Wedstrijden / Spaaracties / Prijsvragen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mama van prinsesjes schreefCOLONDe allereerste Café Mickey Paaseierenjacht.

Afbeelding

Alleen dit paasweekend zullen er op ons forum op diverse locaties paaseitjes verstopt zijn. Elk eitje heeft een letter. Alle letters tezamen vormen een Disney gerelateerde zin. Aan de hand van onderstaande hints, kun je op zoek naar de eitjes. Vind alle eitjes, vorm de zin en stuur ons per mail je antwoord om kans te maken op een leuk prijzenpakket.

Hints:
1] . Pasen, welke dag is het vandaag? Denk dat ik het aan de kalender vraag! viewtopic.php?p=132747#p132747
2] Mickey's favoriete beer draagt zijn paaspakje weer, helemaal in het groen, kun je dit koopje doen. (tip : deze post kwam op de eerste dag van één jaar . Maar waar ? ) viewtopic.php?p=25280#p25280
3) Ik ben geen bloempje hoor, maar jij mag me bloempje noemen. viewtopic.php?p=132547#p132547
4) Ben je een paaseierenzoeker of ga je eerder op zoek naar een Stormtrooper? viewtopic.php?p=129598#p129598
5)Houd je klaar voor je mooiste pose en dans mee met Betty Rose.viewtopic.php?p=132002#p132002
6) Mickey Mouse mag op z'n paasbest mee, naar een fashion modedefilé.viewtopic.php?p=132174#p132174
7) Een eierzoektocht? Ook deze bal wordt in elke Pixar-film gezocht.viewtopic.php?p=81688#p81688
8) Een easter egg met een olielamp in, vind je niet alleen in de film Aladdin.viewtopic.php?p=120722#p120722
9) Mickey Mouse is een echte tuinier, we hebben een echte groene jongen hier.viewtopic.php?p=132214#p132214
10)Voor een Pasen micro-klein en fijn moet je in het honderd Bunderbos zijn. viewtopic.php?p=132116#p132116
11) Stuur die kippen naar Davy Jones, ze willen de rum. Stop met kakelen, de heren willen de rum. viewtopic.php?p=132548#p132548
12) Deze zwarte kat doet het goed en leert wakanda hoe het moet. viewtopic.php?p=132765#p132765
13) Geen eitje Tweedle Dum of Tweedle dee, zelfs geen Maartse Haas in deze versie! viewtopic.php?p=86181#p86181
14) Gaf deze attractie je een ei in de broek, voorlopig zien we nu enkel een doek.viewtopic.php?p=132681#p132681

Het eerste ei is hier al gezet. Zo begint hier alvast de pret.

Afbeelding

Iedereen maakt kans, want uit alle juiste antwoorden zal er 1 winnaar gekozen worden.

Wedstrijd loopt van zaterdag 30 maart tot en met maandag 2 april 23:59. Om deel te nemen aan deze wedstrijd dien je ingeschreven te staan als lid van dit forum.

Het antwoord kan gestuurd worden naar: moderators@cafémickey.com.
Vergeet naast het antwoord, niet je forumnaam mee te sturen. De winnaar krijgt uiterlijk 7 april bericht.
Het correcte antwoord was:

SWING INTO SPRING
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Super leuk! Ik kwam er niet uit bij o.a. Duffy! Zat steeds op Duffy en pasen/easter te zoeken! En bij bloempje zat ik te zoeken bij "stel jezelf voor", omdat iemand die forumnaam heeft. Easter egg Luxo ball zat ik in het topic Easter egg Pixar te zoeken! Wat ik al zei, tunnelvisie waar ik niet uitkwam!

Onwijs leuk gedaan weer! Ik hou wel van dit soort spelletjes!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONSuper leuk! Ik kwam er niet uit bij o.a. Duffy! Zat steeds op Duffy en pasen/easter te zoeken! En bij bloempje zat ik te zoeken bij "stel jezelf voor", omdat iemand die forumnaam heeft. Easter egg Luxo ball zat ik in het topic Easter egg Pixar te zoeken! Wat ik al zei, tunnelvisie waar ik niet uitkwam!

Onwijs leuk gedaan weer! Ik hou wel van dit soort spelletjes!
Jammer dat je het toch niet had gevonden, maar met deze bemoedigende woorden, gaan we in de toekomst zeker meer van dit soort dingen verzinnen.

De winnaar maken we deze week bekend. Nog even geduld.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

OMG ik had het moeten weten haha :p Ik zat de hele tijd maar met wish of wishing ofzoiets te zoeken maar kwam verder niet.
Idd, bij Duffy vond ik het ook niet meteen maar per toeval tijdens het zoeken naar een andere vraag daar dan wel op uit gekomen. Bij bloempje heb ik gewoon op 'flower' gezocht. Dat van de Pixar bal vond ik niet en dat van Mickey Mouse is een tuinier ook niet. Per toeval dan weer ergens op een ei uitgekomen maar geen idee bij welke vraag die hoorde haha :p En toen ontbrak er nog 1 letter maar ik zag het dus helemaal niet. Maar wel leuk. Jammer dat ik niet veel tijd had dit weekend. Misschien iets meer tijd voorzien of tijdens een niet zo druk weekend ofzo doen de volgende keer maar zeker nog zo van die zoekacties op het forum want die zijn echt wel leuk.

Proficiat alvast aan de winnaar! :thumbs:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Liez schreefCOLONOMG ik had het moeten weten haha :p Ik zat de hele tijd maar met wish of wishing ofzoiets te zoeken maar kwam verder niet.
Idd, bij Duffy vond ik het ook niet meteen maar per toeval tijdens het zoeken naar een andere vraag daar dan wel op uit gekomen. Bij bloempje heb ik gewoon op 'flower' gezocht. Dat van de Pixar bal vond ik niet en dat van Mickey Mouse is een tuinier ook niet. Per toeval dan weer ergens op een ei uitgekomen maar geen idee bij welke vraag die hoorde haha :p En toen ontbrak er nog 1 letter maar ik zag het dus helemaal niet. Maar wel leuk. Jammer dat ik niet veel tijd had dit weekend. Misschien iets meer tijd voorzien of tijdens een niet zo druk weekend ofzo doen de volgende keer maar zeker nog zo van die zoekacties op het forum want die zijn echt wel leuk.

Proficiat alvast aan de winnaar! :thumbs:
Goeie feedback Liez, we gaan er rekening mee houden.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik vond die van winnie de pooh en pixar niet. Het microkwartje was totaal niet gevallen :D. En bij die van pixar zat ik de hele tijd bij toy story te zoeken :P.
Maar zelfs met alle letters had ik het niet gevonden :D. Zat eerst een nederlandse zin te zoeken. En in het engels zat ik de hele tijd met 'going' in mijn hoofd :P. Ben echt niet goed in zo'n dingen :D. Moesten de eitjes te winnen zijn had ik mss langer gezocht, vind die echt zo leuk :P
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

YES dan had ik het goed!

Avondvullend entertainment was het inderdaad wel!!! Maar ook weer erg leuk om te doen! Deed me denken aan de Mister en Misses Café Mickey wedstrijd....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

En we hebben een winnaar!

De winnaar van de allereerste Café Mickey Paaseierenjacht is.....

Afbeelding

Gefeliciteerd, het prijzenpakket komt naar je toe.

Alle deelnemers heel erg bedankt voor de deelname.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Goed gedaan! En van harte gefeliciteerd!!!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
colin2198
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2016, 10:17

Ik wil de organisatie bedanken voor het prijzenpakket!! Ik ben er super blij mee!!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

colin2198 schreefCOLONIk wil de organisatie bedanken voor het prijzenpakket!! Ik ben er super blij mee!!
Veel plezier ermee en bedankt om mee te spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prijsvraag: Festival van Piraten en Prinsessen Disneyland Paris

Afbeelding

Doe mee en maak kans op een 3-daags verblijf voor je familie in Disneyland Paris!

Tot en met 31 mei beleef je in Disneyland Paris een prinsessensprookje of een spannende piratenreis tijdens het Festival van Piraten en Prinsessen! Wil jij dit ook meemaken met je familie? klik op de onderstaande link en wie weet ben jij straks de gelukkige winnaar van een 3-daags verblijf in Disneyland Paris!

http://disney.nl/prijsvraag?bypass_cache=11
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Japperboy schreefCOLONPrijsvraag: Festival van Piraten en Prinsessen Disneyland Paris

Afbeelding

Doe mee en maak kans op een 3-daags verblijf voor je familie in Disneyland Paris!

Tot en met 31 mei beleef je in Disneyland Paris een prinsessensprookje of een spannende piratenreis tijdens het Festival van Piraten en Prinsessen! Wil jij dit ook meemaken met je familie? klik op de onderstaande link en wie weet ben jij straks de gelukkige winnaar van een 3-daags verblijf in Disneyland Paris!

http://disney.nl/prijsvraag?bypass_cache=11
Misschien wel effe bij vermelden dat dit enkel voor inwoners van Nederland is!
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dank je voor de melding.... wij doen ook maar ons best voor België en Nederland

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

ik zei het maar gewoon even! Ik zeg toch niet dat jullie je best niet doen. Ik zeg het maar even voor de Belgen hier dat die niet de moeite gaan doen voor niks. Niet altijd alles zo persoonlijk opvatten ;)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar