Intervieuw met castmember gezocht

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Denisedep02
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2018, 19:31

Beste café Mickey, ik ben Denise de Putter en ik zit in mijn 4e jaar van HAVO. ik moet dit jaar een Profielwerkstuk maken en ik ga het doen over Disneyland Parijs. IK heb een heel leuk idee en vraag daarbij jullie hulp. Ik zou heel graag een van de cast members ( Nederlands ) willen interviewen. Een interview levert mij pluspunten op en ik vind het heel leuk om te doen. De informatie kan ik ook goed gebruiken voor in mijn PWS. Kennen jullie misschien iemand die bij Disneyland werkt en open staat voor een interview? Ik hoop snel van jullie te horen met een positief antwoord. groetjes Denise :stitch:
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Hoi Denisedep02,

Wij gaan komend weekend naar DLP, en als we een Nederlandse CM tegenkomen zal ik het voor je vragen. Geen garantie want er lopen er weinig in het wild, maar zal er aan denken voor je.

Grz,

MJ
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Heyo, ik heb zelf in Walt Disney World gewerkt voor 6 maanden, maar dat zoek je net niet. Ik stuur je wel een emailadres van mijn klasgenoot die dezelfde maanden in DLP resorts heeft gewerkt!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Net een CM gevraagd, en deze heeft het aan haar management gevraagd: helaas mag dit dus blijkbaar niet zo maar, en moet je dit via de website van dlp officieel aanvragen.

Grz

MJ
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

mcjas schreefCOLONNet een CM gevraagd, en deze heeft het aan haar management gevraagd: helaas mag dit dus blijkbaar niet zo maar, en moet je dit via de website van dlp officieel aanvragen.

Grz

MJ
Vreesde ik ook al voor, je mag niet zomaar over je bedrijf praten publiek.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar