Show ons je Disney outfits/bounds/ears etc.

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Zijn er nog mensen met nieuwe outfits?!?!?! Het is zomer, dus wellicht de wat luchtigere outfits die uit de kast komen? Mensen die al bezig zijn voor de RunDisney, de Jazz avond?
Ik ga met mijn verjaardag (15 t/m 18 aug) weer terug! Waarbij we (mijn lat-relatie/partner gaat ook mee!) op 16 augustus, mijn verjaardag gaan eten in de Auberge (voor het eerst!) Uiteraard heb ik dan mijn Belle jurkje weer aan zo'n zin in!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik kwam deze jurkjes tegen voor de meiden. Jammer dat de Belle jurk stuk was. Daarom hebben we de Ariel maar meegenomen.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ooo die zijn leuk!!! Primark??
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

belle1608 schreefCOLONOoo die zijn leuk!!! Primark??
Nee, c&a


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Superleuk topic! En keileuke Disney bounds iedereen!! Krijg je inspiratie van ;)
Ik ben sinds afgelopen jaar meer met Disney bounds bezig, daarvoor vaak gwn een Disney t shirt of dergelijke aan, omdat het me helpt doelbewuster in te pakken hahah ( heeft nog iemand dat?!) want ik kies voor elke dag een personage/film en dan kies je kleding etc in die stijl, dat gaat sneller bij mij.
Ook gaat er geregeld iets van een knuffel ofzo mee als extra prop en dat levert geregeld leuke momenten op ;)

Enkele foto’s van Disney bounds ;
Ariel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Merida
Afbeelding

Moana
Afbeelding

Jasmine
Afbeelding
Afbeelding

Minnie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Disney run Ursula
Afbeelding
Afbeelding
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar