Disney werkt samen met Lego

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONDeze Lego Vaiana set is nu te koop: klik hier

Afbeelding

Ik zag het laatst in de winkel, super leuke sets, zeker de zeilboot :) wilde bijna de set kopen maar dacht toen van spelen gaat er niet meer van komen helaas :lol: was ik soms nog maar 10 ofzo hahaha nee grapje ben blij dat ik jong volwassenen ben, lekker auto rijden is ook leuk en zeker tune als je net je eerste auto hebt gekocht 8-) oke dat laatste was even off topic.. :roll:
Gefeliciteerd met je nieuwe auto.

Wij hebben wel alle disney prinsessensets. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dankjewel :D

leuk hoor! Als ik (later) een dochtertje krijg ga ik ook dat kopen voor der hihi
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tona Theodora schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLON
Gefeliciteerd met je nieuwe auto.

Wij hebben wel alle disney prinsessensets. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dankjewel :D

leuk hoor! Als ik (later) een dochtertje krijg ga ik ook dat kopen voor der hihi
Houd een kast vrij er voor. Dat is mijn enige tip voor je. Het is zo verslavend.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

haha dankjewel voor de tip! :)
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Grootste en duurste lego set ooit aangekondigd en het is de millenium falcon ultimate collectors 2. Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

LEGO Designers Show Off 2017 UCS Millennium Falcon 75192

Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

disneyzot schreefCOLONGrootste en duurste lego set ooit aangekondigd en het is de millenium falcon ultimate collectors 2. Afbeelding
Jammer van de prijs, anders zou ik hem graag aanschaffen, maar deze €849 is voor mij teveel.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Stijneke schreefCOLON
disneyzot schreefCOLONGrootste en duurste lego set ooit aangekondigd en het is de millenium falcon ultimate collectors 2. Afbeelding
Jammer van de prijs, anders zou ik hem graag aanschaffen, maar deze €849 is voor mij teveel.
Ja de eerste millenium falcon ultimate collectors serie was 450 euro en toen die uitverkocht was ging hij voir 6000 euro op 2dehandssites,met deze zal het waarschijnlijk ook wel zo een vaart lopen wat niet wegneemt dat dit nog altijd peperduur is voor een gewone legoset ,je kan er al een samsung s8 mee kopen.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Als ik mocht kiezen tussen een Samsung s8 of deze Falcon...... dan ging ik voor de Falcon! Gelukkig hoef ik niet te kiezen: ik vind ze beide te duur.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lars1978 schreefCOLONAls ik mocht kiezen tussen een Samsung s8 of deze Falcon...... dan ging ik voor de Falcon! Gelukkig hoef ik niet te kiezen: ik vind ze beide te duur.
:lol:
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

BB-8 - LEGO Star Wars - 75187 Product Animations

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

LEGO Star Wars 75192 UCS Millennium Falcon morgen verkrijgbaar voor LEGO VIP leden

Afbeelding

Het is zover, de LEGO Star Wars 75192 UCS Millennium Falcon is vanaf morgen verkrijgbaar voor LEGO VIP leden. Mocht je een geldboom in je achtertuin hebben staan dan is dit een mooi moment om hem kaal te plukken. Een extra hypotheek kan ook helpen ;) Het blijkt dat de sets in de LEGO Stores niet overal voldoende op voorraad is, meer daarover hieronder.

Over de set hoeven we je niet zoveel te vertellen. De meeste fans zullen de foto’s inmiddels tot in de details hebben bekeken en waarschijnlijk al een plekje hebben vrijgemaakt in huis waar de set straks mag gaan pronken.

lees meer op : http://www.bouwsteentjes.info/lego-star ... -lego-vip/
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

LEGO Ultimate Collectors Series Millennium Falcon (2017) Review!

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

LEGO BrickHeadz Finn en Captain Phasma opgedoken

Afbeelding

Via LEGO Shop@Home zijn twee nieuwe LEGO BrickHeadz opgedoken. We hebben het over de LEGO Star Wars BrickHeadz van Finn en Captain Phasma, en die blijken sneller beschikbaar te zijn dat je wellicht zou denken.

De beide BrickHeadz mogen zich aansluiten in het rijtje van exclusieve LEGO BrickHeadz sets die voor de particulier te krijgen zijn. De reden dat ze exclusief zijn heeft met een aantal factoren te maken.

Lees meer op : http://www.bouwsteentjes.info/lego-bric ... opgedoken/
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lego voor kleine prinsesjes

Afgelopen weekend hebben we de sinterklaaskadootjes getest. Mijn prinsesjes waren goed verwend, ze kregen, Anna en Elsa's bevroren speeltuin, Anna's sneeuwavontuur en Ariel en de toverspreuk.

Anna en Elsa's bevroren speeltuin

De verpakking vertelt ons dat dit een Junior set is, geschikt voor kinderen van 4 tot 7 jaar. De Junior sets zijn te herkennen aan de rode verpakkingen en het leek ons een zeer geschikte set voor onze prinses van 6.

Afbeelding

Wat zegt Lego?
"Verzin allerlei spelletjes in de magische winterspeeltuin met Anna en Elsa uit LEGO Juniors Disney Frozen. De set bestaat uit een eenvoudig te bouwen ijspaleis met glijbaan, bank en tafel, skihelling, draaibare fontein, sneeuwballenkatapult en een schatkist die open kan met verborgen ijskristallen. LEGO Juniors sets bieden een passende bouw- en speelervaring voor kinderen van 4-7 jaar. Inclusief twee minipoppetjes en een jong ijsbeertje."

Afbeelding

Mijn kleine prinses ging er snel van door met de set en met een paar minuten had ze hem in elkaar. Op een klein staafje na waar we haar mee moesten helpen, heeft ze hem dus zelf kunnen bouwen. Ze begon gelijk te spelen er mee, want Anna en Elsa waren meegeleverd met de set. Wat een lol had ze met de katapult en de glijbaan. Wat ons betreft is deze set goed gekeurd. Het is precies wat het ons had beloofd.

De set is onder andere te koop bij bol.com

Ariel en de toverspreuk

Afbeelding

Terwijl mijn kleine prinses wegliep met de juniorset, ging mijn grote prinses aan het werk met de Ariel set. Ariel is één van de favoriete prinsessen van mijn grote prinses, deze set stond dan ook al een tijdje op haar verlanglijstje. Het is een normale set, voor kindjes van 5 tot 12 jaar en op de achterkant van het doosje zagen we dat er leuke mogelijkheden zijn met de set.

Afbeelding

Wat zegt Lego?
Schuif de glazen deur open en betreed de grot van Disney Princess Ariël. Zwem naar de grot van Ursula en zet Ariël op het draaibare voetstuk zodat ze benen kan krijgen. Deze eenvoudig te bouwen set is ideaal voor jonge fans van Disney's 'De kleine zeemeermin': speel er al je favoriete scènes mee na of bedenk zelf nieuwe avonturen. Inclusief twee minipoppetjes plus een figuur van Botje.

Afbeelding

Mijn grote prinses had de set snel in elkaar en ontdekte allemaal leuke functionaliteiten. Een schuifdeurtje en een draaideurtje. De poppetjes zagen er leuk uit, hoewel Ursula zichtbaar wat gewicht kwijt was geraakt ergens tussen film en productie van deze legoset. Mijn grote prinses kon geen genoeg krijgen om er mee te spelen. Deze set is door mijn grote prinses ook goed gekeurd echter met een kanttekening, de staart verwisselen voor de benen, dat gaat niet zo makkelijk als in de film, aldus mijn prinses.

Afbeelding

Deze set is ook te koop bij bol.com

Anna's sneeuwavontuur

Mijn kleine prinses is dol op Anna, deze lego set kon dan ook niet ontbreken. Hoewel het geen junior set is, wat we normaal wel voor haar kopen, leek het ons geen probleem voor haar om deze set ook in elkaar te kunnen zetten. Indicatieleeftijd voor deze set is 5-12 jaar.

Afbeelding

Wat zegt Lego?
Beleef de wereld van Disney‘s Frozen en ga met Anna op reis om haar zus te bezoeken. Met de voederplek voor het paard en een kampvuur om warme chocola te maken, zijn die twee overal op voorbereid. De slaaphut kan worden geopend om naar binnen te kunnen kijken. Inclusief Anna mini-poppetje plus haar paard.

Afbeelding

Er zit een paard bij, dat was al een plus puntje voor mijn kleine prinses. Zonder moeite zet ze deze set in elkaar. Het dakje kan er af, dat is een leuke functionaliteit. Kleine prinses vond de set geslaagd. Ze vond hem zelfs zo leuk dat we er een Frozen kerstdecoratie van gemaakt hebben. Momenteel staat deze set te pronken op onze kast.

Afbeelding

(Alleen Anna en het paard zitten in deze set, Elsa, Olaf, Christof en Sven komen uit andere Lego setjes)

De set zal binnenkort uit de handel gehaald worden, maar bij bol.com is deze nog te koop.

Verlanglijstje

Afbeelding

Zoals je hier kunt zien hebben we al een uitgebreide collectie Lego Disney thuis liggen, er is echter nog 1 set die hoog op ons verlanglijstje staat. Elsa's Magische ijspaleis.

Afbeelding

Wat zegt Lego?
Rijd met de slee van Disney's Anna naar het ijspaleis en help Elsa haar krachten te gebruiken om de deuren te openen: de schuifbrug ligt klaar voor haar officiële aankomst in het kasteel. Geniet van thee en taartjes in de grote hal en laat de magische trap tevoorschijn komen zodat ze de slaapkamer op de eerste verdieping kan gaan bekijken. Ze kan ook naar buiten gaan via de glijbaan en het sneeuwfort bezoeken, waar Olaf, Marshmallow en de Snowgies staan te wachten! Inclusief minifiguren van Elsa met haar cape van glanzende stof en Anna, plus Olaf, Marshmallow en vier Snowgies.

Wij gaan hem vast bestellen bij bol.com. Wie weet komen we er nog op terug. Afbeelding

Voor andere leuke Lego Disney setjes, kijk hier

Bron: Lego.com en Bol.com
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

5 Lego-sets voor jonge Marvel, Star Wars en Disney-fans

shopDisney heeft een enorme selectie Disney-, Pixar-, Star Wars-, Marvel- en Disney Parks-merchandise en er worden elke dag nieuwe items toegevoegd. We hebben een paar van de heetste items verzameld die zojuist in de Disney Store zijn aangekomen en deze 5 LEGO-speelsets op basis van Marvel, Star Wars en Disney-personages zijn perfect voor die jonge fans.


1. Mighty Micros: Thor vs. Loki Playset

Afbeelding

Maak je op voor een kleine beetje rivaliteit met deze Thor vs. Loki Playset ($ 14,95). De gebroeders Asgard komen met hun Mighty Micro-voertuigen voor een aantal avonturen op hoge snelheid.

klik hier

2. Rhino Face-off By The Mine - Black panther

Afbeelding

Red Wakanda met deze Black Panther Rhino Face-off By the Mine Playset ($ 26,95). Black Panther's body guard Okoye strijd tegen Killmonger op de rug van de machtige neushoorn, compleet met stud shooters.

klik hier

3. Millennium Falcon Microfighter Playset

Afbeelding

Neem het op tegen de Eerste Orde met deze Millennium Falcon Microfighters Playset ($ 14,95). De machtige Chewbacca en het iconische ruimteschip zorgen voor een aantal niet-alledaagse avonturen.

klik hier

4. Belle’s Tea Party LEGO Duplo Playset

Afbeelding

Voer het verhaal opnieuw uit, Tijdenlang verhaald , met deze Belle's Tea Party Playset ($ 26,95). Belle, Mevr Tuit, Barstje en Pendule zullen uw gast zijn bij het recreëren van uw favoriete scènes.

klik hier

5. Elsa’s Market Adventure Playset

Afbeelding

Verken Arendelle's markt met Elsa's Market Adventure Playset ($ 26,95). Elsa en Olaf zijn in de winkel voor een sneeuwvlaag aan plezier.

klik hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar