Wedstrijden / Spaaracties / Prijsvragen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
willem2k
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2019, 10:18

Hallo allemaal!

Ik wilde jullie deze actie van Sky Radio niet aan jullie voorbij laten gaan! Let wel op dat dit al de laatste week is om kans te maken op een driedaags Disneyland Paris arrangement voor vier personen!

Zie hier meer informatie betreft de actie: https://www.skyradio.nl/acties/win-een- ... land-paris

Groetjes, Willem
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

willem2k schreefCOLONHallo allemaal!

Ik wilde jullie deze actie van Sky Radio niet aan jullie voorbij laten gaan! Let wel op dat dit al de laatste week is om kans te maken op een driedaags Disneyland Paris arrangement voor vier personen!

Zie hier meer informatie betreft de actie: https://www.skyradio.nl/acties/win-een- ... land-paris

Groetjes, Willem
Hartelijk bedankt voor het delen van deze leuke wedstrijd :sorc:
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

WINACTIE

Café Mickey heeft weer een leuke prijs te vergeven.

Deze keer verloten wij onder de deelnemers de volgende prijs:

Afbeelding

Wil jij kans maken, schrijf dan in een bericht hieronder waarom jij deze prijs wilt winnen. Uit alle deelnemers verloten wij één prijzenpakketje.

Let op: deelnemen kan tot en met 31 mei 2019 en alleen als je in België of Nederland woont.
Je moet natuurlijk ook lid zijn van ons forum om te kunnen reageren, wordt hier lid van Café Mickey.
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Ik ga volgend jaar naar RunDisney star wars in april. En galaxy’s edge!
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Lars1978 schreefCOLONWINACTIE

Café Mickey heeft weer een leuke prijs te vergeven.

Deze keer verloten wij onder de deelnemers de volgende prijs:

Afbeelding

Wil jij kans maken, schrijf dan in een bericht hieronder waarom jij deze prijs wilt winnen. Uit alle deelnemers verloten wij één prijzenpakketje.

Let op: deelnemen kan tot en met 31 mei 2019 en alleen als je in België of Nederland woont.
Je moet natuurlijk ook lid zijn van ons forum om te kunnen reageren, wordt hier lid van Café Mickey.
Omdat ik een grote fan ben van Disney en Disney Resorts. Het samenvloeien van Disney en Star Wars was een mooie zet en zo'n badgde van May The 4th Be With You Vind ik geweldig leuk als fan van beide topics. Aan Phantom Manor, heb ik persoonlijk goede herinneringen aan...
Skywalker1138
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2014, 20:10

Disneyland Parijs, Star Wars en The Phantom Manor..... De mooiste en gaafste dingen in mijn leven waar ik een grote fan van ben :D
Naomisaarloos
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2019, 16:55

Omdat ik een groot fan ben van star wars en ik in de meivakantie helaas tot 3 mei in disneyland Parijs was.
Waardoor ik 4 mei heb gemist!
Jullie pagina is te gek, ben een groot fan!
Helga
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2018, 18:18

Heel mijn gezin houdt van Disney. Al enkele dingen misgelopen. Gevraagd aan mensen om dit mee te brengen maar niet
gelukt. Bij deze willen we dit graag winnen
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Leuke Donald Duck actie bij Albert Heijn

Afbeelding

Bron: Donald Duck magazine
Liebje
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2017, 19:17

Regelmatig gaan we naar Dlp..
Ik bedenk Darth vader van het in beslag nemen van Phantom Major middels een wreed plan...
De prijs is volgens mij de bevestiging ervan.... Darth vaders snode plannen
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Lars1978 schreefCOLONWINACTIE

Café Mickey heeft weer een leuke prijs te vergeven.

Deze keer verloten wij onder de deelnemers de volgende prijs:

Afbeelding

Wil jij kans maken, schrijf dan in een bericht hieronder waarom jij deze prijs wilt winnen. Uit alle deelnemers verloten wij één prijzenpakketje.

Let op: deelnemen kan tot en met 31 mei 2019 en alleen als je in België of Nederland woont.
Je moet natuurlijk ook lid zijn van ons forum om te kunnen reageren, wordt hier lid van Café Mickey.
Vandaag is de aller- allerlaatste kans om mee te doen en deze prachtige button te winnen!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Liebje schreefCOLONRegelmatig gaan we naar Dlp..
Ik bedenk Darth vader van het in beslag nemen van Phantom Major middels een wreed plan...
De prijs is volgens mij de bevestiging ervan.... Darth vaders snode plannen
We hebben een winnaar!

@Liebje
Van harte gefeliciteerd met je prijs. Als je mij in een privébericht jouw adresgegevens wilt sturen, dan komt de prijs spoedig jouw kant op.

Namens het hele Café Mickey team hartelijk dank voor jullie deelname.

Magische groetjes. Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Met Babybel naar Walt Disney World en nog meer leuke prijzen

Afbeelding

Ter ere van de nieuwe Toy Story film komt Babybel (België) met een leuke winactie. Bij aanschaf van een netje minikaasjes ontvang je nu namelijk een unieke code, die je mogelijk naar Walt Disney World brengt. De code kun je tussen 3 juni en 15 augustus ingeven op de speciale actiepagina van Babybel. Uiteraard maak je ook kans op vele leuke Toy Story prijzen.

Wij zijn in ieder geval al fan van de nieuwe verpakking.

Afbeelding

*Let op, deelname is alleen voor inwoners van België en Luxemburg.* De volledige actievoorwaarden vind je op de website van Babybel.be
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Nature grote wedstrijd

Afbeelding

Doe mee met de wedstrijd

Om te kunnen deelnemen dient u in het bezit te zijn van een actief Facebookaccount. Deelnemers moeten fan zijn van de Facebookpagina (De Facebookpagina leuk vinden). Beantwoord vervolgens de prijsvraag om mee te doen aan de wedstrijd. De prijsvraag is te vinden op de Disney Facebookpagina https://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Maak jij de nieuwe Disney Kerst pin ?

Afbeelding

De Kerstvoorbereidingen in Disneyland Paris zijn begonnen! Wat zou je er van zeggen als JIJ ze helpt Kerst magisch te maken? Kijk op Instagram en maak samen met Disney je eigen Kerst-pin! https://www.instagram.com/disneylandparis/ #MakeMagicTogether
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar