Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONWie spaart er ook de movie moments van de plus?

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Helaas niet, geen plus in de buurt. :(
Wij ook niet, maar mijn ouders gelukkig wel :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONWie spaart er ook de movie moments van de plus?

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Helaas niet, geen plus in de buurt. :(
Wij ook niet, maar mijn ouders gelukkig wel :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bofkont
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

hmmm, Plus heeft wel een winkel midden in de stad, als ik online bestel, zouden ze dat dan afleveren? eens kijken... :P
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Mijn man en ik zijn vandaag 25 jaar getrouwd, en naast de standaard slingers en ballonnen heeft hij ook de "confetti" van het feest van 12 april 2017 uit Disneyland Parijs op de schutting geplakt. Hij heeft er toen een paar meegenomen. Wie wat bewaard heeft watAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

mickey71 schreefCOLONMijn man en ik zijn vandaag 25 jaar getrouwd, en naast de standaard slingers en ballonnen heeft hij ook de "confetti" van het feest van 12 april 2017 uit Disneyland Parijs op de schutting geplakt. Hij heeft er toen een paar meegenomen. Wie wat bewaard heeft watAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Hahaha, komt goed van pas nu dus. Wat leuk!

Gefeliciteerd!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat leuk die confetti!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Eeg leuk die confetti. Komt nu goed van pas
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONWie spaart er ook de movie moments van de plus?

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:D Gisteren boodschappen gedaan met mijn mama, wat bleek, er is een nieuwe gigantische Plus geopend bij hun in de buurt. Wij zijn dus nu ook druk aan het sparen.

Echter, de boeken hebben ze dus niet meer. :( Mocht iemand zo'n boek over hebben, dan houden we ons graag aanbevolen.

@Olaflover, als je wilt ruilen, de meiden hebben 3 plaatjes dubbel.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONWie spaart er ook de movie moments van de plus?

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:D Gisteren boodschappen gedaan met mijn mama, wat bleek, er is een nieuwe gigantische Plus geopend bij hun in de buurt. Wij zijn dus nu ook druk aan het sparen.

Echter, de boeken hebben ze dus niet meer. :( Mocht iemand zo'n boek over hebben, dan houden we ons graag aanbevolen.

@Olaflover, als je wilt ruilen, de meiden hebben 3 plaatjes dubbel.
Dat komt vast goed “ik” had ook al 4 dubbelen, maar mijn nichtje wilde ook sparen, dus we moeten ze 2 keer hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONWie spaart er ook de movie moments van de plus?

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:D Gisteren boodschappen gedaan met mijn mama, wat bleek, er is een nieuwe gigantische Plus geopend bij hun in de buurt. Wij zijn dus nu ook druk aan het sparen.

Echter, de boeken hebben ze dus niet meer. :( Mocht iemand zo'n boek over hebben, dan houden we ons graag aanbevolen.

@Olaflover, als je wilt ruilen, de meiden hebben 3 plaatjes dubbel.
Dat komt vast goed “ik” had ook al 4 dubbelen, maar mijn nichtje wilde ook sparen, dus we moeten ze 2 keer hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON :D Gisteren boodschappen gedaan met mijn mama, wat bleek, er is een nieuwe gigantische Plus geopend bij hun in de buurt. Wij zijn dus nu ook druk aan het sparen.

Echter, de boeken hebben ze dus niet meer. :( Mocht iemand zo'n boek over hebben, dan houden we ons graag aanbevolen.

@Olaflover, als je wilt ruilen, de meiden hebben 3 plaatjes dubbel.
Dat komt vast goed “ik” had ook al 4 dubbelen, maar mijn nichtje wilde ook sparen, dus we moeten ze 2 keer hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON :D Gisteren boodschappen gedaan met mijn mama, wat bleek, er is een nieuwe gigantische Plus geopend bij hun in de buurt. Wij zijn dus nu ook druk aan het sparen.

Echter, de boeken hebben ze dus niet meer. :( Mocht iemand zo'n boek over hebben, dan houden we ons graag aanbevolen.

@Olaflover, als je wilt ruilen, de meiden hebben 3 plaatjes dubbel.
Dat komt vast goed “ik” had ook al 4 dubbelen, maar mijn nichtje wilde ook sparen, dus we moeten ze 2 keer hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We gaan maar voor 1 boek, leg ze even apart.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Goedemorgen allemaal,

Ook dit jaar dingt mijn oudste prinses, Melissa, weer mee om museuminspecteur van het jaar te worden. Momenteel staat ze in de tot 20 (top 15 als ze haar laatste verslagen inlevert). Zouden jullie op haar willen stemmen? dat kan via: museumkids.nl/profile/6417

Afbeelding

Voor het eerst doet ook Michelle dit jaar mee. Ze staat nu in de top 15 en kan wel wat stemmen gebruiken. Stemmen op haar kan op: museumkids.nl/profile/22954

Stemmen gaat per ipadres. Afbeelding Bij voorbaat dank.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Reisbus in panne, dus nemen 50 leerlingen de taxi naar Disneyland Parijs 400 kilometer verder
Kostenplaatje: Meer dan 9.000 euro


Afbeelding

Zo'n vijftig leerlingen uit de stad Rennes in Bretagne zagen vrijdagavond ei zo na hun weekendje Disneyland Parijs op het laatste moment geannuleerd. De reisbus die hen 's nachts naar Marne-La-Vallée zou brengen, stond in panne. Het defect bleek niet meteen te verhelpen en een vervangbus was niet voorhanden.


mvdb 23 september 2018 17u19 Bron: Ouest-France
Geen feestelijk weekend voor de aan de leerlingenraad verbonden scholieren. Dat was echter buiten de schooldirectie gerekend. Die belde een taxibedrijf op met de vraag om de leerlingen alsnog per taxi naar Disneyland te brengen, zo'n kleine 400 kilometer verder.

"Dat kan, maar daar zijn toch wel twaalf taxi's voor nodig", antwoorde Gilles Rocher van taxi-rennes.fr. "En het kost u meer dan 9.000 euro", liet hij de directie weten. Die stemde tot zijn grote verbazing toe.

Rocher bracht de chauffeurs, waarvan sommigen er al een dag- en/of avondshift op hadden zitten, op de hoogte. Tien van de twaalf taxi's bleken meteen inzetbaar. Na lang zoeken werden twee chauffeurs van concurrerende taxibedrijven nog bereid gevonden de urenlange rit (en terugrit) te rijden. De kinderen werden verdeeld over tien gewone taxi's, een monovolume en een bestelwagen. Het konvooi zette zich uiteindelijk om half vier 's nachts in beweging richting het attractiepark.

De rit verliep zonder problemen en arriveerde eerder dan voorzien zaterdagochtend vroeg . Het is niet duidelijk hoe de kinderen vanavond naar Rennes terugkeren. Of de 9.000 euro effectief al betaald is, is evenmin geweten.

Bron HLN
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar