Disney Funko Pop! Vinyls

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Tinkerbelletje schreefCOLONIk kreeg deze 3 Funko's gisteren thuis bezorgd. Besteld bij Pop in a Box UK tijdens de £6,99 per pop actie laatst.
Vind ze alle 3 echt geweldig en de details zijn super gaaf!

Afbeelding
Jack Sparrow, Rumplestilskin & Mad Hatter
Deze zijn echt geweldig!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Tinkerbelletje schreefCOLONOooh Louis is zo gaaf! Ik had hem eerst ook op mijn wishlist staan, maar vrees dat hij niet met z'n billen tussen mijn plankje past [FACE WITH TEARS OF JOY]hihi
Hahaha, jaa hij is inderdaad breder dan de gewoonlijke POP, en denk dat zijn staart ook enigszins in de weg kan zitten. :P

Die 3 die jij hebt ontvangen zijn ook geweldig! (Ik zag ze ook al voorbij komen op de FB groep. ;) )
Ze worden inderdaad telkens beter qua details. Dat vind ik ook zo meesterlijk aan die van Albus bijv.
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh wat een leuk topic is dit toch ook :P
Leuke nieuwe aanwinsten Tinkerbelletje en BibiTotoLover
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Laura schreefCOLONOh wat een leuk topic is dit toch ook :P
Leuke nieuwe aanwinsten Tinkerbelletje en BibiTotoLover
Dankjewel! :D Van de week denk ik uitbreiding.. snel eventjes zelf wat uitzoeken voordat het alweer de 14e van de maand is. :P :roll:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

Oh, wat zitten er leuke tussen! Het kriebelt om zelf ook een verzameling te beginnen :)
Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Fiedelie schreefCOLONOh, wat zitten er leuke tussen! Het kriebelt om zelf ook een verzameling te beginnen :)
Hihi, ik kan het zeker weten wel aanraden, maar het is wel erg verslavend wanneer je er eenmaal aan begint. ;)

De Coming Soon list heeft een kleine update gekregen en na Moana kunnen we ook een wave verwachten van A Bugs Life. :thumbs:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ik heb er weer 2 nieuwe bij dankzij Pop In A Box,

Ele-Finnick van Zootopia & Spot van the Good Dinosaur <3
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

Er komen binnenkort ook weer nieuwe pop's van The Little Mermaid en A Bug's life. Ik vind Flounder persoonlijk erg leuk :D

Afbeelding
Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Die van Moana zien er ook erg schattig uit! :D
Ik wil sowieso die van Moana & Pua samen. <3
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ik vind de Funko Pop Vinyls alles behalve mooi, maar laatst zag ik dat ze Prinses Atta van Een Luizenleven ook hebben gemaakt. Die moet ik hebben!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Kevinnnet
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 18:51

Wie kan mij helpen?

Mijn zusje is binnenkort jarig en ze spaart Funko Pop! poppetjes. Welke site's kunnen jullie aanraden want voor een niet verzamelaar als ik vind ik de poppetjes soms wat aan de prijzige kant.

Ik heb al op Large.nl gekeken en op Themightycollector.nl, die site's werden me al aangeraden. Maar misschien weten jullie er nog. Misschien ook buitenlandse?
Hier had uw tekst kunnen staan.

Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Kevinnnet schreefCOLONWie kan mij helpen?

Mijn zusje is binnenkort jarig en ze spaart Funko Pop! poppetjes. Welke site's kunnen jullie aanraden want voor een niet verzamelaar als ik vind ik de poppetjes soms wat aan de prijzige kant.

Ik heb al op Large.nl gekeken en op Themightycollector.nl, die site's werden me al aangeraden. Maar misschien weten jullie er nog. Misschien ook buitenlandse?
Ik vind het aanbod van de Large er goed, en ook vaak goede prijzen. Ook een pluspunt is dat hun klantenservice erg goed te bereiken is. Ik heb zelf ook al paar keer bij de Popshop van Haarlem online besteld, alleen zijn daar de verzendkosten redelijk hoog, maar ze hebben wel een goed aanbod van recente uitgaven.
Archonia.nl heeft er meestal ook nog wel wat op voorraad.
Over buitenlandse webshops hoor ik vaak goede dingen over Forbidden Planet en Popcultcha, alleen houd dan wel rekening met eventuele douanekosten die erbij kunnen komen. (die worden in rekening gebracht zodra je bestelling zelf boven de €22,- bedraagt geloof ik)

Veel succes en plezier met wat uitzoeken! :thumbs:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Voor de liefhebbers :) ....binnenkort komen er een paar erg mooie Disney Funko Pop figuurtjes van Beauty and the Beast aan ....

Afbeelding

bron : Inside the Magic
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek nu de Disney Funko Pop! Vinyls van Beauty and the Beast !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : Disney News ‏
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

BibiTotoLover schreefCOLON
Kevinnnet schreefCOLONWie kan mij helpen?

Mijn zusje is binnenkort jarig en ze spaart Funko Pop! poppetjes. Welke site's kunnen jullie aanraden want voor een niet verzamelaar als ik vind ik de poppetjes soms wat aan de prijzige kant.

Ik heb al op Large.nl gekeken en op Themightycollector.nl, die site's werden me al aangeraden. Maar misschien weten jullie er nog. Misschien ook buitenlandse?
Ik vind het aanbod van de Large er goed, en ook vaak goede prijzen. Ook een pluspunt is dat hun klantenservice erg goed te bereiken is. Ik heb zelf ook al paar keer bij de Popshop van Haarlem online besteld, alleen zijn daar de verzendkosten redelijk hoog, maar ze hebben wel een goed aanbod van recente uitgaven.
Archonia.nl heeft er meestal ook nog wel wat op voorraad.
Over buitenlandse webshops hoor ik vaak goede dingen over Forbidden Planet en Popcultcha, alleen houd dan wel rekening met eventuele douanekosten die erbij kunnen komen. (die worden in rekening gebracht zodra je bestelling zelf boven de €22,- bedraagt geloof ik)

Veel succes en plezier met wat uitzoeken! :thumbs:
Beetje late reactie; ik ga er vanuit dat je al een kado hebt gevonden. Maar misschien is dit ooit nog handig voor een volgende keer ;)
The mighty collector is inderdaad prima. Ik heb zelf ook al een paar keer besteld bij Gator. En verder heb je nog Zavvi, daar zie ik vaker afgeprijsde pop's op de website. Maar bij die laatste heb ik zelf nog nooit besteld, dus geen ervaringen mee.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar