Big Thunder Mountain

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Wacht, ik kijk ff in mijn glazen bol...? Kunnen wij toch helemaal niet voorspellen. Ga naar de disneyland app en houdt de wachttijden een paar dagen in het oog. Is trouwens nog steeds geen garantie want wachttijden variëren doorheen de dag, van dag tot dag en van week tot week. Als je in een schoolvakantie gaat kan het zomaar plots dubbel zolang zijn als wat je nu ziet.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Afbeelding
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Hé sorry hoor, was toch gewoon een vraag Ona1991 :-). En ik weet best dat de wachttijden gedurende de dag kunnen verschillen wat ik vroeg was een gemiddelde wachttijd op een doordeweekse dag (buiten de vakantie). En sorry met apps en dat soort dingen ben ik gewoon niet handig...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLONWacht, ik kijk ff in mijn glazen bol...? Kunnen wij toch helemaal niet voorspellen. Ga naar de disneyland app en houdt de wachttijden een paar dagen in het oog. Is trouwens nog steeds geen garantie want wachttijden variëren doorheen de dag, van dag tot dag en van week tot week. Als je in een schoolvakantie gaat kan het zomaar plots dubbel zolang zijn als wat je nu ziet.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Er zijn ook andere sites met tijden: http://dlrpr.com/waits/disneyland.php
weet wel niet hoe juist deze zijn...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Dank je wel Prins Adam
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik kan wel een printscreen nemen van de voorbije maand. Maar is nu wel net minder drukke periode. Heb je daar wat aan?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Was toch ook maar gewoon een reactie. ;)
Mijn punt is, niemand kan dat voorspellen. Het kan de éne week tov de andere plots hemelsbreed verschillen terwijl beide weken misschien wel laagseizoen zijn. Reken op 60min en alles wat daaronder valt is een meevaller denk ik dan?
Wij hebben hem al wel eens op 15 min gezien maar sowieso nooit gedurende een hele dag, hooguit een uurtje ofzo. 't is echt geluk hebben gewoon, je kan het echt niet voorspellen. Zelfs al ga je op quasi dezelfde datum en hetzelfde tijdstip als een vorige keer dan kan het nog enorm verschillen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Zowel gisteren als vandaag lag bij enkele uren in storing. Maar! Ik heb m met de hotel fastpass 3x kunnen doen en hij is zo mooi opgeknapt!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Inderdaad Ona en je had ook wel gelijk! Het valt natuurlijk niet te voorspellen! :-)
Jammer dat ie nog steeds zoveel stil ligt. Hopelijk hebben wij wat geluk in maart.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Cynderella schreefCOLONZowel gisteren als vandaag lag bij enkele uren in storing. Maar! Ik heb m met de hotel fastpass 3x kunnen doen en hij is zo mooi opgeknapt!
Ik ben zo blij dat wij die hotel fastpass ook hebben in maart. Altijd handig bij attracties waar de fastpasses snel op zijn zoals BTM!
Afbeelding
MickeyMouse76
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 15:04

Het heeft lang geduurd maar eindelijk is The Big Thundermountain weer open dat blijft een leuke attractie.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wahahahaha :D

Dierenactivisten voeren actie tegen schandalige mishandeling in Disneyland. Eén ding hadden ze echter over het hoofd gezien

Afbeelding

Op de Facebookpagina “Animaux de la Rue” maakten enkele dierenactivisten zich heel boos. De vereniging klaagde op het internet over “schandalige en huiveringwekkende dierenmishandeling in Disneyland Parijs”. Als bewijslast gaven ze een foto van ezels, die in de buurt van achtbaan Big Thunder Mountain een dieronvriendelijke behandeling kregen.

Lees meer: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170308_02768842

(Aangepast Prins Adam)
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

hahahahahahaha :-) :-) Dat vind ik nu eens echt grappig!!!
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Haha, dat toont maar weer eens aan hoe dierenactivisten soms direct liggen te roepen.
Ik vind goed dat ze bestaan, want voor sommige zaken moeten ze optreden, maar extreme groepen als dit roepen soms al direct snel brand en moord, terwijl wat ze schrijven vaak niet eens waar is wat dit ook weer bewijst.
The Jungle VIP
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2014, 19:18

Onride video van toen ik in februari ben geweest

Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Jeetje wat heeft xe big thunder mountain veel mankementen zeg.. ben er van 14 tot met 16 maart geweest en heb in totaal bijna hele dag eruit gelegen..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar