Baby jurk

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Hoi allemaal, wij gaan morgen naar Disney, maar mijn dochter haar jurk past niet meer (maat 12-18maand), ze is nu 2 en maat 92. De Belle jurk was van de baby winkel. Ik heb het idee dat ze nu precies in een ‘gat’ valt qua maat!? Maat 4 is te groot. Weet iemand welke modellen baby jurken ze momenteel hebben? Had ooit eens een Elsa gezien, gaan die tot voorbij maat 24maanden?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

MarjoleinART schreefCOLONHoi allemaal, wij gaan morgen naar Disney, maar mijn dochter haar jurk past niet meer (maat 12-18maand), ze is nu 2 en maat 92. De Belle jurk was van de baby winkel. Ik heb het idee dat ze nu precies in een ‘gat’ valt qua maat!? Maat 4 is te groot. Weet iemand welke modellen baby jurken ze momenteel hebben? Had ooit eens een Elsa gezien, gaan die tot voorbij maat 24maanden?
Ik geloof dat ze ook maat 36 maanden moet hebben. Is dat niet 104?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Dat zou wel moeten passen. Hopelijk hebben ze wat meer keuze nu. Heb de Snowwhite en Belle al gehad, maar zag op internet dat ze veel meer modellen hebben van die serie. Maar natuurlijk weer te laat om die nog online te bestellen!
Dat wordt dus morgen maar kijken! Bedankt voor je reactie!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Rapunzel en Minnie Mouse zag ik, verder heb ik er niet zo op gelet.
Volg onze avonturen op instagram
dcointrade
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2022, 08:31

And interested friends can also go and see them.
His masterpieces "Princess Diaries", "Les Miserables" and "Interns" are all very good movies, and interested friends can also go and see them.
This film tells the story of a female college student who has just left school and entered a top fashion magazine as an assistant to the editor-in-chief. From the confusion of entering the workplace to finding the root of the problem from herself, she finally became an excellent workplace and fashion magazine.
cryptocurrency stock
A very interesting website
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar