Disney Funko Pop! Vinyls

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

kikker schreefCOLONBeetje late reactie; ik ga er vanuit dat je al een kado hebt gevonden. Maar misschien is dit ooit nog handig voor een volgende keer ;)
The mighty collector is inderdaad prima. Ik heb zelf ook al een paar keer besteld bij Gator. En verder heb je nog Zavvi, daar zie ik vaker afgeprijsde pop's op de website. Maar bij die laatste heb ik zelf nog nooit besteld, dus geen ervaringen mee.
Pas wel op met Zavvi. Ik zit in een Funko groep op Facebook en ik hoor continu slechte dingen over hun webshop. Goedkope Pops, zeker weten, maar vaak zit er een erg lange levertijg aan vast en wordt het meerdere malen vertraagd en als het eenmaal aankomt is het vaak ook beschadigd. Ik heb zelf geen ervaring met Zavvi, maar ik hoor er zoveel negatieve dingen over dat ik liever het zekere voor het onzekere neem, en bestel op de plaatsen die ik betrouwbaar vind. Gator is inderdaad ook een goede webshop. :yes:

Het zit wel een beetje te kriebelen om weer Pops te bestellen. Vind vooral de Pops van Bug's Life erg leuk!
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

BibiTotoLover schreefCOLON
Pas wel op met Zavvi. Ik zit in een Funko groep op Facebook en ik hoor continu slechte dingen over hun webshop. Goedkope Pops, zeker weten, maar vaak zit er een erg lange levertijg aan vast en wordt het meerdere malen vertraagd en als het eenmaal aankomt is het vaak ook beschadigd. Ik heb zelf geen ervaring met Zavvi, maar ik hoor er zoveel negatieve dingen over dat ik liever het zekere voor het onzekere neem, en bestel op de plaatsen die ik betrouwbaar vind. Gator is inderdaad ook een goede webshop. :yes:

Het zit wel een beetje te kriebelen om weer Pops te bestellen. Vind vooral de Pops van Bug's Life erg leuk!
Ah goed dat je dit deelt. Dan zal ik bij Zavvi ook maar niets bestellen, liever het zekere voor het onzekere inderdaad
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

kikker schreefCOLONAh goed dat je dit deelt. Dan zal ik bij Zavvi ook maar niets bestellen, liever het zekere voor het onzekere inderdaad
Ja, ik denk, ik waarschuw je maar voor de zekerheid. :thumbs:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Jammer dat ik dit nu pas lees. Ik heb dus een bestelling lopen bij zavvi. Eind november bestelling gedaan voor de kerst.
Artikel was op voorraad. Verwachte leverdatum .. 12-12-2016..
Het is nu 20 januari en heb nog steeds niks ontvangen. In december was het opeens uitverkocht maar voor de kerst nog leverbaar. Daarna niks meer gehoord en status staat nog steeds op 12-12 -2016 leverdatum.
Na meerdere keren contact oogenomen te hebben (bellen kan niet) heb ik eindelijk een reactie terug met excusses en de verwachte levering is nu opeens eind februari. Leverancier krijgt de schuld. Dat wordt dus een erg laat kerstkado.
Je kan de bestelling ook annueleren maar dan ben ik bang dat ik maanden op mijn geld moet wachten.

Dus mensen ... wees gewaarschuwd.
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Net Rapunzel besteld bij Large, hopelijk is ze er over 2 weken.

Heb ook slechte verhalen gehoord over Zavvi. Ze schijnen soms in de VS hun artikelen te bestellen en gelijk naar de klant te laten sturen, met als gevolg dat de klant ook nog invoerbelasting moet betalen.
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Marieke1978 schreefCOLONNet Rapunzel besteld bij Large, hopelijk is ze er over 2 weken.

Heb ook slechte verhalen gehoord over Zavvi. Ze schijnen soms in de VS hun artikelen te bestellen en gelijk naar de klant te laten sturen, met als gevolg dat de klant ook nog invoerbelasting moet betalen.
Jaa, dat laatste heb ik inderdaad ook gehoord! Echt asociaal vind ik dat. Hoop dat je Rapunzel snel binnen krijgt. De Large kan nog wel eens verrassen. Ik had toen de tijd Pocahontas en Meeko eerder binnen dat de verwachtingsdatum. :D

@Nance; Wat balen zeg! Ik hoop echt voor je dat je het pakje spoedig mag ontvangen!
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Jee, rapunzel is er! En een dag eerder dan beloofd. Ze is super cute.
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Marieke1978 schreefCOLONJee, rapunzel is er! En een dag eerder dan beloofd. Ze is super cute.
Super! :thumbs:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
RyanDuck
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017, 13:34

Bestaan deze in Beauty and the Beast?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

RyanDuck schreefCOLONBestaan deze in Beauty and the Beast?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ja, Large heeft al een paar oudere te koop. Ook kan je de nieuwe alvast reserveren, ook die van de live action film.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

RyanDuck schreefCOLONBestaan deze in Beauty and the Beast?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Zeer zeker wel:

Deze zijn er (onder andere) van de Beauty and the Beast animatiefilm:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze zijn er van de live action film:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: funko.com
Volg onze avonturen op instagram
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ik heb er weer paar besteld na een lange tijd. :D Zijn alleen niet allemaal Disney dit keer. :P
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Ik verwacht volgende maand de set met Stitch, Angel en Scrump.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

De Beauty and the Beast Live action Funko pop! zijn ook te koop in de Disneystore: klik hier

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: funko.com
Volg onze avonturen op instagram
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Dus deze twee komen eraan... ben er al helemaal verliefd op! ;)
AfbeeldingAfbeelding

Deze vind ik ook eg schattig, maar helaas een Hot Topic exclusive, dus weet niet hoe 'makkelijk' het gaat zijn om aan haar te komen..
Afbeelding
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar