Autopia

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij hebben deze attractie 2x gedaan de voorbije dagen, mij is het niet echt opgevallen maar mijn man zei dat hij het gemerkt had. Ik rook nog altijd benzine maar volgens mijn man veel minder.

Ik vind dit leuke attractie ook al ben ik geen kind meer :-) En vooral 's avonds in het donker maakt het parcour net iets spannender....
Afbeelding

Afbeelding
Headlong
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2019, 11:15

Snik... Toen ik als 10 jarig mannetje in 1996 naar DLP ging was Autopia gesloten voor renovatie. Wat vond ik dat jammer!! Ik zie nu dat diezelfde attractie weer gesloten is wanneer wij er in april heen gaan...
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Autopia gaat op 2 September open met een verandert decor

Afbeelding

Bron : #InsidEars
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Technische Controle voor Autopia



De Autopia-attractie opende op 12 april 1992 in Disneyland Parijs.
In 2019 kent het zijn grootste renovatie sinds de opening.

Ontdek wat op je wacht!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

September gaat niet meer lukken, momenteel staat hij op 5 november geloof ik.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Is er nu al een definitieve datum voor de heropening :?: :?:

Hopelijk is hij in het weekend van 21 + 22 december open :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wanneer zou de attractie terug open gaan want blijkbaar zou er een vertraging zijn in de openings datum heb ik elders gelezen of klopt dit niet:?: :?: :?: :?: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

marc schreefCOLONWanneer zou de attractie terug open gaan want blijkbaar zou er een vertraging zijn in de openings datum heb ik elders gelezen of klopt dit niet:?: :?: :?: :?: :cry: :sorc:
ik dacht gelezen te hebben dat opening uitgesteld is naar dec maar vrees dat het eerder voorjaar 2020 zal worden...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLONWanneer zou de attractie terug open gaan want blijkbaar zou er een vertraging zijn in de openings datum heb ik elders gelezen of klopt dit niet:?: :?: :?: :?: :cry: :sorc:
Conform de laatste berichten die wij hebben ontvangen van Disneyland Paris, op 14december: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 25#p147025
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Oh wat jammer. Wij zijn er binnenkort al. Mijn Evy vindt het altijd zo leuk, zeker in het donker.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mushu schreefCOLONOh wat jammer. Wij zijn er binnenkort al. Mijn Evy vindt het altijd zo leuk, zeker in het donker.
Ja, heel jammer, we hebben hem de laatste keer ook gemist.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Autopia in de steigers, heropening 14 december

Afbeelding

Afbeelding

Bekijk update onderhoudswerkzaamheden hier: viewtopic.php?p=147025#p147025
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

MOT-test gecontroleerd bij autopia !

Afbeelding

Afbeelding

De populaire openingsdag attractie Autopia, heeft net haar eerste belangrijke verbouwing afgerond.

Afbeelding


In de wachtrij, die volledig herschilderd is, is 700 vierkante meter opgeknapt, een kilometer aan neonlampen volledig vernieuwd en een deel van de wachtrij opnieuw ontworpen. Ook zijn er wifi spots geïnstalleerd.

Afbeelding



Bij de instapstations is de vloer volledig vernieuwd met een antislipmateriaal dat betere kleuren behoudt. De 2,4 kilometer aan sporen zijn vernieuwd met meer dan 6.000 kubieke meter nieuw gestort beton, de verlichting aan de randen is veranderd door LED-verlichting en lichteffecten zullen terugkomen met een betere weergave dankzij nieuwe technologieën!

Afbeelding

Decoratieve borden langs de route zijn ook gerehabiliteerd en sommige gebieden zijn herbebost. Achter de schermen werd een extra onderhoudsruimte gebouwd in de garage van de attractie.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar