Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Marieke1978 schreefCOLONVorige week mijn auto naar de garage gebracht voor een vakantiecheck, aangezien we 4 juli weer richting Disney gaan. Helaas te horen gekregen dat de auto die reis waarschijnlijk niet zou overleven en de kans groot zou zijn dat we dus onderweg zouden stranden. De versnellingsbak is versleten (ik wist dat dat er aan zat te komen, maar omdat hij ook nog eens erg is gaan lekken, is het een stuk sneller gegaan dan verwacht.
Daarom de afgelopen dagen maar Marktplaats afgestruind voor een ander autootje. Gister een proefrit gemaakt en deze ook gekocht. Morgen mag ik hem ophalen en dan hopelijk zonder problemen naar Disney. Ik heb een donkergrijze Ford Fiesta uit 2005 gekocht.
Ow, dat is niet niks. Zeker een heel ander soort van aankoop. Maar, zo wel weer veilig op weg. Veel plezier er mee.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2017, 22:34

Ik heb een paar weken geleden deze pop gekocht op e-bay:
Afbeelding
♥ Luister met je hart ♥
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Marieke1978 schreefCOLONVorige week mijn auto naar de garage gebracht voor een vakantiecheck, aangezien we 4 juli weer richting Disney gaan. Helaas te horen gekregen dat de auto die reis waarschijnlijk niet zou overleven en de kans groot zou zijn dat we dus onderweg zouden stranden. De versnellingsbak is versleten (ik wist dat dat er aan zat te komen, maar omdat hij ook nog eens erg is gaan lekken, is het een stuk sneller gegaan dan verwacht.
Daarom de afgelopen dagen maar Marktplaats afgestruind voor een ander autootje. Gister een proefrit gemaakt en deze ook gekocht. Morgen mag ik hem ophalen en dan hopelijk zonder problemen naar Disney. Ik heb een donkergrijze Ford Fiesta uit 2005 gekocht.
Ow, dat is niet niks. Zeker een heel ander soort van aankoop. Maar, zo wel weer veilig op weg. Veel plezier er mee.
Dank je wel.
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Mijn buit van de Disney Cruise. Natuurlijk weer veels te veel gekochtAfbeelding


Afbeelding
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Michelle schreefCOLONMijn buit van de Disney Cruise. Natuurlijk weer veels te veel gekochtAfbeelding


Afbeelding
Waar heb je de handtekeningen op laten zetten? Het ziet er leuk uit!
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

olafLover schreefCOLON
Michelle schreefCOLONMijn buit van de Disney Cruise. Natuurlijk weer veels te veel gekochtAfbeelding
Waar heb je de handtekeningen op laten zetten? Het ziet er leuk uit!

Op een t-shirtje. De witte stift is er alleen iets meer ingetrokken dan de gouden stift, maar vond het er alsnog wel leuk uitzien op een zwart t-shirt.


Afbeelding
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mooi zeg Michelle. Wat een leuk idee ook. Wit en goud op zwart.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Dankje! Ik heb eerst een tijd zitten twijfelen of ik voor een wit t-shirt moest gaan met verschillende kleuren stiften, maar dit leek me uiteindelijk toch mooier. De witte stift trok wel erg in het shirt, dus had eigenlijk wel verwacht dat dat er iets meer uit zou springen. Maar uiteindelijk toch erg blij met het resultaat :thumbs:
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Had je speciale stof stiften? Ik had in Aulani dit laten maken
Afbeelding
Is een kussensloop voor een sierkussentje. Maar de begeleiders wilden echt steeds een sharpie geven om mee te tekenen omdat mijn stofstift wat dun was om vast te houden, moest dus echt op blijven letten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Edding heeft speciale stiften voor textiel die wat breder zijn, maar toch een mooie punt hebben. Die hadden wij. Zal thuis even kijken welk nummer.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLONEdding heeft speciale stiften voor textiel die wat breder zijn, maar toch een mooie punt hebben. Die hadden wij. Zal thuis even kijken welk nummer.
Ja, daar had ik bij nader inzien toch voor moeten gaan, was wel Edding, maar de dunne, wilde in een winkel klaar zijn vrees ik ;) (hadden toen ook meteen de pennen voor het gastenboek gekocht)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ja, er zijn zoveel verschillende soorten.

Sharpies zijn ook goed te doen heb ik gemerkt. Maar ik heb ze nog niet op textiel uitgeprobeerd.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Zojuist deze slippers en sandalen voor de meiden besteld <3

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

olafLover schreefCOLONHad je speciale stof stiften? Ik had in Aulani dit laten maken
Afbeelding
Is een kussensloop voor een sierkussentje. Maar de begeleiders wilden echt steeds een sharpie geven om mee te tekenen omdat mijn stofstift wat dun was om vast te houden, moest dus echt op blijven letten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had deze stiften. Ik wist dat characters liever wat dikkere stiften hadden om vast te houden dus had al voor de dikste variant die ik kon vinden gekozen. Het is niet echt een speciale textielstift want die kon ik zo gauw nergens vinden. Er staat wel op dat ze waterproof zijn op de meeste ondergronden, maar weet ook niet zeker of ze dat zijn op textiel. Ik ga het shirt voor de zekerheid gewoon in een lijstje doen om op te hangen.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ok, na anderhalve zomer zijn de sandalen van beide meiden toch echt wel op. Ik kwam deze tegen en kon ze niet laten liggen.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar