Mister Café Mickey 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

Ook dit jaar gaan we weer op zoek naar de enige echte Mister Café Mickey! Wie wil dat nu niet worden?

Misschien denk je nu: “Een Misterverkiezing? Dat is niets voor mij.”, maar het draait bij deze verkiezing niet om schoonheid, maar juist om kennis en creativiteit. Daarom is het misschien juist wel iets voor jou!

Tijdens de verkiezing strijden maximaal 10 Misters in spé om de felbegeerde titel Mister Café Mickey 2017. Tijdens vijf rondes kunnen punten verdiend worden, diegene die de meeste punten bij elkaar weet te verzamelen wint de verkiezing. Dit jaar zullen een aantal opdrachten van vorig jaar terugkeren, maar zijn er ook een aantal gloednieuwe opdrachten toegevoegd aan de verkiezing.

Als winnaar van deze verkiezing krijg je natuurlijk eeuwige roem en ben je wereldberoemd op ons forum, maar dat is niet alles! Je krijgt dan ook een jaar lang het Mister Café Mickey-status en de bijbehorende afbeelding gekoppeld aan je account (zoals hieronder afgebeeld). Verder is er ook nog een klein verrassingspakketje voor de winnaar.


Ook dit jaar is er weer een strenge, maar rechtvaardige jury. Zij zullen de opdrachten beoordelen en daarom uiteindelijk bepalen wie met recht zich Mister Café Mickey 2017 mag noemen.

Natuurlijk ben je na het lezen van dit berichtje laaiend enthousiast geworden om mee te doen. Laat via een reactie in dit topic weten dat je graag meedoet. De eerste tien inschrijving dingen mee naar de titel Mister Café Mickey 2017! Dus wees snel voordat alle plaatsen bezet zijn.

Je kan je inschrijven via moderators@cafemickey.com

Naast je forum naam hebben we ook graag je adres en telefoonnummer

Wil je weten hoe de Missen het er vanaf brengen ? Dit kan je zien in de onderstaande url !!!

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 34#p112834


Ingeschreven Misters :

Jos
Japperboy
Lars1978
TylerTremaine
colin2198
Prins Philip
Doensel
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Zou graag meedoen, maar ben niet bekend met de opdrachten van vorig jaar. Wat houdt dit juist in? Defilé in zelfgemaakte disney-kledij? Disney quiz(i'm in!)?

Ben in mail mn forum naam vergeten. Japperboy is jasper dhaeseleer
Laatst gewijzigd door 1 op Japperboy, in totaal 10 keer gewijzigd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Japperboy schreefCOLONZou graag meedoen, maar ben niet bekend met de opdrachten van vorig jaar. Wat houdt dit juist in? Defilé in zelfgemaakte disney-kledij? Disney quiz(i'm in!)?

Wel normaal is een Defilé in zelfgemaakte disney-kledij er niet bij :)
Maar voor jou maken we graag een extra uitzondering :D
Nee grapje ... De reeks van vorig jaar kan je zien op de onderstaande url !!!

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... afe+Mickey
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Na het lezen van de mister-verkiezing vorig jaar ben ik toch al wat gerust gesteld :D ben namelijk niet de handigste in het maken van dingen :lol: laat staan het defileren :lol:

K ben zeer trots om mee te delen dat ik bij de eerste 10 zit :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Succes Japperboy, heel erg leuk dat je mee doet. Het is echt een hele leuke competitie. ;) en ik spreek uit ervaring.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ja ik zie het volledig zitten! Ik zit nu al elke dag gekluisterd aan dit forum :D
@ mama van prinsesje: dit jaar weer een deelname of zetelen in de Jury?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLONJa ik zie het volledig zitten! Ik zit nu al elke dag gekluisterd aan dit forum :D
@ mama van prinsesje: dit jaar weer een deelname of zetelen in de Jury?
Deelname zit er niet meer in. Jury? ehhhh.. geen commentaar. ;)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Wij wensen alle "misters en "missen" heel veel succes met de wedstrijd en voorbereidingen. ook succes aan de jury natuurlijk, ook zij krijgen het vast nog zwaar.
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Jochum schreefCOLONWij wensen alle "misters en "missen" heel veel succes met de wedstrijd en voorbereidingen. ook succes aan de jury natuurlijk, ook zij krijgen het vast nog zwaar.
ho spannend..ik krijg al schrik, voorbereidingen voor missen en misters! :shock: zal best al eens goed nadenken over originele foto's in Disneyland van me zelf en met cafe mickey logo:D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

"Twijfel ... twijfel ... twijfel... zou ik wel, of toch maar liever niet? Ja ik doe het! Eh, nee toch niet. Ach misschien zijn er al genoeg mannen ingeschreven. Oh nee, toch niet .... hmmm ..."

Nou zo gaat het de laatste dagen in mijn hoofd...

Weet je wat .... ik doe het gewoon. IK DOE MEE!!! (als er nog plek is)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lars1978 schreefCOLON"Twijfel ... twijfel ... twijfel... zou ik wel, of toch maar liever niet? Ja ik doe het! Eh, nee toch niet. Ach misschien zijn er al genoeg mannen ingeschreven. Oh nee, toch niet .... hmmm ..."

Nou zo gaat het de laatste dagen in mijn hoofd...

Weet je wat .... ik doe het gewoon. IK DOE MEE!!! (als er nog plek is)
:thumbs:

tuurlijk is er nog wel plek. ;)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

nog 7 mannen kunnen zich inschrijven :yes: Kom maar op !
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Woensdag 17 mei zit ik gekluisterd aan mn pc.

Heb het gevoel dat de missen al meer inschrijvingen hebben
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan nog meedoen inschrijven tot woensdag 19u, kan ook als je al eens mee gedaan hebt...

D-Tekenaar schreefCOLONAfbeelding

Ook dit jaar gaan we weer op zoek naar de enige echte Mister Café Mickey! Wie wil dat nu niet worden?

Misschien denk je nu: “Een Misterverkiezing? Dat is niets voor mij.”, maar het draait bij deze verkiezing niet om schoonheid, maar juist om kennis en creativiteit. Daarom is het misschien juist wel iets voor jou!

Tijdens de verkiezing strijden maximaal 10 Misters in spé om de felbegeerde titel Mister Café Mickey 2017. Tijdens vijf rondes kunnen punten verdiend worden, diegene die de meeste punten bij elkaar weet te verzamelen wint de verkiezing. Dit jaar zullen een aantal opdrachten van vorig jaar terugkeren, maar zijn er ook een aantal gloednieuwe opdrachten toegevoegd aan de verkiezing.

Als winnaar van deze verkiezing krijg je natuurlijk eeuwige roem en ben je wereldberoemd op ons forum, maar dat is niet alles! Je krijgt dan ook een jaar lang het Mister Café Mickey-status en de bijbehorende afbeelding gekoppeld aan je account (zoals hieronder afgebeeld). Verder is er ook nog een klein verrassingspakketje voor de winnaar.


Ook dit jaar is er weer een strenge, maar rechtvaardige jury. Zij zullen de opdrachten beoordelen en daarom uiteindelijk bepalen wie met recht zich Mister Café Mickey 2017 mag noemen.

Natuurlijk ben je na het lezen van dit berichtje laaiend enthousiast geworden om mee te doen. Laat via een reactie in dit topic weten dat je graag meedoet. De eerste tien inschrijving dingen mee naar de titel Mister Café Mickey 2017! Dus wees snel voordat alle plaatsen bezet zijn.

Je kan je inschrijven via moderators@cafemickey.com

Naast je forum naam hebben we ook graag je adres en telefoonnummer

Wil je weten hoe de Missen het er vanaf brengen ? Dit kan je zien in de onderstaande url !!!

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 34#p112834


Ingeschreven Misters :

Jos
Japperboy
Lars1978
TylerTremaine
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar