Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Garnet
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2018, 12:46

Hallo allemaal,

Ik ben Wendy en woon in Halle (België). Mijn manen ik zijn beiden (gelukkig maar) gek van Disney. We zijn zelfs op onze huwelijksreis naar Disney World geweest in Florida. Disneyland Parijs daar zijn we ook al verschillende keren geweest, daarom ook in 2017 een dream jaarpaspoort toen aangeschaft. Normaal gezien waren in mei terug naar WDW in Florida gegaan, maar toen bleek ik zwanger te zijn. En nu hebben we een flinke dochter erbij van bijna 6 weken ondertussen. Die vast en zeker ook enorme fan zal zijn van Disney, althans dat hopen we toch. We kijken al uit naar haar eerste tripje naar Disneyland Parijs.

Groetjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Seria1337
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2018, 09:38

Hoi,

Mijn naam is Merey van Buuren - Robles de Medina.
Ik ben 31 jaar en een zeer groot Disney fan.
Ik ben in 2015 voor het eerst eindelijk naar Disney geweest. 1 dag, 1 park.
Mijn moeder is een bijstand 1 ouder dus we hebben nooit geld gehad om op vakantie te gaan laat staan naar Disney.

Dit jaar ben ik met mijn man en vrienden met een jaarpas voor het eerst blijven slapen in een Disney hotel en hebben we 2 dagen mogen genieten van Disney.

Hierdoor hebben we besloten om in december ook een jaarpas aan te schaffen en volgend jaar regelmatig naar Disney te gaan.
We gaan dit jaar in november nog naar Disney tijdens de vuurwerkfestival 8 tot 10 november via een OAD aanbieding. En in december weer een weekendje waarbij onze abonnementen gaan aanschaffen.

Ik heb dit jaar ook mijn eerste pin gekregen voor mijn verjaardag. Ik wil nu ook graag pins gaan verzamelen nadat ik de collectie gezien heb bij een vriendin van me.
Mijn pin categorieën zullen o.a. de Disney prinsessen in bruidskleding zijn, alles waar Walt op staat, de sidekicks van de prinsessen en Disney figuren verkleed als andere Disney figuren.

Daarnaast ben ik gek op kerst en kan ik niet wachten om leuke kerst dingetjes te gaan halen in Disney.
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Hey

Ik kom ook weer eens gluren na een lange tijd weggeweest te zijn.Misschien dat er iemand me nog herkent, maar ik doe toch graag even de moeite om me te (her)introduceren.

Ik ben Billy, ik ben 23 jaar en wonende in Zutendaal dat dicht bij Genk ligt, en dus van den Limburg.Ik werk in de horeca in een vrij klein, maar behoorlijk gevulde en supertoffe brasserie.

Ik ben al van kleinsaf grote fan van Disney geweest. Ja, geweest, ik heb voorbije tijd amper tijd gehad voor mijn passie, mede daarom dat ik zolang weg geweest ben, maar probeer nu toch mijn passie weer nieuw leven te blazen, en met het hoogseizoen ten einde, moet het me zeker lukken weer een aantal DVD'tjes op te pikken. Ik richt me voornamelijk op de DVD's en de boeken. Ooit hoop ik eens tot Disneyland te gaan, maar voorlopig zijn dat maar "wishful dreams".
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom alle nieuwe leden en welkom terug Billy1995.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Hoi,

Mijn naam is, Klaas 24 jaar. woonachtig in kampen. vanaf kleins af aan groot Disneyfan!.
Ik spaar oude disney video's (jawel VHS). Vorig jaar voor het eerst naar Disneyland geweest en verbleven in Davy crocket hotel. Einde van het jaar ga ik samen met mijn zusje, dit is voor haar de eerste keer disneyland. Overigens is ze tijdens ons verblijf ook jarig.

Als iemand nog tips heeft voor een bezoek aan Disneyland hoor ik ze graag.

Groetjes!!!
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Een magisch welkom aan alle nieuwe Disney gekken!! :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Piglet
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2018, 20:19

Hallo,

Na lange tijd (jaren) hier op het forum al mee te lezen en informatie te halen, toch ook maar eens geregistreerd...
Ik ben Martijn, 48 jaar en, ondanks de leeftijd, nog steeds dol op de Disney-parken en -films, samen met vrouw en zoon.
Heb al jaren een jaarkaart voor Disneyland Parijs, ben twee maal in WDW geweest en een keer in Anaheim.
Mijn andere hobby is hardlopen, dus ook alle drie de Run Disney evenementen in Parijs meegelopen en 2019 zojuist geboekt :-) .

Groet, Martijn
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

welkom
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
TomK
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2018, 10:11

Hallo iedereen,

Mijn naam is Tom, 29 jaar, woon in Halle-Zoersel en ben al jaar en dag fan van Disney! Al verschillende keren naar Disneyland geweest, inclusief Disney World in Orlando en Disneyland in Anaheim (hoewel ik voor die laatste te klein was om er nog iets van te weten).

Mijn Disney gekte stamt waarschijnlijk voort uit het opgroeien met de Disney videos (VHS!) waarvan Sinterklaas elk jaar een video meebracht voor mij en mijn zus.

Zojuist nog impromptu een jaarkaart aangeschaft en een bezoek gereserveerd voor 2-4 Jan, nog juist op tijd om de Disney kerstsfeer te gaan bewonderen. Niet de eerste keer dat ik naar Disneyland ga, wel de eerste keer op mijn eentje dus als er iemand ideeën heeft hoe het meeste uit een bezoek te halen, alle tips zijn welkom! :)

Met vriendelijke groeten,

Tom
Gebruikers-avatar
bartattack
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2015, 11:12

Hoi allen,

Mijn naam is Bart, 47 jaar en woonachtig te Mechelen. Al sinds mijn jeugd ben ik grote fan van alle Disneyparken. In 1989 voor het eerst naar Disneyland Anaheim geweest en van dan af is de Disney-gekte alleen maar 'erger' geworden :-)
Ondertussen met mijn vrouw al een ruim aantal keer Disneyworld, Disneyland, Disneyland Parijs, en één keer Tokyo Disneyland bezocht... en sinds onze zoon (8 jaar) er is zijn we opnieuw begonnen om met hem alle parken te bezoeken... Disneyland Parijs, Disneyworld, Shanghai en Hong Kong heeft hij er al opzitten... nu nog Disneyland Anaheim (aanstaande zomer) en daarna Tokyo...

Het park (Parijs) het dichts in de buurt hebben we ondertussen al even niet meer bezocht. Dat had ik 'on hold' gezet todat al de verbouwingen en refurbishments achter de rug zijn...

mensen die graag tips/info enz...hebben voor een reis naar één van de parken in de US of Azië... mogen mij altijd lastig vallen.

groetjes,

Bart
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

bartattack schreefCOLONHoi allen,

Mijn naam is Bart, 47 jaar en woonachtig te Mechelen. Al sinds mijn jeugd ben ik grote fan van alle Disneyparken. In 1989 voor het eerst naar Disneyland Anaheim geweest en van dan af is de Disney-gekte alleen maar 'erger' geworden :-)
Ondertussen met mijn vrouw al een ruim aantal keer Disneyworld, Disneyland, Disneyland Parijs, en één keer Tokyo Disneyland bezocht... en sinds onze zoon (8 jaar) er is zijn we opnieuw begonnen om met hem alle parken te bezoeken... Disneyland Parijs, Disneyworld, Shanghai en Hong Kong heeft hij er al opzitten... nu nog Disneyland Anaheim (aanstaande zomer) en daarna Tokyo...

Het park (Parijs) het dichts in de buurt hebben we ondertussen al even niet meer bezocht. Dat had ik 'on hold' gezet todat al de verbouwingen en refurbishments achter de rug zijn...

mensen die graag tips/info enz...hebben voor een reis naar één van de parken in de US of Azië... mogen mij altijd lastig vallen.

groetjes,

Bart
Welkom, ivm WDW kan je altijd hier eens kijken... https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 13#p137213
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
LoveDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2019, 10:35

Hoi allemaal, ik kom me ook even voorstellen.
Ik ben Simone, getrouwd, en moeder van een dochter van 21, en 3 zoons van 20, 15 en 14.
Wij zijn als gezin ook gegrepen door het Disney virus.
We zijn in 2000 voor het eerst geweest met de oudste 2, en sindsdien ongeveer om de 2, 3 jaar.
we zijn in oktober 2017 geweest,met een groepje van 10 personen en 31 oktober vorig jaar zijn mijn dochter en ik saampjes geweest.
Aanstaande maandag gaan we weer. onze groep heeft zich dus inmiddels uitgebreid met een vriend en een vriendin van zoon en dochter, en ook mijn schoonzus en zwager gaan mee, al voor de 3e keer
De groepsapp gaat op tilt, want we kunnen niet wachten !!
Wij gaan als gezin nu voor een jaarpas, zodat we vaker van de magie kunnen genieten.
Ik ben blij met Cafe Mickey. want we hebben al veel kunnen vinden op de verschillende pagina´s hier.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom op Café Mickey LoveDisney :sorc: Ik ben er zeker van dat je hier nog veel Disney plezier gaat vinden.
Femke
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2019, 09:47

Hey allemaal!

Ik ben Femke, 26 jaar woon in Kaatsheuvel.
Van kleins af aan vond ik Disney altijd geweldig en wilde ik er graag zelf ooit een keer heen.
Sinds 2016 voor het eerst naar Disneyland geweest en voelde me gelijk thuis!
In 2017 naar Orlando geweest.

Ik hoop hier wat leuke vriendschappen te maken, zodat ik de volgende keer naar Disney niet alleen hoef te gaan!

Liefs Femke
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar