Ruil-, vraag- of koophoekje

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Heb je leuke Disney spulletjes die je wilt verkopen, of zoek je net dat ene beeldje wat nergens meer te krijgen is? Hier kan je je oproepje plaatsen! Ook om te vragen of iemand iets voor je mee wil nemen uit Disneyland Parijs.
EsmeeNijst
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2019, 16:08

Ik heb een bedel van pandora, echter is deze gebroken. Omdat het een park exclusive is kan deze alleen geruild worden in een van de parken. Is iemand bereid (voorkeur regio eindhoven) dit te doen? Er zit nog garantie op
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

EsmeeNijst schreefCOLONIk heb een bedel van pandora, echter is deze gebroken. Omdat het een park exclusive is kan deze alleen geruild worden in een van de parken. Is iemand bereid (voorkeur regio eindhoven) dit te doen? Er zit nog garantie op
Wij gaan eind mei naar disney. Wil het wel voor je doen maar woon in regio utrecht

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
EsmeeNijst
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2019, 16:08

Dat is een beetje te ver helaas
Simbanala1976
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2019, 13:37

Is er iemand die voor mij de 4 mei Simba pin kan bemachtigen? Dit zou mijn 1ste pin zijn.
Lejow
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2019, 15:25

We hebben een pet gekocht die helaas te klein blijkt te zijn. Hij is dus nog nieuw. Jammer genoeg hebben we de bon niet meer.
Is er iemand die de grotere pet zou willen kopen en dan ruilen voor onze kleinere?

Afbeelding

Afbeelding

Lukt ruilen niet wil ik de pet verkopen voor €20
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Is er hier iemand die de Funko pop van Mufasa zoekt? Wij hebben hem te koop, nieuw in de doos
Afbeelding
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Iemand interesse in een Mary Poppins kussens? Nog niet gebruikt. Origineel prijskaartje hangt er zelfs nog aan. Aangekocht in de Primark voor €7 , vraag er nog €5 voor plus verzendkosten (voor de koper) of kan afgehaald worden te Deurne (België)

Afbeelding

Afbeelding
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Er was laatst iemand die zocht naar Disney videobanden. Bij het opruimen ben ik er een aantal tegen gekomen. De hoezen zijn in slechte staat en verkleurd, maar om een verzameling compleet te maken misschien wel leuk? Als iemand interesse heeft hoor ik het graag, anders gaan ze weg.

Ik heb
  • Belle en het Beest
  • Aladdin
  • Oliver & Co
  • promo versie van Sneeuwwitje
Allemaal in het Nederlands gesproken
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Naast de videobanden hebben we ook wat Disney DVD's die weg mogen. Misschien kan het iemands verzameling compleet maken?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Olla! Is er misschien iemand die de Pirates en Haunted Mansion boeken voor me mee wil nemen?
SarinaVH
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2018, 06:05

Ik ben opzoek nr de Dumbo met bewegende oren. Blijkbaar verkopen ze hem niet meer in Disney. Wie kan me helpen?
SarinaVH
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2018, 06:05

Ik heb verschillende Minnie mouse kleding te koop maatje 56 tem 68. Zit ook enkel Marie of Tinkerbell bij. Bij interesse mag je mij een berichtje doen! Dan stuur ol foto’s en prijzen erbij. Alles zit in een afgesloten dols momenteel en alles is rookvrij. Liefst via Facebook contacteren voor gemak van foto’s te sturen. Sarina Cardeynaels Vanherle op Facebook
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Ik heb een nieuw, ongebruikt fleece deken van Mulan te koop
€8,00 plus verzendkosten voor de koper, of mag eventueel ook opgehaald worden te Deurne (Belgie)
Komt van een rookvrij apartement.

Betalen liefst via Paypal ,tenzij afhalen , dan mag ook cash betaald worden.

Afbeelding
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Jazzy92
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2019, 14:23

Iemand die de HALLOWEENoortjes kan meebrengen?
Het zou om 3 stuks gaan. De paarse met groene strik, de oranje met pompoensteeltje en de zwarte met gekleurde versiering. Wie o wie kan men collectie aanvullen?
Liefst regio Antwerpen

Echt 100x bedankt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar