Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
TouchofDestiny
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2011, 13:27

Hallo allemaal, mijn naam is Sven, grote Disney fan en vandaar zit ik hier wel op de juiste plaats denk ik. Disneyland Parijs is waar ik kan thuis komen. Ik ben dan ook graag op de hoogte van alle nieuwigheden, geruchten en meer. In het algemeen ben ik grote pretparkfan, waardoor ik op verschillende sites actief ben. De Disneyparken horen echter tot mijn favorieten, gezien ik ook verzamelaar ben van de films, pins, beeldjes, POPs en meer. :D
Disneyland Parijs Bezoekjes Counter: 49
Disneyland California: Februari 2018
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

welkom Sven! veel plezier op het forum :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

TouchofDestiny schreefCOLONHallo allemaal, mijn naam is Sven, grote Disney fan en vandaar zit ik hier wel op de juiste plaats denk ik. Disneyland Parijs is waar ik kan thuis komen. Ik ben dan ook graag op de hoogte van alle nieuwigheden, geruchten en meer. In het algemeen ben ik grote pretparkfan, waardoor ik op verschillende sites actief ben. De Disneyparken horen echter tot mijn favorieten, gezien ik ook verzamelaar ben van de films, pins, beeldjes, POPs en meer. :D
Welkom Sven, op dit forum proberen wij steeds mee te zijn met het laatste nieuws, de geruchten, het geven van handige tips en zoveel meer! Fijn je op het forum te hebben!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Rattie
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2017, 12:53

Hey,

Ik ben Ten :donald: en mijn vriendin heeft al een account op dit forum, zelf ben ik fan van de rat van Ratatouille. Aangezien we vaak naar Disneyland Parijs gaan vind ik het leuk om op dit forum te kijken!

En als je ergens met het figuur van Remy op de foto kan, laat het zo snel mogelijk weten!!!!!!!!!!!! :thumbs: :thumbs:
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Hoi allemaal,

ik ben Simon, 26 jaar en, hoe kan je het raden, een enorme Disney-fan. Meer bepaald de film van de Aristokatten vind ik geweldig. Maar ook Frank & Frey, Oliver & Co en de kleine zeemeermin hebben me laten bezwijken voor het Disney avontuur. Ondertussen al ontelbare keren naar DLP geweest. De sfeer, de detaillering en toch ook wel de spanning zorgen er iedere keer voor dat ik me weer als klein kind voel :). Heerlijk dat gevoel!
Helaas nog nooit naar een Disney Park buiten Europa geweest maar dit zal er zeker nog van komen!
Ik probeer actiever te zijn op het forum en op die manier steeds op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes. Waar ik kan draag ik ook mijn steentje bij in informering van personen :).
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Toulouse schreefCOLONHoi allemaal,

ik ben Simon, 26 jaar en, hoe kan je het raden, een enorme Disney-fan. Meer bepaald de film van de Aristokatten vind ik geweldig. Maar ook Frank & Frey, Oliver & Co en de kleine zeemeermin hebben me laten bezwijken voor het Disney avontuur. Ondertussen al ontelbare keren naar DLP geweest. De sfeer, de detaillering en toch ook wel de spanning zorgen er iedere keer voor dat ik me weer als klein kind voel :). Heerlijk dat gevoel!
Helaas nog nooit naar een Disney Park buiten Europa geweest maar dit zal er zeker nog van komen!
Ik probeer actiever te zijn op het forum en op die manier steeds op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes. Waar ik kan draag ik ook mijn steentje bij in informering van personen :).
Welkom Toulouse!
Ik zie dat je van Rumst bent...we zijn dus bijna buren :-)
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom aan de nieuwe leden en bedankt om jullie even voor te stellen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Steven78 schreefCOLON
Toulouse schreefCOLONHoi allemaal,

ik ben Simon, 26 jaar en, hoe kan je het raden, een enorme Disney-fan. Meer bepaald de film van de Aristokatten vind ik geweldig. Maar ook Frank & Frey, Oliver & Co en de kleine zeemeermin hebben me laten bezwijken voor het Disney avontuur. Ondertussen al ontelbare keren naar DLP geweest. De sfeer, de detaillering en toch ook wel de spanning zorgen er iedere keer voor dat ik me weer als klein kind voel :). Heerlijk dat gevoel!
Helaas nog nooit naar een Disney Park buiten Europa geweest maar dit zal er zeker nog van komen!
Ik probeer actiever te zijn op het forum en op die manier steeds op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes. Waar ik kan draag ik ook mijn steentje bij in informering van personen :).
Welkom Toulouse!
Ik zie dat je van Rumst bent...we zijn dus bijna buren :-)

Kijk eens aan wat een kleine wereld :)! Aangename kennismaking!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Welkom nieuwe leden op dit magische forum, gezellig dat jullie zijn!!! :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Louisiana
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2017, 22:41

Hoi , ik ben mama van drie , in februari gaan we voor de derde keer naar disneyland Paris; ik ben vooral opzoek naar tips of dingen die ik nog niet wist. Maar wil heel graag zelf mijn ervaringen en tips delen.
famklootwijk
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2017, 22:31

Hallo allemaal
Ben tonia getrouwd met Leo samen 3kinderen en al een kleinzoon van 3jaar
Wij komen al enige jaren in disney :lol:
Nu laatste keer was 2010
Dus voor ons weer veel nieuwe dingen te beleven
Daarom nemen we nu weer een jaarpas
De 3 de van het lijstje omdat we met de eerste kerstdag daar willen zijn

Groetjes tonia
:thumbs: :donald: :goofy: :sorc:
Gebruikers-avatar
MissMeraki
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2017, 11:52

Hoihoi, ik ben Romy, 20 jaar en ik kom uit Groningen. Opgegroeid met Disney en eigenlijk is het nooit meer uit mijn leven gegaan. Ik ben ondernemer en vaak merk ik op dat de inspiratie van de producten die ik maak zó vaak bij Disney wegkomt! Ik ben een paar keer in Disneyland geweest, maar ik wil ze graag allemaal af kunnen vinken natuurlijk! Hopelijk word het volgend jaar Tokyo! Het lijkt me leuk om andere Disney liefhebbers te leren kennen en er lekker over kunnen babbelen.

En natuurlijk niet te vergeten!
A magical merry Christmas y'all <3
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Welkom Louisiana, famklootwijk en MissMeraki op het leukste Disney forum van de Benelux! Hopelijk vinden jullie hier een schat aan informatie en leren jullie vele Disney-fans kennen! Bij deze wens ik ook jullie allemaal fijne feestdagen!

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Allereerst de beste wensen!

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van 9 maanden. In november is hij voor het eerst geweest. Ikzelf ga al sinds 1993 jaarlijks naar Disneyland. (Ik heb ontzettend geluk gehad met ouders die pretparken en met name Disneyland erg leuk vonden en nog steeds vinden.) Mijn man ken ik nu vier jaar en heb hem gelukkig over kunnen halen (d.m.v. bezoekjes aan de Lego Store) om steeds met mij mee te gaan. Inmiddels is hij zover dat hij een Infinity heeft. :D

Groetjes,

Saskia
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Wat leuk dat je hele familie/gezin in de ban is van Disney! (We all should be so lucky :roll: :P ) Hoop dat je op het forum hier je weg vindt naar nog meer Disney-plezier!

Oproep ook aan alle nieuwe leden...10 vragen aan elke Disney-gek
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar