Disney Media Nieuws

Alles over Disney games, Disney Musicals, Disney On Ice, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneybaas stapt op als Trump-adviseur

Afbeelding

De baas van Walt Disney trekt zich terug uit een adviescommissie voor de Amerikaanse president. Dat heeft topman Bob Iger donderdagnacht zelf bekend gemaakt op Twitter. Aanleiding is de beslissing van Donald Trump om de Verenigde Staten niet meer deel te laten nemen aan een internationaal klimaatakkoord.

‘Uit principe ben ik opgestapt uit de presidentiële adviesraad vanwege het terugtrekken uit het Klimaatakkoord van Parijs’, zo schreef Iger op Twitter. De Disney-baas is een Democraat en had al veel kritiek gekregen omdat hij deel uitmaakte van het adviesclubje vol zakenmannen.

lees meer op : http://www.ad.nl/show/disneybaas-stapt- ... ~a9197482/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney UK doet mee aan de Pride in London

Afbeelding

Disney UK kondigde op twitter aan dat ze voor de eerste keer zullen meedoen aan de Pride in London
. Deze parade vind plaats op 8 Juli tijdens het Pride Festival . En staat in het teken van de Holebi .


Het is voor vele geen verassing dat Disney zich laat zien in dit evenement .
Disney laat al jaren zien dat ze voorstander zijn aan gelijke kansen voor iedereen en verdraagzaamheid .
En dat ze een hart hebben voor de Holebi .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Toy Story komt naar de Apple Watch !!!



Al sinds de start van de Apple Watch .
Is het mogelijk om het uur aan te geven met Mickey en Minnie Mouse .
En binnenkort komen er nog een paar bekende Disney/Pixar namen bij .


Tijdens het Apple event werd namelijk aangekondigd dat Woody, Buzz en Jessie binnenkort op het schermpje komen .
Iedere keer wanneer je het uur bekijkt . Zal je volgens Apple getrakteerd worden op een klein filmpje .
En dit zal natuurlijk zorgen voor de nodige plezier .
Fans van Toy Story zullen wel nog tot September moeten wachten voor dat ze de speelgoed helden ook op hun horloge hebben .
Naast dit komen er ook nog enkele andere handige nieuwtjes naar de IOS van Apple .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney en Square komen samen in Kingdom Hearts 3 - Trailer



Square Enix heeft de E3-trailer van Kingdom Hearts 3 uitgegeven, die je hieronder kunt bekijken.

In de Japans ingesproken trailer zijn nieuwe beelden van de langverwachte actie-rpg die Disney- en Square-franchises combineert te zien. Zo zijn er nieuwe omgevingen en vijanden te zien, alsmede flink wat gevechten.

lees meer op : http://www.insidegamer.nl/nieuws/128178 ... -3-trailer
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44



Er is een nieuw patent aangevraagd door Disney voor audio-animatronics. Deze audio-animatronics zullen sensoren hebben, waardoor ze weten wanneer een gast nabij is en ook de geluidsband ('stem') zal hier op afgestemd worden. De audio-animatronics zullen ook op commando lachen of knipogen voor een leuke foto-gelegenheid.

het nieuws dat Disney enkele character meets wil veranderen door robots die reageren op de gast lijkt dus niet meer zo ver weg te zijn! :sorc:

Ik denk dat we naar alle waarschijnlijkheid misschien wel zo een interactie zullen krijgen met een audio-animatronic yoda! Hoe cool zou dat zijn?!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

kijk echt uit naar die nieuwe kingdom hearts game! helaas nog geen PS4 :(
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Radio Disney verlaat laatste analoge frequentie

Afbeelding

Radio Disney heeft vrijdag haar allerlaatste analoge frequentie in de Verenigde Staten verlaten. Met het stopzetten van de uitzendingen via de middengolf in Los Angeles is de Top 40-zender voor kinderen uitsluitend nog digitaal te ontvangen.

In augustus 2014 werd bekend dat Radio Disney bijna al haar analoge radiofrequenties in de Verenigde Staten ging verkopen.
Het ging in totaal om 23 radiostations. Alleen in Los Angeles zou Radio Disney haar analoge etherfrequentie (1110 AM, KDIS) behouden.

lees meer op : http://radio.nl/813628/vs-radio-disney- ... frequentie
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Spraakvermogen terug door Disney: in gesprek met autistische Ebel - RTL LATE NIGHT



De Oscarwinnende documentaire ‘Life, Animated’ vertelt het verhaal van de Amerikaanse Owen die als peuter plotseling wordt geveld door autisme. De enige manier waarop hij kan communiceren met de buitenwereld is via Disney-taal.

De Nederlandse Ebel is hetzelfde overkomen. Zijn moeder Willemien is blij om te zien dat ze niet de enige zijn, maar ook gefrustreerd dat niemand deze methode serieus neemt.

bron : RTL Late Night
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Omdat TWDC een deal heeft met Hanson robotics besloot ik om deze video's te posten. AI waarbij robot eigen gedachten heeft en gevoelens kan uiten. Dit maakt me een beetje bang, maar andere kant ook zeer enthousiast over de toekomst!


filmpje van TWDC
Laatst gewijzigd door 1 op Japperboy, in totaal 16 keer gewijzigd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wow dit vindt ik wel cool :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONWow dit vindt ik wel cool :)
Het enge is wel dat dit niet een persoon is die deze robot bestuurt of actrice die spreekt voor de robot, maar dat deze robot echt reageert op basis van programmatie, menselijke interactie en van wat ze geleerd heeft op het internet :shock:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Design Challenge



Disney daagt jonge modeontwerpers uit voor een uniek avontuur .
In de YouTube serie 'Disney Design Challenge' krijgen de modeontwerpers de opdracht om zelf een kleding lijn te ontwerpen .
En dit helemaal in het thema van Frozen .


De gelukkige winnaar of winnares gaat naar huis met een studie beurs voor de mode academy .
En ziet zijn/haar collectie in de winkelrekken verschijnen . Ben jij benieuwd wie gaat winnen ?
Kijk dan vanaf vandaag naar de Disney Design Challenge .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Japperboy schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONWow dit vindt ik wel cool :)
Het enge is wel dat dit niet een persoon is die deze robot bestuurt of actrice die spreekt voor de robot, maar dat deze robot echt reageert op basis van programmaatje, menselijke interactie en van wat ze geleerd heeft op het internet :shock:
Ja weet ik hahaha :yes:
En oke ...het is een beetje eng ....Maar ook zo ontzettend cool :yes:
Doet me denken aan de 'Bicentennial Man' een film die ik ontzettend gaaf vond .



En het is Touchstone Pictures hahahah ..Dus ook een beetje Disney
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONWow dit vindt ik wel cool :)
Het enge is wel dat dit niet een persoon is die deze robot bestuurt of actrice die spreekt voor de robot, maar dat deze robot echt reageert op basis van programmaatje, menselijke interactie en van wat ze geleerd heeft op het internet :shock:
Ja weet ik hahaha :yes:
En oke ...het is een beetje eng ....Maar ook zo ontzettend cool :yes:
Doet me denken aan de 'Bicentennial Man' een film die ik ontzettend gaaf vond .



En het is Touchstone Pictures hahahah ..Dus ook een beetje Disney
Voor entertainment zoals in de Disney-parken vind ik het allemaal best dat animatronics een upgrade krijgen dat ze echt kunnen reageren op de gasten.maar robots die op termijn net als mensen ronddwalen, steeds slimmer en slimmer worden en nu in bepaalde filmpjes al praten over het overnemen van de wereld... is een zeer enge gedachte. :|
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als ze de wereld gaan overnemen vind ik het ook wel eng hahaha :shock:

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar