Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vader brengt Disney magie naar de kinderkamer



Wie droomt er nu niet van om te kunnen leven in een Disney park ?
En heerlijk te kunnen gaan slapen na het bekende Disney vuurwerk .


Voor een meisje in Amerika werd de droom een klein beetje waar .
Haar vader besloot namelijk om een Disney vuurwerk naar haar kamer te brengen .
Zonder enige planning installeerde hij een mini Disney kasteel , Een projector en rgb ledstrips .
En zorgde zo ongetwijfeld voor de meest magische kamer ever .

Volgens de vader die achter de schermen werkt bij Las Vegas shows .
Was het vuurwerk zelf het makkelijkste om te maken .
Hiervoor had hij alleen een file nodig die te vinden was op een projectie site .
En een projector van 200 dollar .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Met deze truc worden de Disney villains eng .

Afbeelding

Heb je je al ooit eens afgevraagd hoe we vrij snel weten dat een bepaald figuur een villain is ?
Film makers hebben hier een heel simpel trucje voor . Dit doen ze namelijk door gebruik te maken van een driehoek .


Heel veel van onze favoriete Disney villains zitten zonder dat wij het weten vol driehoeken .
Een driehoek bestaat uit drie punten . Die alledrie scherp lijken .
En ons onderbewust zijn zorgt er voor dat wij van nature uit angst hebben van scherpe dingen .
En door het gebruik van deze driehoeken vinden we de meeste Disney villains ook eng .
En ondanks dat deze villain misschien nog niets deed . Weten we toch dat deze persoon niet deugd .

hieronder een paar voorbeelden .

Afbeelding

en ook bij de niet characters werkt het trucje .

Afbeelding

Je kan je dus nu ook wel bedenken dat bepaalde verkeersborden niet zonder enige reden driehoekig zijn .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wil je leuke DIY tips ? en fantastische humor ?

Abonneer je dan nu op het youtube kanaal van Henk Rijckaert

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De leerlingen van 2A hebben een hart voor zieke kinderen.

Jij ook ?

Klik hier en help mee aan het bednet avontuur van Juf Steffi .

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Net terug van het ballet 'Beauty & the Beast' op de muziek van Tchaikovski in de stadschouwburg. Dit is de eerste keer dat ik naar een ballet ging en ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast! Het dansen verveelde niet en ik sta nog altijd perplex hoe je met enkel dans en muziek een verhaal kunt vertellen en gevoelens kunt overbrengen op het publiek. Er zaten echt verbluffend mooie beelden en symboliek in. Het verhaal was beetje anders dan van datgene dat we kennen van Disney. Belle heeft 2zussen en 2broers en het beest wordt eerder beest door verderf lust en jaloezie, dan door egoïsme. Mn eerste maar zeker niet m'n laatste ballet. Mama van prinsesje, ik nen verkocht :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLONNet terug van het ballet 'Beauty & the Beast' op de muziek van Tchaikovski in de stadschouwburg. Dit is de eerste keer dat ik naar een ballet ging en ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast! Het dansen verveelde niet en ik sta nog altijd perplex hoe je met enkel dans en muziek een verhaal kunt vertellen en gevoelens kunt overbrengen op het publiek. Er zaten echt verbluffend mooie beelden en symboliek in. Het verhaal was beetje anders dan van datgene dat we kennen van Disney. Belle heeft 2zussen en 2broers en het beest wordt eerder beest door verderf lust en jaloezie, dan door egoïsme. Mn eerste maar zeker niet m'n laatste ballet. Mama van prinsesje, ik nen verkocht :thumbs:
:thumbs: Yeey, leuk om te lezen.. Die staat bij ons ook nog op de verlanglijst. hahahaha... Maar komt zeker goed. De muziek van Tchaikovski is onze favoriet, bij Melissa staat het boven Vivaldi, daarna komt de hedendaagse muziek. :lol:

Wij zijn afgelopen zaterdag (na het kinderfeestje van Michelle) naar een moderne balletvoorstelling geweest. Lekker luchtige grappige dansen. Heerlijk genieten...
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Sinds enkele weken heb ik een nieuw Instagram account over mijn trips naar Disneyland. Bij sommige foto's staan er ook tips en weetjes.
Het account heet Disneyland Paris Stories.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door 1 op Frank_C80, in totaal 20 keer gewijzigd.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

Vandaag heb ik Axana Ceulemans ontmoet .
U allen bekend van K3 en Def Dames Dope .

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Zalig! Een iemand van def dames dope heeft nog bij mn vader gewerkt als assistente/ secretaresse, denk echter niet dat het Axana was. Binnenkort ga ik met mn zus misschien ook naar k3 optreden.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ah hoe grappig :P En zeker doen !
Ik vond de special effects indrukwekkend .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

JACKY LAFON EN LUC BEAUPORT MET ‘PECHVOGELTJES’ NAAR DISNEYLAND

Afbeelding

Tien kinderen tussen acht en elf jaar vertrokken gisteren naar Disneyland Parijs voor een onvergetelijke driedaagse aan de zijde van actrice Jacky Lafon en spoedarts Luc Beaucourt. De kinderen lijden aan een levensbedreigende ziekte.

Marie, Fee, Alexandra, Selina, Sami, Nina, Ehlena, Elion, Bas en Pim stapten gisteren om 8.30 uur op de bus richting Disneyland Parijs. De kinderen kenden elkaar nog niet maar werden met elkaar verbonden omdat ze allemaal lijden aan een levensbedreigende ziekte. Omdat deze kinderen al zo vaak fijne dingen hebben moeten missen en het vaak erg moeilijk hebben, besloot zangeres en actrice Jacky Lafon om een oude gewoonte van haar nog eens van onder het stof te halen.

”Dit is mijn 35ste keer dat ik naar Disneyland Parijs trek met pechvogeltjes, zoals ik de zieke kindjes liever noem. De laatste keer moet zo een zeven jaar geleden zijn”, vertelt Jacky. Vorig jaar vierde zij haar vijftig jaar op de planken en voor die gelegenheid wilde ze nog één keer terug richting Mickey en Minnie Mouse.

Lees meer op : https://www.hln.be/regio/antwerpen/-ze- ... ~a086fd35/
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Yeey, kaarten besteld voor de fanclub voor onze eigen voorstelling. Nog een maandje en dan staan we op het podium. Zo spannend.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Alvast veel plezier !!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Reisblogster trekt naar Disneyland voor haar verjaardag, maar wat klopt er niet?

Afbeelding

De Britse Carolyn Stritch is een reisblogster met zo'n 190.000 volgers en ze heeft hen allemaal bij de neus genomen. Op Instagram deelde ze een foto van zichzelf voor het kasteel van Disneyland waar ze haar verjaardag zou vieren, maar dat bleek volledig gelogen te zijn. Op die manier wou ze aantonen hoe gemakkelijk mensen zich door perfecte plaatjes op sociale media om de tuin laten leiden.

Om te testen hoe makkelijk je volgers iets wijs kunt maken op Instagram, deelde reisblogster Carolyn Stritch twee foto's waar flink mee geknoeid was. Op de eerste dag postte ze eentje van zichzelf in bed met een kopje koffie met daarbij de volgende tekst: "Morgen word ik 22. Ik trakteer mijzelf op een tripje naar Californië. Ik trek naar Disneyland en zal op Instagram heel wat foto's delen van het kasteel van Doornroosje. Ik ga vroeg slapen want morgen heb ik al een vlucht en maandag ben ik al terug (heb een magisch tapijt nodig, geen vliegtuig). Ik zal alleen zijn, maar dat kan me niets schelen. Ik zal mijn eigen spookje schrijven. De menselijke mogelijkheden kunnen onze verbeelding overtreffen!."

Lees meer op : http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180320_0341 ... pt-er-niet
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Jongen weet met zijn vreugde geen blijf wanneer dokter verkleed als Chewbacca geweldig nieuws meedeelt



Sinds de vijftienjarige Austin Eggleston bijna vijf maanden geleden op een wachtlijst stond voor een harttransplantatie, maakte zijn dokter Phillip Trush aan hem een belofte. Eens de cardioloog een hart voor hem ter beschikking had, zou hij het goede nieuws meedelen door zich te verkleden als Chewbacca, een van de bekendste personages uit het Star Wars-universum. Afgelopen weekend was het zover, en daar was Austin uiteraard bijzonder blij mee.

Een video van het hartverwarmende moment gaat momenteel viraal op Facebook. Daarin valt te zien hoe ‘Chewbacca’ de kamer van Austin binnenkomt. De jongen besefte al snel wat dat betekende. “Wacht, wacht, wacht… hebben we een hart? Holy balls!”, reageerde hij, waarna de tiener met zijn vreugde geen blijf wist. Ondertussen begonnen zijn moeder Mary Anglin en enkele andere aanwezigen te lachen om zijn spontane reactie.

Lees meer op : http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180321_0342 ... s-meedeelt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar