Jouw Perfecte 30TH Anniversairy Season in Disneyland Paris

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Jouw Perfecte 30TH Anniversairy Season in Disneyland Paris
Afbeelding
Beste leden het is dan net geweest natuurlijk de 25e verjaardag van Disneyland Paris maar vooruit kijkent op de 30e verjaardag die plaats zal vinden in 2022 gaan we in dit topic lekker out of de box denken en fantaseren. Ik vraag jullie dan ook om na te denken over wat zou voor jou de perfect 30e verjaardag zijn. Ik heb het onderverdeel in 4 categorieën waar je over na kunt denken wat er zou kunnen komen in dit speciale seizoen. Je kunt ook denken aan bestaande shows of attracties die je vanuit een ander resort graag naar Parijs ziet komen. Laat je fantasie de vrije loop en ga met elkaar het gesprek aan wat de perfect verjaardag zal zijn.

Afbeelding

1. Parades
Bedenk een te gekke parade denk daaraan wat voor floats je wilt zien. Maar denk ook aan welke muziek er gebruikt kan worden. Daarnaast is een parade niks zonder dansers en characters dus vertel ook wat ze dragen en welke characters te zien zijn. Misschien wil jij wel die characters die nooit te zien zijn nu een laten stralen in een gloed nieuwe parade. En Tot slot denk ook in welk park het zou zijn en of het overdag of 's avonds is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2. Shows
Bedenk te gekke shows en bedenk waar deze opgevoerd word en of er eventueel een theater voor verbouwd moet. Maar denk ook aan welke muziek er gebruikt kan worden. Daarnaast is een show niks zonder dansers en characters dus vertel ook wat ze dragen en welke characters te zien zijn. Misschien wil jij wel die characters die nooit te zien zijn nu een laten stralen in een gloed nieuwe show. En Tot slot denk ook in welk park het zou zijn en of het overdag of 's avonds is.

Afbeelding

Afbeelding

3. Attracties
Bedenk een te gekke attractie en bedenk waar deze gebouwd word en of een nieuw thema gebied komt. Denk hierbij aan bestaande attracties die je wilt zien ook juist bestaand maar met totaal ander thema/verhaal.

Afbeelding

4. Merchandise
Bedenk een te gekke merchandise item voor deze verjaardag wat heb je altijd al willen hebben wat we niet in Disneyland Parijs hebben gehad en welk thema of character is er bij betrokken.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben heel erg benieuwd naar foto's van dingen die jullie in andere resorts hebben gezien en misschien terug willen zien. Je kunt ook nog denken aan speciale foto locaties met meet & greets.

Afbeelding

(Alle foto's en logo's zijn bewerkt speciaal voor dit topic)
Laatst gewijzigd door 1 op Prince Philip, in totaal 30 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Zelf zie ik graag het volgende komen:

Parade
Een nieuwe versie van de electrical parade zoals deze in Tokyo al te zien is met de nieuwste Disney Classic movies erin. En daarnaast zou het super zijn als beide parken een nieuwe dag parade krijgen maar ik denk dat dat voor de studios nog wat te vroeg is met de verbouwing die er dan is. Ik zou graag in de parade weer eens de klokkenluider zien en ook graag keizer kuszco.

Attractie
Ik zou geweldig vinden als we toch de little mermaid attractie krijgen in park en al 2e nieuwe attractie de jungle cruise en deze dan om het eiland van robinsons heen laten varen.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oef, even denken hoor! Moet voorop stellen dat ik nog nooit op dé verjaardag dagen aanwezig ben geweest. Ik heb lopen smullen van de live uitzending van de 25e verjaardag, wat een feest was dat!

Ik denk dat je een beetje bedoeld en op de dag zelf en het hele verjaardagsseizoen?

Parade
Veel characters! Ben er dol op, maar een speciale thema parade naar 1 film zou ook wel leuk zijn. Denk aan de Hercules parade in 1997. Oh, een Lilo & Stitch parade zou fantastisch zijn! Ze hebben genoeg characters en thema's: Lilo's huis, ruimteship, Jumba's laboratorium, Hawaii vulkaan, strand. Elvis liedjes erbij, zou top zijn!
Afbeelding

Shows
Ik vond de Tarzan en Mickey's Winter Wonderland altijd heel gaaf. Iets met acrobatiek doet het altijd goed. Out of the box denken, misschien iets van Disney on Ice? (Tuurlijk is er nu niet zo'n hal, maar ik denk even "the sky is the limit")

Attracties
Breng Soarin maar naar Parijs! Ik vind het een super attractie!

Merchandise
Ik ben zelf dol op pins, dus die mogen er zeker komen. Ik denk dat ze ook veel publiek zullen trekken met Disney bound kleding, of bijvoorbeeld runDisney costuums, zoals Disney Springs biedt nu het hele jaar door Disney athletic kleding aan in D-Street.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Klopt ik bedoel niet alleen 12 april maar gewoon een heel seizoen. De studios zijn dat jaar nog druk bezig met de uitbreisings plannen dus denk ook dat mooie focus is voor het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Parade: figuren die goed passen met Parijs klokkenluider belle en het beest ratatouille en Aristokatten of andere figuren die komen uit Europa

Shows: shows in het goede themagebied en maak een disney dreams achtige show voor het kasteel en als laatste projecteer ook op Main street USA

Attracties: Indiana Jones water Ride
Soarin in Jules Verne style
Belle en het Beest Ride (Tokyo)
en de Kleine zeemeermin ride

Merchandise: Doe speciale boeken lijkt me geweldig voor space mountain en big thunder mountain en het idee van ons kasteel
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Parade: zeker weer een lichtjesparade! Paint the Night, of een unieke parade voor Parijs. Gewoon een mooie mix van allerlei films.

Shows: Ik wil heel graag een klein schattig showtje met de Main Street residents terug (zoals in 2014 Mainstreet USA Welcomes summertime), dat bijvoorbeeld elke ochtend zou zijn.

Attracties: een Splash mountain achtige attractie met Pocahontas thema in Frontierland. En een darkride erbij in Adventureland... misschien thema Moana? Ben ik zelf niet superfan van, maar is wel lekker nieuw en populair!

Merchandise: Wat The Duck Rider zegt, boeken van verschillende attracties. En een cd met de nieuwste muziek.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Ik zie al veel leuke nieuwe ideeën langs komen. Ook op de facebook reacties op dit topic. Toch leuk weer te zien dat iedereen eigenlijk graag een lichtjes parade terug ziet komen. Daarnaast is kwa attracties en shows de meeting nogal uit een lopend.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Avond parade zou een leuke toevoeging zijn, een interactieve als het kan. Een nieuwe show met alle prinsessen zou ook te gek zijn, liefst in nieuwe outfits. Nieuwe outfits voor de big 5 en natuurlijk bijpassende merchandise... kijk er nu al naar uit.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar