runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

DonaldD-fan schreefCOLONWat was ik blij om bibs te kunnen bemachtigen voor de 5 en de 10k (de 10 doe ik voor het eerst dit jaar) dus dacht ik nu nog even vlug hotelletje boeken...valt me dat tegen...ik belde naar de reservatielijn en er zijn geen kamers meer beschikbaar om te boeken zonder inkomtickets...dat vind ik wel een beetje gek? Heeft iemand daar ervaring mee? Vorig jaar gewoon sequoia kunnen boeken in augustus, mét jaarpaskorting, die ik sowieso nu niet kreeg omdat mijn jaarpas vervalt in augustus en hem dus eerst moet verlengen om te kunnen boeken met korting. hebben jullie allemaal al jullie hotel kunnen vastleggen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bedankt allemaal voor de antwoorden!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Gister tijdens een simpel oefenrondje mezelf verbaasd en 22:28 gelopen op 5 km :-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

we hebben bibs voor de 10km.
ik zelf ren niet mee..maar ik vroeg me af of tijdens de run de parken gesloten zijn?
op filmpjes van voorgaande jaren zie ik alleen maar renners en geen gewone bezoekers?
wil natuurlijk wel erbij zijn als mijn 3 kanjers de 10 km rennen.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Nance

Ik weet het even niet zeker, kan zijn dat ik Parijs en WDW nu door de war haal. Dus als iemand het juiste antwoord weet, laat het weten!
Volgens mij kun je op de Expo 'spectator bracelets' halen. Hiermee kun je wanneer het park nog gesloten is tijdens een bepaald tijdframe het Disneyland park binnen. Ik dacht dat het alleen gelde voor de 10K en HM Disneyland park, en de 5K Studios park. Maar weet het even niet meer zeker! Je kon op 2 plekken staan: in dacht mainstreet en bij de finish in de Studios
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh dat zou wel leuk zijn! Ik ren zelf alleen de 5 en zou wel graag kijken bij de 10 en de halve! Zou dit graag met meer zekerheid weten, want dan neem ik mijn camera mee
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Vorig jaar waren er in met de run inderdaad armbandjes aan de expo te verkrijgen om te gaan kijken tijdens de run, hier waren wel maar een beperkt aantal van toen als ik me niet vergis :)
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Heb onze bandjes even opgezocht. Mijn moeder was vorig jaar mee, maar heeft er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Je moest kiezen uit een dag en een locatie (finish line of park), je mocht op dezelfde dag niet 2 locaties. Gewoon op donderdag of vrijdag morgen halen, dan zijn er vast nog wel genoeg!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

olafLover schreefCOLONOh dat zou wel leuk zijn! Ik ren zelf alleen de 5 en zou wel graag kijken bij de 10 en de halve! Zou dit graag met meer zekerheid weten, want dan neem ik mijn camera mee

Als de routes hetzelfde blijven zijn de start gebieden buiten de parken, en daar stonden heel veel mensen te kijken. Als je het niet erg vind om vroeg op te staan kun je ook daar prima plekken scoren!

Mensen die kijken worden altijd enorm gewaardeerd, sfeer verhogend :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Laura schreefCOLON@Nance

Ik weet het even niet zeker, kan zijn dat ik Parijs en WDW nu door de war haal. Dus als iemand het juiste antwoord weet, laat het weten!
Volgens mij kun je op de Expo 'spectator bracelets' halen. Hiermee kun je wanneer het park nog gesloten is tijdens een bepaald tijdframe het Disneyland park binnen. Ik dacht dat het alleen gelde voor de 10K en HM Disneyland park, en de 5K Studios park. Maar weet het even niet meer zeker! Je kon op 2 plekken staan: in dacht mainstreet en bij de finish in de Studios
dus het park is gesloten voor bezoekers.. ik ze dus maar op 1 of twee plekken zien..wat jammer.. ik had gehoopt dat ik rond kon pendelen om ze op verschillende plaatsen te zien
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Klopt dat het park gesloten is voor bezoekers, maar je support heeft zo ongeveer 12km route waar ze wel kunnen staan! We gaan een groot deel over Boulevard de l'Europe en door Magney le Hongre, daarna weer op Disney terrein via Santa Fe - Cheyenne, langs lake Disney en door Disney village. Echt wel heel veel plekken waar support kan gaan staan!

Oh wacht, lees net ff terug dat je bij de 10K wil gaan supporten. Bovenstaand verhaal gaat over de HM.

Direct na de start, stukje Village en na km 2 kwamen we in 2017 van de studios voor het Disneyland hotel langs om vervolgens door de poorten te gaan. Dat is eigenlijk de enigste twee plekken waar je dan zonder bandje kan gaan staan. En dat is precies een stuk was snel op elkaar volgt, maar wat je lopend van support plek 1 naar 2 wel kan redden. Daarna is alleen de finish of het park mogelijk met bandje
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
sanne-86
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2016, 09:27

Whoehoe...!!!! Kaartjes voor de 10K in the pocket... 2 jaar geleden meegedaan met de 5K dus op naar een volgend doel... Super veel zin in... Nu trainen... :)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Weer een stapje dichterbij de 36K challenge! Vandaag onze medical certificates laten tekenen door onze huisarts. Let op, loop je de halve marathon dan moet je dit formulier laten signeren en stempelen om mee te mogen doen! Ik quote: "If a medical certificate is not provided by August 31, 2018, you will not be allowed to take part in the race. Please note that the online registration finalization platform will be available during spring 2018."
Je kunt de medical certificate uploaden in je runner's profile, deze link moet nog naar iedereen verstuurd worden. Naar verwachting zal die ongeveer in juli komen (vermoedelijk).
Je hebt dus nog wel even de tijd om dit te regelen, maar ik heb al meerdere verhalen van lopers gehoord waarbij doktoren moeilijk doen bij het tekenen! Meer info over het certificaat vind je hier:

http://run.disneylandparis.com/practica ... conditions

Dit certificaat moet worden gebruikt:
http://run.disneylandparis.com/sites/de ... f22e7b.jpg[/img]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Ik ben ook alvast begonnen, maar dan met de Proof of Time
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Gister Avengers: Infinity Wars gezien, en nu heb ik nog meer zin in de 5 KM race :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

RunningKoen schreefCOLONGister Avengers: Infinity Wars gezien, en nu heb ik nog meer zin in de 5 KM race :)
Ben heel benieuwd welke characters er zullen zijn on course! Denk zelf Spiderman, Captain America, Thor, Black Widow, Dr.Strange en misschien Iron man. Gezien de meeste al in het park zijn voor de nieuwe Marvel show :) Hopelijk dit jaar weer een goed corral, zodat we veel characters mee kunnen pakken!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar