Welke attractie wil jij dat naar Disneyland Parijs komt?

Alles over het Disneyland Park.
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Amber_disnerd schreefCOLON
vdbemdsa schreefCOLON
Artemis schreefCOLONPersoonlijk zou een waterattractie, in de stijl van Splash Mountain, niet echt geplaatst hoeven te worden. Het weer in Parijs is leuk als het lente of zomer is, maar herfst en winter lijken me nou niet de leukste periodes om te gaan dobberen met broer konijn. Wat ik wél leuk zou vinden is een water attractie in de stijl van 20.000 leagues under the sea. Ik weet nog wel dat ik 2 x in WDW ben geweest en iedere x was die attractie net in de refurbish. Ik heb deze attractie wel kunnen doen in Tokyo Disney Sea, en ik vond deze zó gaaf! Journey to the Centre of the Earth mogen ze ook wel realiseren deze attractie is te vergelijken met Dinosaur in WDW.

Vind ik niet, in een ander attractiepark staan er ook vol van boomstammen, ik weet wel dat je deze niet kunt vergelijken, maar toch. Niet altijd is het in België bv prachtig weer om deze te doen, toch worden ze gedaan, en als het echt niet kan door te koude temperaturen, dan sluit je toch gewoon die dagen, is toch met andere attracties ook dat die soms periodes afgesloten worden.
Bijna alle attractieparken hier in België doen dan ook een winterstop.


Awel, doe dan gewoon die winterstop voor die bepaalde attractie, is toch niet zo erg
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Amber_disnerd
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2016, 14:32

vdbemdsa schreefCOLON
Amber_disnerd schreefCOLON
vdbemdsa schreefCOLON
Vind ik niet, in een ander attractiepark staan er ook vol van boomstammen, ik weet wel dat je deze niet kunt vergelijken, maar toch. Niet altijd is het in België bv prachtig weer om deze te doen, toch worden ze gedaan, en als het echt niet kan door te koude temperaturen, dan sluit je toch gewoon die dagen, is toch met andere attracties ook dat die soms periodes afgesloten worden.
Bijna alle attractieparken hier in België doen dan ook een winterstop.


Awel, doe dan gewoon die winterstop voor die bepaalde attractie, is toch niet zo erg
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dat is voor Disneyland een hele periode lang verloren ruimte als je ze elk jaar van pakweg midden oktober tot begin april moet sluiten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Maar als je het gewoon zo maakt dat je er niet kletsnat van wordt, dan hoeft het toch een halfjaar dicht? (alleen dicht als het echt vriest ofzo, maar dan moet bijv. Les pays ook dicht).
En eventueel zorgen ze voor wat extra sproei effecten in de zomer o.i.d. zodat je er dan wel lekker van afkoelt. Ik zou echt heel graag een waterattractie zien in DLP :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Goofytrooper
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2016, 13:05



edit Prins Adam: filmpje zichtbaar gemaakt.
Gebruikers-avatar
RyanDuck
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017, 13:34

Wild River, in de vorm van Ratatouille! (Scène die zich afspeelr als hij ontsnapt en in de riolering terecht komt) haha! Moet lachen zijn!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

RyanDuck schreefCOLONWild River, in de vorm van Ratatouille! (Scène die zich afspeelr als hij ontsnapt en in de riolering terecht komt) haha! Moet lachen zijn!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Liefst zonder geursensatie dan ;)
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Midway mania
The voyage of THE little mermaid
Gebruikers-avatar
RyanDuck
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017, 13:34

Stitch87 schreefCOLON
RyanDuck schreefCOLONWild River, in de vorm van Ratatouille! (Scène die zich afspeelr als hij ontsnapt en in de riolering terecht komt) haha! Moet lachen zijn!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Liefst zonder geursensatie dan ;)
Haha, neen bedankt! Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

hallo iedereen ik zag gisteren in de donald duck dat je een attractie moet beslissen voor disneyland parijs de prijs al je wint is dat je drie nachten naar disneyland parijs gaat samen met 65 MENSEN!!!!! :o
Ik zelf ben al keihard bezig met de attractie als je mee wilt doen kan je knutselen schrijven of tekenen
we zullen het zien als jullie mij idee willen zien vraag het en ik zet het hier op.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ben wel benieuwd naar je idee en dat van anderen. Zou top zijn mochten ze echt goede ideeen binnenkrijgen en de idee vd winnaar dan daadwerkelijk uitwerken.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Vooraf deze attractie als die gemaakt eventuel zou worden zou die achter de studio tram tour in de walt disney studio's hebben gelegen met eventuel ook andere attracties maar dat is aan disneyland parijs ze taak om andere vette updates te doen in dat gebied de attractie zou heten The Ducks Great Escape de attractie is wel bedoeld voor dat het engels wordt gesproken

Station: het station zou lijken op de Duckstadkrant met soms uit de raamen van het gebouw duck characters te zien zijn je gaat naar binnen met een bord de attractie naam namelijk The Ducks Great Escape het idee is dat jij de Hoofdfiguur van deze attractie zal worden en dat je keuzes moet gaan maken nou jij bent nu dus binnen waar jij dagobert op een scherm ziet staan en die een oproep doet voor de duckstadkrant het gaat goed todat de zware jongens met Zwarte Magica te voorschijn komen ze zeggen als de Dagobert niet alle eigendommen van hem aan hun geeft dat gaat dagobert in de vesuvius (dat is de plek waar magica woont)dat willen we naartuurlijk niet dus we gaan verder we komen in een grotere hal waar eigenlijk de werknemers moeten zitten is nu alles leeg en kaal de muziek van deze hal moet gaan haperen en soms compleet uitvallen daarna kom je dan eindelijk in het station je komt in karretjes zoals de 313 op de 313 zie je routes je kan dus zelf bepalen waar jij naartoe gaat maar dan moet je wel de eerste zijn die drukt dit is het stuk van het station bedankt alvast dat jullie dit woude lezen.

Eerste Scené
het begint dat jij door duckstad rijdt om hulp te zoeken todat je niet goed kijkt en dat je de tuin van donald komt oprijden en dat donald open doet en dat hij tegen de deur aan is geplakt zoals de eerdere cartoons van hem bijv donald's gousin gus je ziet de neefjes verbaasd kijken en dan komen de zware jongens in het huis binnenvallen en dan is het moment dat je gaat opsplitsen je kan door de achterdeur de keukendeur en je kan de kelder in en dat je vervolgens in de tuin er uit zal komen dit is dan de eerste scene we gaan nu eerst beginnen het verhaal als je door de achterdeur gaat dan keukendeur en dan de kelder

De Achterdeur
Je gaat nu snel de achterdeur uit en je gaat naar het vliegveld waar je turbo vindt en die neemt je mee de lucht in het idee is dat je omhoogt gaat en dat je dan valt in een rivier op de ruwe rivier van de amezone en je komt er net uit door en dan komt bombie de zombie die je er uit en dan komt die achter je aan maar dan komt turbo weer treug die hem bewusteloos slaat en dan kom je bij de vesivus en daar zijn dan de andere karretjes we gaan nu naar de keukendeur doen

keukendeur
je gaat de keukendeur in en dan ga je naar het platteland waar je gijs gans ziet en oma duck en dat de trekker die herkenbaar is met de trekker uit de raditor springs racers en dan ga je wegrennen todat je op de steppe komt van de savanne en daar zie je de orginele neushoorn van de strips die achter je aan komt samen met donald en kwik kwek en kwak en dan kom je uiteindelijk bij de vesuvius en dan zie je dan de andere karretjes weer dit is de tweede rit nu gaan we naar de laatste we gaan door naar de kelder

De kelder
Je gaat de kelder in en dan komt er allemaal water binnen gelopen en dan gaat er een muur/deur open en je gaat door de riool leering heen op een gegeven moment ga je omhoog en dan zie je zwarte magica die allemaal spreuken op ons uitprobeert en dan ziet ze eenmal knoflook velden en ze scheurt weg je komt er uit en je komt naar de vesivius van Magica dit is de laatse andere route zometeen kan je ook spreuken op magica schieten

De VillanScené
je komt door de vesivius en je ziet dagobert hangen onder kolkende lava en dan komen de zware jongens maar daar steken donald kwik kwek en kwak een stokje voor maar waar is magica je daar moet jij tegen vechten maar haar krachten zijn beter geworden dan in de kelder scené nu moet treug schieten naar magica je schiet en schiet maar dan is de kracht van magica op maar dan komt dwars door de vesivus heen turbo mckwek die magica meesleurt en de zware jongens zijn vastgebonden door donald and friends

EindScené
je rijdt nog even door door duckstad en je rijdt in het pakhuis van dagobert en daar bedankt dagobert je maar dan begint donald met krijg ik geldopslag en dan komt dagobert met bord en al achter donald aan en kwik kwek en kwak zeggen in engels frans nederlands/spaans
tot/de volgende/keer

Eind station/buitengebied
je komt weer in het duckstadkrant gebouw je gaat er uit en komt nog even in een shop namelijk Dago's Soveniers Shop daar kan je allemaal souveniers meenemen



en dit was mij idee voor de donald duck attractie
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik heb het ook gelezen in de Donald Duck. GEWELDIG!!!!!! Met 65 personen naar mijn tweede thuis alleen zit nog te denken over mijn attractie
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

judoka Jol schreefCOLONIk heb het ook gelezen in de Donald Duck. GEWELDIG!!!!!! Met 65 personen naar mijn tweede thuis alleen zit nog te denken over mijn attractie
ben benieuwd naar je idee
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar