Tips,tips,tips!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
kiekje 30
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2017, 11:19

Beste
Wij zouden graag nog een keertje met onze tieners met kerst naar Disney gaan.
23/24/25 december ( 2 of 3 dagen), iemand tips om het niet al te duur te laten uitkomen.
Disney site gekeken :roll: of kan ik beter nog een beetje wachten op betere kortingen?

Dank je wel alvast.
Groetjes
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Met kerst betaal je overal de hoofdprijs
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Met de kerstdagen "niet al te duur" naar Disney, bestaat niet. Er is letterlijk geen duurdere periode mogelijk doorheen het volledige jaar. Een eerste stap zou al zijn om je niet tot de Disney site te richten maar de optie partner/hotel in de omgeving + jaarkaart te verkennen. Dat gaat alsnog duur uitkomen want ook bij de hotels in de omgeving betaal je die periode de hoofdprijs. Als het om kerst dit jaar gaat, vrees ik dat je het ook veel te laat gelaten hebt en zijn de betere kortingsacties al lang voorbij. Voor volgend jaar zouden er nog wel moeten volgen als je de sites in de gaten houdt.
Wil je absoluut een disney hotel dan kan het ook al eens de moeite lonen om de kortingsacties van andere landen uit te pluizen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
joyce in wonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15

Als je heel graag deze periode wil gaan, mag je ook niet meer wachten met boeken. Hoe langer je wacht, hoe duurder de hotels worden. Last minute bestaat niet bij disney...

Ik ben even aan het kijken op trivago, ik vind de hotelprijzen eigenlijk wel meevallen. Ik zou eens beginnen rekenen of het niet goedkoper komt om het hotel en de tickets apart te kopen. Als ik even rondsnuister, dan zie ik dat je voor 4 personen €1160 kwijt bent voor een partnerhotel met aparte tickets. Een pakket bij disney zelf met het goedkoopste disneyhotel (cheyenne) kost je voor 4 personen zo'n €1350, maar hier krijg je nog een bon van €200 om te spenderen in het park. Exact dezelfde prijs dus...
theblogsand
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2022, 04:10

It is worth mentioning that all the props in the film are real.
This film tells the story of a female college student who has just left school and entered a top fashion magazine as an assistant to the editor-in-chief.
From the confusion of entering the workplace to finding the root of the problem from herself, she finally became an excellent workplace and fashion magazine. talent.
It is worth mentioning that all the props in the film are real, whether it is a computer, a mobile phone, or clothes or shoes.
https://www.theblogsandarticles.com
A very interesting website
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar