Alle Pins per maand en de Events van Disneyland Paris

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ow Laura, had niet direct door dat we dan toch veel geluk gehad hebben. (hebben op onze eerste dag veel pech(kamer niet klaar en zo))
Speciaal ervoor gaan, zie ik echt niet zitten.

Ik was eigenlijk vrij verbaasd toen we aan Pueblo toe kwamen, het zat er vol mensen vol met mappen met pins. (ook de 12e zat er iemand aan de tafeltjes bij Fantasia Garden met pins)
Wist eigenlijk niet goed wat ik ervan moest denken en hoe deze mensen benaderen (sorry raar verwoord) want ik ben de Franse taal ook niet zo heel goed machtig. Dus wist ook niet of ze die pins verkochten of dat het was om te ruilen.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

In het park en binnen de grenzen van het Disney terrein, village hotels maar ook parkeerplaats en zo mag je officiëel geen pins. Wegkopen. Dus als je mensen met een koord om ziet of met tassen ziet zitten is dat officiele om te ruilen. Het kan echter zijn dat vooral bepaalde die hard Franse traders vrij snel overstappen ekum verkopen of je vele te veel vragen voor een niet zo bijzondere pin. Als er bij die dag een zeer goede pin uit is gekomen zoals bv de Castle serie pin vragen ze vrij makkelijk allee die pin om te ruilen met de pin die jij leuk vind of dat nu een qua waarde eerlijke ruil is of niet. Altijd beetje opletten. Als je denk nee dit is niet mogelijk dan gewoon bedanken en door gaan. Op de release dagen zijn er vaak genoeg ook Nederlanders of Belgen waar je hulp aan kan vragen mocht je ooit nog ene x op een release dag of op een pin night in Parijs zijn. Iedereen helpt je over het algemeen graag met je vragen en evt meekijken of een ruil gelijkwaardig is.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Zijn de pins van deze maand al bekend gemaakt?
In het park kom ik alleen die van april tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Gevonden Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Als ik al die pins zie, denk ik; gauw weer eens een keertje terug naar Disneyland Parijs om daar het één en ander uit te zoeken. :roll:
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Gescoord Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Onwijs leuk MagicMama, had hem ook wel graag willen hebben.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Dat had ik eerder moeten weten. Loop straks die kant nog even voor je op

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh echt? Je bent een schat!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

@Laura. Gelukt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Lief!!! Heb je PB gestuurd

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ik vroeg me af hoe zo'n pin event er aan toe gaat.
Als je een van de specialere pins wilt (vb my cat), waar moet je dan zijn? Ga je dan gewoon naar de outpost aanschuiven tot het aan jou is? Is er een maximum dat je mag kopen, ...
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Je moet voor 8 uur klaar staan bij de poort direct na de tassencontrole. Als die open gaat moet je als een gek met de rest mee hollen naar kassa 12 voortaan, deze zit helemaal links onder disneyland hotel. Daar sta je in de rij en moet je wachten tot ze de polsbandjes uit gaan delen. Tevens krijg je stempel op je hand. In combinatie van deze stempel en polsbandje heb je recht op het kopen van de gelimiteerde pins die dag uit komen. Van elke gelimiteerde pin die die dag uit komt in de pueblo mag je er twee per persoon kopen met bandje. Ze delen meerdere kleuren bandjes uit. Ze beginnen met 1 kleur tot die op is. Per kleur zijn er 50 of 100 bandje dat weet ik even niet uit hoofd. Als alle bandjes op zijn delen ze last change bandjes uit. Die zijn over algemeen goud kleurig en voorzien van een met stift geschreven nummer. Die mensen hebben recht om als er nog pins over zijn nadat alle overige mensen hun pins hebben gekocht de laatste overgebleven pins te kopen. Soms 2 per persoon per pin soms 1 pin per persoon van elk. Die mensen worden op nummervolgorde opgeroepen. De pins zijn vanaf 10 uur te koop in de pueblo. Als je recht heb om gebruik te maken van de extra magische uren kan je na verkrijgen van je polsband het park in en meld je je rond 10 bij de pueblo. Anders moet je buiten de poort wachten tot je park in mag. Je hoeft niet te rennen naar de pueblo! Daar sluit je aan bij de groep van jou kleur en wacht je tot je aan de beurt bent, dit kan redelijk snel gaan maar kan ook uren duren. Vorig jaar ruim 2,5 uur in de rij gestaan omdat kassa’s verkeerd geprogrameerd waren en alles met de hand overrulled moest worden door supervisor, of ze hebben maar 1 of 2 kassa’s in gebruik ipv 3 of 4. Geduld....

Als je heel veel mazzel hebt zijn er a middags nog pins te koop maar dat is afgelopen maanden maar 2 x voor gekomen. Voor de rest zijn de pins meteen uitverkocht.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Wow, dat klinkt vrij heftig.
Bedankt voor de uitleg Calimero.
Het leek me leuk voor eens mee te doen, maar nu twijfel ik toch een beetje :-)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De pins voor juniAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar