles schreefCOLONOh wauw, fantastisch! Dat ik die nog niet heb gevonden, beetje dom van me. Daar ga ik dan eens een kijkje nemen, dankjewel!
Heel graag gedaan hoor! Je kan er trouwens heel wat beeldjes vinden. Ik denk dat ik wel nog wat foto's staan heb van toen wij er eens langs geweest zijn. Ik probeer ze morgen nog te posten ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
idylles
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2013, 10:32

Oh leuk, bedankt! Ik zoek vooral beeldjes, dus dat zou prachtig zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dragy schreefCOLON
idylles schreefCOLONWeet iemand of er nog een winkel is in of rond Antwerpen die Disney verkoopt? De officiële Disney Store gaat weg in Antwerpen (niet dat het zo'n goede is... :roll: ) en er was ooit wel een winkel die beeldjes verkocht maar die is ook al weg.
Jup die is er zeker hoor, ik weet alvast de Nexus Six. Die kan je vinden in de Hoogstraat 49. Die heeft trouwens een tweede winkel in Kortrijk: Grijze Zusterstraat 1A.
Meer info! http://www.disneyshop-belgie.be/MainMenu.Asp
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hier wat foto's van de Nexus Six in Antwerpen, foto's dateren wel al van mei 2011. ;)
Heb enkel foto's genomen op de bovenverdieping. Als je de winkel binnenkomt zal je kasten vol zien staan met allerhande beeldjes uit verschillende collecties!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Ook in Rotterdam is een Disneywinkel.. ze verkopen er meer dan alleen Disney overigens.

http://www.collectorscompany.com/
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
idylles
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2013, 10:32

Oh ziet er echt een leuke winkel uit. Ik ga dan een van de dagen eens langs in Nexus, ik zal kijken of ik foto's kan nemen want een vriend zei dat ze een renovatie hebben gehad.
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Nele schreefCOLONEven ter info, de winkel Sorry! No Subtitles heeft intussen ook een standplaats bevestigd.


Bestaat die winkel nog heb wel op de site geken is dit betrouwbaar hebben ze een winkel iemand foto,s hebben ze meer snowglobes of moet je dan bellen
Dlrp is top
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Weet iemand een winkel in nl België Spanje of Frankrijk

Die een webshop heeft met bijzondere snowlgobes ben hard opzoek naar de rescuers snowlgobe met de vogel en met dat riet er achter van de 30th anniversary heeft iemand deze

En weet iemand hoe je luchtbellen voorkomt of hoe je dat er uit haalt
Dlrp is top
P-C

Supermickey schreefCOLONWeet iemand een winkel in nl België Spanje of Frankrijk

Die een webshop heeft met bijzondere snowlgobes ben hard opzoek naar de rescuers snowlgobe met de vogel en met dat riet er achter van de 30th anniversary heeft iemand deze

En weet iemand hoe je luchtbellen voorkomt of hoe je dat er uit haalt
Google al geprobeerd????
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Ja heb google al gebromeerde maar weet iemand nog goedkope snowglobe winkels in nl of bebof fr


En weet iemand hoe je van de luchtbellen uit snowglobes haalt

En spaart iemand hier globes en wil verkopen
Dlrp is top
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar