Buzz Lightyear Laser Blast

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Dank je wel, Roos gaat mee!! :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
FoX
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2016, 17:19

De kleinste van ons was 6 maanden en is gewoon mee gegaan in BuZz Lightyear. Was geen enkel probleem!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

FoX schreefCOLONDe kleinste van ons was 6 maanden en is gewoon mee gegaan in BuZz Lightyear. Was geen enkel probleem!
Dat dacht ik dus ook. Maar die cm bleef moeilijk doen :(
Gebruikers-avatar
Belinda
Member
Member
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 16:07

Heb ik ook gehad. Ik moest buiten blijven met zoontje want hij was nog geen jaar dus Cm verbood me om binnen te gaan.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oef, ben al blij dat we niet de enige zijn :p. Toch wel raar dat zo verschillend is van cm tot cm :/. Ze krijgen toch dezelfde opleiding?
In januari gaan we terug. Dus ik hoop echt dat ze er dan in kan. Veel te leuk :p
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Over 3 weken wordt ons prinsesje 1 :) In april zullen we waarschijnlijk geen problemen hebben :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Belinda
Member
Member
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 16:07

Stitch87 schreefCOLONOef, ben al blij dat we niet de enige zijn :p. Toch wel raar dat zo verschillend is van cm tot cm :/. Ze krijgen toch dezelfde opleiding?
In januari gaan we terug. Dus ik hoop echt dat ze er dan in kan. Veel te leuk :p
Nee hoor, zeker geen alleenstaand geval :-)
Ik vond het vervelend omdat dit ook niet aangeduid staat op hun waarschuwingsbord. Ze kunnen ze per persoon een andere richtlijn volgen.
Neemt niet weg dat het een super attractie is en de foto's op het einde zijn ook altijd hilarisch. Geniet van de uitstap in januari!

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zullen we zeker doen ;).

En in april zal het wel geen probleem zijn, tenzij het gesloten is ofzo ...
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Stitch87 schreefCOLONEn in april zal het wel geen probleem zijn, tenzij het gesloten is ofzo ...
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat Buzz gewoon open is tijdens het 25 jarige feest :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Japperboy schreefCOLON
Dave schreefCOLON
wat betekent Pollostroutt eigenlijk?

Dat vind ik een hele goede vraag!! Benieuwd of er fans zijn die het antwoord weten... ;)
Als je 't op uitspraak zet, doet het ook denken aan Astronaut.
Heb gezocht naar Buzz light year imagineering, maar niet veel gevonden, alleen dat de Galactic alliance gebaseerd is op de verschillende planeten in Star trek (en geloof mij, dit zijn er veeeeel https://en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_ ... ek_planets). Pollo zou in een Star trek universe verwijzen naar de god Apollo.

Zou me helemaal niet verbazen, dat er verwijzingen naar star trek in de attractie zitten omdat ook in Toy story er verwijzingen zijn
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

AfbeeldingThe star map alongside Buzz details the path we must take on our mission. We're currently at Star Command Headquarters in the Gamma Quadrant (if it looks familiar, check out this article). You can see the position of the Green Planet, along with our destination: Planet Z, way beyond the Danger Zone in Sector 9.

While many of these place names and details come directly from Toy Story 2 and the "Buzz Lightyear of Star Command" TV series, the names of the other planets on the map were created just for the attraction. In fact, if you read them carefully, you'll realize they're derived from the names of Imagineers. For example, Planet Chokbloo refers to none other than Imagineering artist Chuck Ballew, who created the map
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

8 april 2006 was de opening van Buzz Lightyear laser Blast

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Buzz had het zwaar afgelopen zondag

Afgelopen zondag leek Buzz zijn lazer blast er bij neer te gooien. Hij vertelde nog wel zijn uitvoerige plan voor Zorg te verslaan, maar hij kon het niet meer opbrengen om zijn gebruikelijke bewegingen er bij te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Eerder op de dag werkte hij nog naar behoren. Hopelijk is dit niet veroorzaakt door mensen die een close-up wilden nemen met hem.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wel een beetje gek om BUZZ zo te zien achterover hangen , maar zulke zaken gebeuren nu éénmaal .
Doe de attractie altijd heel graag maar haal nooit grote punten aantallen . Als er soms iemand goede tips heeft :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

marc schreefCOLONWel een beetje gek om BUZZ zo te zien achterover hangen , maar zulke zaken gebeuren nu éénmaal .
Doe de attractie altijd heel graag maar haal nooit grote punten aantallen . Als er soms iemand goede tips heeft :thumbs: :thumbs: :sorc:
MagieDeDisney schreefCOLONAl 2 of 3 keer 999.999 gehaald! Mijn favoriete attractie in het hoofdpark dus heb wel wat ervaring! :D

Meestal presteer ik het beste tijdens EMH, BLLB is ook het eerste wat ik doe wanneer ik het park inloop, dan haal ik met geluk 800.000 of hoger. Als ik het daarna nog eens doe haal ik 'maar' 200K-500K.

In plaats van op de kleuren letten is het misschien makkelijker om de vormen uit elkaar te houden:
Cirkel - 100
Vierkant - 1,000
Diamant - 5,000
Driehoek – 10,000
Zurg – 100,000


Als je in de wachtrij staat van de attractie, zie je deze vormen nog eens terug op de muur. Ik probeer altijd cirkels weg te laten aangezien ik veel meer krijg met 10 vierkanten dan 10 cirkels.
De Zurg met een verstopte target komt twee keer voor, (Filmpje in beginpost, 3:00 en 5:00) zit inderdaad net onder de 'Z'. Mijn tip hier is om niet te lang blijven hangen als je het niet kan vinden (check je score) en gewoon verdergaan met makkelijkere doelwitten. In een of meerdere tunnels zitten er doelwitten op de plafond, liggen dus! Dat zijn als het goed is driehoeken dus veel waard.

Ik schiet met mijn rechterhand, dus ik bestuur het karretje met mijn linker, dus ik zit altijd aan de rechterkant van het karretje, als je dus met iemand anders bent, laat hem/haar eerst instappen. (of ga eerst als je met links schiet) Wanneer de voorkant omhoogkomt, test ik de pistool meteen door eerst op de muur te schieten in de eerste bocht, dan weet ik ook ongeveer hoe ver ik links of rechts moet richten. Het volgende weet ik niet zeker, maar volgens mij maakt het pistool geluid als je iets raakt. Regelmatig score checken tijdens het schieten, de target kan wel oplichten maar misschien zit je er net 5cm ernaast en wordt hij gewoon geraakt door iemand anders.

Enne, lachen op de foto, camera flitst als je in de zaal komt bij de tweede grote Zurg! :D
Met al deze tips word je zeker Galactic hero en krijg je misschien wel deze leuke sticker!

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar