D23 membership

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MissBeats
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2017, 18:06

Even een vraagje, heb al even gezocht maar kan hier niet onmiddellijk een topic over vinden.
Ik overweeg momenteel om lid te worden van D23 (gold member) maar kan hier eigenlijk weinig concrete info over vinden.
Zijn er hier mensen die momenteel lid zijn of lid zijn geweest en hier iets over willen vertellen? Bv lidgeld, magazines, voordelen en kortingen, ...
Ikzelf vond de prijs van $99/jaar terug op de website maar deze telde enkel voor US inwoners, hoe zit dat met Europa? En ik zag vandaag op Facebook dat iemand die in 2017 lid is geworden op zijn lidkaart 3j heeft staan en ondertussen ook al meerdere jaarlijkse cadeaus heeft ontvangen, allemaal door 1x lidgeld te betalen. Nog mensen die deze ervaring hebben?
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Ik ben geen lid.
Maar in de faq staan heel veel dingen uitgelegd: https://d23.com/help/
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Denk dat het echt alleen kan en nut heeft als je in de VS woont...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissBeats
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2017, 18:06

Er zijn ook mensen in Belgie die hiervan lid zijn. Ikzelf heb zelfs deze week de jaarlijke gift van D23 van iemand overgekocht dus het is mogelijk.
Ik heb de FAQ van de link hierboven zelf al nagelezen gehad maar er staat heel weinig concrete info in, zeker over de mogelijke kortingen en voordelen binnen Europa/Disneyland.
Daarom was ik benieuwd naar de persoonlijke ervaringen van mensen hier.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

In feite heb je als Europeaan enkel het magazine ieder kwartaal en het jaarcadeau als lid van D23. Voordelen zijn in principe gericht op Amerika, dus als je niet naar Amerika gaat heb je verder eigenlijk geen echte voordelen.
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Ik vind het wel duidelijk.

Je betaalt per jaar en dan krijg je 4x een magazine en een gift. Daar komen verzend en importkosten nog bij.
Europa kon een tijdje niet mee doen, maar inmiddels weer wel.
Je moet handmatig verlengen.
Geen korting op de parken
Wel eerder en/of met korting kaarten bestellen voor events, waaronder D23
En jep, bijna (zo niet) alle events zijn in Californië.

Dus Prins Adam heeft in mijn ogen wel gelijk. Of je moet je vakantie rondom zo’n event plannen.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Ben enkele jaren geleden hier van lid geweest. En inderdaad , is leuk om 4x per jaar het magazine te krijgen en een D23 membership gift. Maar bestellen met kortingen gaat enkel op de USA site van Shopdisney en ook dikwijls enkel op de artikelen die als D23 staan aangegeven dacht ik (of er waren aparte dingen die je als D23 lid kon kopen, ben niet zeker meer) anyways, met de hoge bedragen aan verzenden en importkosten vond ik het op de duur niet meer waard om hiervoor nog te blijven betalen. De enige reden waarom ik het nu toch nog zou opnieuw doen is om in pre-sale tickets te kopen voor D23 events. Maar daarvoor moet je dan natuurlijk ook altijd helemaal naar de VS voor gaan. Dus aan jou de keuze of je het al dan niet de moeite waard vindt. :)
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Ik ben lid van D23.
Voordelen: eens in de zoveel tijd mogelijkheid tot een limited edition product te kopen. Verder vier maal per jaar het magazine.
In Europa kun je er verder niets mee helaas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar